Das meestalquote:Op donderdag 18 januari 2007 20:50 schreef ryangozer het volgende:
maakt er iemand een goed topic, word ie als snel vergeten...
whoohooquote:Op donderdag 18 januari 2007 20:54 schreef remlof het volgende:
eindelijk een goed stormtopic
* remlof heeft seal geplaatst in OP
Nooit eerder gezien, cool hoor..quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:54 schreef remlof het volgende:
Woonde jij in Oss?quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:56 schreef eQuaL het volgende:
Mooie OP!
Geen flauw id waar het over gaat maar ik vind het nu al leuk
Ben ik de eerste?quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:54 schreef remlof het volgende:
quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:59 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Nee gast![]()
waarom vraag je dat steeds![]()
![]()
yeah whoohoo!!!quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:59 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Hahahahha! De storm zal het einde betekenen van al dat kleffe gedoe in Nederland. Chaos zal ontstaan en de zwakken zullen sterven dankzij de vuisten van de sterken. THE BLOOD OF THE WEAK SHALL FUEL THE STRONG! I FEEL THE WARP OVERTAKING ME! BROTHERS, TONIGHT WE DINE IN HELL!
Oei, das klote...quote:Op donderdag 18 januari 2007 21:04 schreef seekfaM het volgende:
Men kat is dood.
Kwam door een golfplaat van de buren
Je had het ook zittend mogen doenquote:Op donderdag 18 januari 2007 20:31 schreef Zrtlrnc het volgende:
Niet voor niets een half uur lopen typen.![]()
Scherp +1quote:Op donderdag 18 januari 2007 21:10 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Je had het ook zittend mogen doen![]()
Wat dacht je van een caravanrace over de Oosterschelde dam?quote:Op donderdag 18 januari 2007 21:11 schreef Zrtlrnc het volgende:
Iemand een idee voor een stormachtig spelletje, dat ons allen doet verbroederen?
quote:Op donderdag 18 januari 2007 21:13
schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Wat dacht je van een caravanrace over de Oosterschelde dam?
Dit zijn wel genoeg regels, lijkt mij. Zo simpel mogelijk houden om een zo groot mogelijk publiek te trekken.quote:Op donderdag 18 januari 2007 21:20 schreef Zrtlrnc het volgende:
Regels:Je moet een caravan tot je beschikking hebben. ... ...
Ok, en wat is het doel?quote:Op donderdag 18 januari 2007 21:22 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Dit zijn wel genoeg regels, lijkt mij. Zo simpel mogelijk houden om een zo groot mogelijk publiek te trekken.
wtf?quote:Op donderdag 18 januari 2007 21:00 schreef FiXeR999 het volgende:
[..]
Omdat ik een Frank uit oss ken die ook eQual heet..
![]()
quote:Op donderdag 18 januari 2007 21:13 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Wat dacht je van een caravanrace over de Oosterschelde dam?
Oef, die scoort wel hoog voor originaliteitquote:Op donderdag 18 januari 2007 21:33 schreef Zrtlrnc het volgende:
Ik wou zelf de strijd aangaan met dit prachtexemplaar:
[afbeelding]
Ergens gekocht op de zwarte markt
Overige deelnemers melden *hier*.
Je kan je nog inschrijven tot 21:45
Tjaaaquote:Op donderdag 18 januari 2007 21:35 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Oef, die scoort wel hoog voor originaliteit
Gewoon gaan!quote:Op donderdag 18 januari 2007 21:39 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Ik zit nog even over de opzet te denken.
Gaan we in 2-tallen en dan de winnaars tegen elkaar tot we een finale hebben? Of gewoon met z'n allen tegelijk en de eerste aan de overkant wint?
Heb je even, moet eerst racen..quote:Op donderdag 18 januari 2007 21:41 schreef Broekpaling het volgende:
Neuqen, iemand?
Dat is pas verbroederen!![]()
![]()
En dan kijken wiens caravan het verste komtquote:Op donderdag 18 januari 2007 21:47 schreef seekfaM het volgende:
Betreden op eigen risico de Oosterschelde..
[afbeelding]
Alleen is ie niet zo heel goed gelukt
quote:Op donderdag 18 januari 2007 21:41 schreef Broekpaling het volgende:
Neuqen, iemand?
Dat is pas verbroederen!![]()
![]()
quote:Op donderdag 18 januari 2007 21:47 schreef seekfaM het volgende:
Betreden op eigen risico de Oosterschelde..
[afbeelding]
Alleen is ie niet zo heel goed gelukt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |