Lul toch niet zo slap.quote:
auw!quote:Op zaterdag 20 januari 2007 03:04 schreef Incolumis het volgende:
die eerste pic, moon rukt gewoon mijn hart eruit!![]()
Dat is óók een lekker ding. Hoe heet ie ook alweer?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 04:04 schreef Maringo het volgende:
[..]
wat dacht ej van die gozer met die vleugels die bij Aventura staat!![]()
Welkom! (mag ik ook s iemand welkom hetenquote:Op zaterdag 20 januari 2007 04:03 schreef Maringo het volgende:
zow ben ik ook dankan ik eindelijk rechtmatig lid zijn van de Fok groep
@ SL ben ik Maringo Serrati, Basins best DJ
WOOOOOOT! Het einde van de legging bugquote:Release Notes for Second Life 1.13.2(12) January 19, 2007
=====================================
Bug fixes:
* Fixed client crash caused by managing estate telehubs
* Fixed client crash caused by corrupt gestures
* Fixed a simulator crash
* Fixed loose clothing appearing tight upon login
* Fixed Ctrl-Alt-A disabling texture animation
* Fixed Search displaying First Land parcels that are unavailable
* Fixed some scripts not receiving email on simulator startup
* Fixed a slowdown during region crossings
* Fixed Edit -> Focus showing incorrect floater contents
* Fixed Buy Land and Buy Pass pie menu options
welkom maringoquote:Op zaterdag 20 januari 2007 04:03 schreef Maringo het volgende:
Ik! Ik ben alleen nog de update aan het downloaden.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 11:16 schreef Aventura het volgende:
Campen iemand? 3/10 stoel, naast me is er nog een vrij
Ok, i'll keep you in mind, heb je wederom toegevoegd als friend, je weet dat ik LeonieM. heb gekilled hequote:Op zaterdag 20 januari 2007 11:28 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ik! Ik ben alleen nog de update aan het downloaden.
Woeiquote:Op zaterdag 20 januari 2007 04:03 schreef Maringo het volgende:
Welkomquote:Op zaterdag 20 januari 2007 04:03 schreef Maringo het volgende:
Iemand?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 11:19 schreef misslady83 het volgende:
hoi, moet je er een turbo pc voor hebben om second lif een beetje snel te laten lopen bij mij gaat het vet traag allemaal, en de poppen bewegen nogal houterig, kan je ook iets downloaden om de graphics sneller te laten verlopen?![]()
Ik heb ze wel ok staan, maar me netwerk op zn hoogst, maar soms loopt het nog houterig!quote:Op zaterdag 20 januari 2007 13:07 schreef Incolumis het volgende:
je kunt je graphics instellingen ook lager zetten bij settings
iddquote:Op zaterdag 20 januari 2007 13:37 schreef Samsonneke het volgende:
Bah
Gister deed SL vaag terwijl ik geld van de bank wou halen (InterXchange). Ik had 100 L$ gewithdrawd, maar ik heb het nooit in mijn portemonee gekregen terwijl het wel van mijn account is geschreven.
Best genaaid.
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 15:41 schreef pussydeluxe het volgende:
En weer geld aan het verdienen.
komt ook niet direct in je portomonnee ... komt op je InterXchange accountquote:Op zaterdag 20 januari 2007 13:37 schreef Samsonneke het volgende:
Bah
Gister deed SL vaag terwijl ik geld van de bank wou halen (InterXchange). Ik had 100 L$ gewithdrawd, maar ik heb het nooit in mijn portemonee gekregen terwijl het wel van mijn account is geschreven.
Best genaaid.
Als je de vorige topics doorneemt, dan kom je heel veel leuke en interessante plaatsen tegen.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:40 schreef XplosiveX het volgende:
Nou ik ben het een beetje aan het verkennen. Maar ik zoek een beetje interresante plaatsen, iemand tips?
Ik vraag me ook af of er ergens een lijst is met alle plaatsen, kan wel de search gebruiken maar dan moet je wel ergens opzoeken, wat bij mij weinig resultaten oplevert.
Alvast bedankt.
Omdat ik de knopjes los had!quote:Op zondag 21 januari 2007 01:56 schreef EvilDucky het volgende:
Hey, dat zijn Sanne en ik.. De enige keer dat ik won BTW!
De Basin, met zo min mogelijk kleren aanquote:Op zondag 21 januari 2007 14:24 schreef Samsonneke het volgende:
Weet iemand een goeie plek waar ik mijn vrouwelijke avatar kan laten paaldansen?
Kan je dat zusje van jou nog eens een vriendschapsverzoek laten doen? Ik had haar geweigerd want ik wist niet dat ze bij jou hoorde.quote:Op zondag 21 januari 2007 15:46 schreef pussydeluxe het volgende:
Ik heb ook een "zusje" maar als ik ze tegelijkertijd in SL los laat, dan loopt het mis. Waar kan dit aan liggen?
Digitale aanrandingquote:Op zondag 21 januari 2007 15:46 schreef pussydeluxe het volgende:
Ik heb ook een "zusje" maar als ik ze tegelijkertijd in SL los laat, dan loopt het mis. Waar kan dit aan liggen?
quote:Op zondag 21 januari 2007 20:16 schreef Riffey4 het volgende:
Ik heb hoofdluis.. wil je dagelijks komen kammen?
[ Bericht 3% gewijzigd door Riffey4 op 21-01-2007 21:44 ]
de meeste mensen die SL spelen zijn vies en lelijkquote:Op maandag 22 januari 2007 02:37 schreef Maringo het volgende:
Mwah volgens mij is het gewoon een ouwe vieze lelijke vent die een ava heeft van een kind
En hoe doe ik dat?quote:Op maandag 22 januari 2007 09:52 schreef danielluh het volgende:
outfit opslaan sam
dan sla je meteen alles op
right click op avatar > Appearance > Make Outfit (alles aanvinken) > Naam geven > Savequote:
Das wel een hele makkelijke belediging om mee te scoren.quote:Op maandag 22 januari 2007 09:18 schreef Flashwin het volgende:
[..]
de meeste mensen die SL spelen zijn vies en lelijk
quote:Op maandag 22 januari 2007 11:15 schreef longinus het volgende:
En hoe dit personage heet: Ditisgeen Leven natuurlijk
quote:Op maandag 22 januari 2007 16:18 schreef EvilDucky het volgende:
Heb al een hele collectie vakantiekiekjes btw..
met vrouwen shoppen is idd vermoeiendquote:Op maandag 22 januari 2007 22:52 schreef EvilDucky het volgende:
[afbeelding]
Jaja, shoppen is uitputtend hoor..
oud nieuwsquote:Op maandag 22 januari 2007 23:00 schreef Incolumis het volgende:
[..]
met vrouwen shoppen is idd vermoeiend
Evil Ducky en Inco natuurlijk.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |