Die drinkt voornamelijk wijn... daarbij, opgestaan is plaatsje vergaanquote:
Die reclame van Brosquote:Op dinsdag 16 januari 2007 17:02 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Die drinkt voornamelijk wijn... daarbij, opgestaan is plaatsje vergaan![]()
Evengoed is mijn invulling van JB die van bubbels houdt niet slecht te noemen.
is goed!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 18:54 schreef 205_Lacoste het volgende:
Claudia Cardinale
Geen idee hoe ik op haar komquote:
Leuk gevonden, maar nee. Het gaat letterlijk om een 'rol'... denk aan een film. De afkorting van de initialen is ook een officiële Nederlandse afkorting voor die 'rol'.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:59 schreef DaveMasteR het volgende:
Mata Hari (hoeren madam)
Dat is de rol inderdaadquote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:31 schreef redunzl het volgende:
Hare Majesteit ???
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door 205_Lacoste op 16-01-2007 23:58:09 ]
Niet alleen binnen de grenzen denken... ga eens overzeequote:Op woensdag 17 januari 2007 08:04 schreef redunzl het volgende:
ik zat te denken aan de nederlandse tv serie Juliana met Marieke de Kleine maar dat is 'm dus niet![]()
Als je het niet helemaal gezien hebt mag je nog een keer hoor... Marieke de Kleine is natuurlijk MK en geen HM.quote:Op woensdag 17 januari 2007 13:28 schreef redunzl het volgende:
ik had al gespiekt om Marieke de Kleine te sjekken, dus voor mij gaat het over![]()
Zeg het dan ook... Je hoeft niet eerst je vinger op te steken hierquote:Op woensdag 17 januari 2007 19:05 schreef ruud_fr het volgende:
ik weet het
Ik heb nog niets gezegd... Maar bij dezen wil ik wel uit de doeken doen dat het Helen Mirren is.quote:Op woensdag 17 januari 2007 19:23 schreef ruud_fr het volgende:
je hebt het zelf al gezegd, deze hele opgave gaat nergens meer over
verder met SP dan maar?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het is niet stefan postma
[ Bericht 4% gewijzigd door Yestuuur op 17-01-2007 20:14:29 ]oneindig...?
dan is dus alle fictie werkelijkheid, en wel op dit moment
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |