Iemand?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 11:19 schreef misslady83 het volgende:
hoi, moet je er een turbo pc voor hebben om second lif een beetje snel te laten lopen bij mij gaat het vet traag allemaal, en de poppen bewegen nogal houterig, kan je ook iets downloaden om de graphics sneller te laten verlopen?![]()
Ik heb ze wel ok staan, maar me netwerk op zn hoogst, maar soms loopt het nog houterig!quote:Op zaterdag 20 januari 2007 13:07 schreef Incolumis het volgende:
je kunt je graphics instellingen ook lager zetten bij settings
iddquote:Op zaterdag 20 januari 2007 13:37 schreef Samsonneke het volgende:
Bah
Gister deed SL vaag terwijl ik geld van de bank wou halen (InterXchange). Ik had 100 L$ gewithdrawd, maar ik heb het nooit in mijn portemonee gekregen terwijl het wel van mijn account is geschreven.
Best genaaid.
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 15:41 schreef pussydeluxe het volgende:
En weer geld aan het verdienen.
komt ook niet direct in je portomonnee ... komt op je InterXchange accountquote:Op zaterdag 20 januari 2007 13:37 schreef Samsonneke het volgende:
Bah
Gister deed SL vaag terwijl ik geld van de bank wou halen (InterXchange). Ik had 100 L$ gewithdrawd, maar ik heb het nooit in mijn portemonee gekregen terwijl het wel van mijn account is geschreven.
Best genaaid.
Als je de vorige topics doorneemt, dan kom je heel veel leuke en interessante plaatsen tegen.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:40 schreef XplosiveX het volgende:
Nou ik ben het een beetje aan het verkennen. Maar ik zoek een beetje interresante plaatsen, iemand tips?
Ik vraag me ook af of er ergens een lijst is met alle plaatsen, kan wel de search gebruiken maar dan moet je wel ergens opzoeken, wat bij mij weinig resultaten oplevert.
Alvast bedankt.
Omdat ik de knopjes los had!quote:Op zondag 21 januari 2007 01:56 schreef EvilDucky het volgende:
Hey, dat zijn Sanne en ik.. De enige keer dat ik won BTW!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |