is goed.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 07:44 schreef Mark het volgende:
Sheryl Crow?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door Yestuuur op 20-01-2007 13:45:24 ]oneindig...?
dan is dus alle fictie werkelijkheid, en wel op dit moment
Het is ook de bedoeling dat degene die het raadt de nieuwe doet.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 13:37 schreef Yestuuur het volgende:
aangezien fanneke geen nieuwe doet :S
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oneindig...?
ja het is lastig om een echt subtiele hint te gevenquote:Op maandag 22 januari 2007 14:21 schreef Mark het volgende:
Ah, nu weet ik het. Maar ja, ik heb de spoiler gezien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
quote:Op maandag 22 januari 2007 14:44 schreef Mark het volgende:
Hmm, mischienneeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oneindig...?
dat snap ik nietquote:Op maandag 22 januari 2007 15:18 schreef Mark het volgende:
Da's een subtielere hint dan die van jou, anders
het is een zeer bekende hobby van deze persoonquote:Op maandag 22 januari 2007 15:23 schreef Yestuuur het volgende:
[..]
dat snap ik niet
(vannesa is fout)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oneindig...?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |