dat weet niemand gek genoegquote:Op donderdag 18 januari 2007 22:43 schreef demins het volgende:
[..]
Dan lijkt het me wel duidelijk dat .NL de 40 cp van Huub gejat heeft...!
quote:Op donderdag 18 januari 2007 22:46 schreef farceman het volgende:
Waarom heeft Nena er zoveel punten voor over? Ze kan toch ook bijna 3 ker iemand voor een half uur laten komen?
Nena mist niemandquote:Op donderdag 18 januari 2007 22:46 schreef farceman het volgende:
Waarom heeft Nena er zoveel punten voor over? Ze kan toch ook bijna 3 ker iemand voor een half uur laten komen?
Maar heeft iemand van ons het ook werkelijk gezien dat NL dat gedaan heeft?quote:
misschien heeft huub die truuk al eerder gedaan, met die 40 punten, ben ook benieuwd wanneer het duidelijk wordt, REDACTIE ??quote:Op donderdag 18 januari 2007 22:47 schreef demins het volgende:
[..]
Dat verbaast me ook! Een vreemde zaak...
Jup, niet veel bijzonders gebeurdquote:Op donderdag 18 januari 2007 22:44 schreef Sonique het volgende:
Is het de gehele dag al zo saai?
het halve decor is weggewaaid, verder was het idd rustigquote:Op donderdag 18 januari 2007 22:51 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Jup, niet veel bijzonders gebeurd
het was Bart. Die heeft die 40 punten geregeld. het was een opzetje. Op een andere site weten ze dat toch? ( ik weet het zelfs, dan is het dus bekend?quote:Op donderdag 18 januari 2007 22:50 schreef Fikkert het volgende:
[..]
misschien heeft huub die truuk al eerder gedaan, met die 40 punten, ben ook benieuwd wanneer het duidelijk wordt, REDACTIE ??
Is tie mee gestoptquote:Op donderdag 18 januari 2007 23:03 schreef bosb het volgende:
Wat doet bart nou wijs over facility management (mijn studie) Mag hem nu echt niet meer
Nou ja wijs...quote:Op donderdag 18 januari 2007 23:03 schreef bosb het volgende:
Wat doet bart nou wijs over facility management (mijn studie) Mag hem nu echt niet meer
Ik heb de hele dag niet gekeken. Wel geld verdiendquote:Op donderdag 18 januari 2007 22:51 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Jup, niet veel bijzonders gebeurd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |