Ook Enschede hier, zeker geen windkracht 6. D'r vloog net wat groots tegen m'n raam en ik zit op de 1e verdieping. Gaat nu toch bijna zo hard als tijdens het hoogtepunt vanmiddag.quote:Op donderdag 18 januari 2007 22:56 schreef Logician het volgende:
[..]
Dit is absoluut geen windkracht 6..
nee hoor, alleen wat gepiep, wat betekent dat het nog niet optimaal geisoleerd is hierquote:Op donderdag 18 januari 2007 23:05 schreef Logician het volgende:
@vingerplant, hoor jij ook telkens dat zoemende/brommende geluid??
Hier kraakt het! Heb het idee dat me huisje er morgenochtend niet meer staatquote:Op donderdag 18 januari 2007 23:05 schreef Logician het volgende:
@vingerplant, hoor jij ook telkens dat zoemende/brommende geluid??
Bij ons ligt de tv er helemaal uit. Schotel jeweets. En die wind die gaat nog steeds niet echt liggen. Ondanks dat wij al in de gele zone zitten voor dat weeralarm.quote:Op donderdag 18 januari 2007 23:16 schreef Klonk het volgende:
Briljante opmerking daarstraks op de Duitse televisie, de woordvoerder van de DB (de duitse treinenboer) vertelde dat ze er nog niet helemaal uitwaren of ze de gestrande mensen gingen opvangen in sporthallen of tenten
Hoogspanningskabels die tegen elkaar aan zwepenquote:Op donderdag 18 januari 2007 23:12 schreef Logician het volgende:
hier knipperen de lampen ook af en toe... hmm
De wind is bang van je geworden.quote:Op donderdag 18 januari 2007 23:20 schreef Logician het volgende:
het lijkt er op dat het iets rustiger word hier
quote:Op donderdag 18 januari 2007 23:21 schreef MrJones het volgende:
[..]
De wind is bang van je geworden.
rond 21:00 toch?quote:Op donderdag 18 januari 2007 23:23 schreef Klonk het volgende:
het zou rond middernacht langzaam rustiger worden.
Laat maar komenquote:Op donderdag 18 januari 2007 23:03 schreef Caesu het volgende:
[afbeelding]
als dit nog iets afzakt hebben we zaterdag weer een (zware?) storm in het noorden.
niet zo erg als vandaag natuurlijk. maar voorlopig blijft het behoorlijk waaien.
Stuur hier maar heenquote:Op donderdag 18 januari 2007 23:23 schreef Logician het volgende:
net weer een enorme stoot, het lijkt het hier leuk te vinden ofzo
Van mij he, mag die nog wel even lekker door gaanquote:Op donderdag 18 januari 2007 23:25 schreef sjakie007 het volgende:
Volgens mij heeft die storm er gewoon zin in. Van mij mag ie wel eens stoppen...
Als je aan de rand van het bos woont piep je wel andersquote:Op donderdag 18 januari 2007 23:26 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Van mij he, mag die nog wel even lekker door gaanmja hier nog maar weinig van te merken
voorlopig heb ik het wel weer helemaal gehad met die herfststormen.quote:
Ik heb een hele zooi bomen om me heen die ik vandaag maar al te duidelijk heb gehoordquote:Op donderdag 18 januari 2007 23:28 schreef sjakie007 het volgende:
[..]
Als je aan de rand van het bos woont piep je wel anders![]()
Om eerlijk te zien wil ik wel een 11 hebben met windstoten van 150km/h, vandaag was machtig!!!!!! Maar echt veel schade viel hier echter wel mee, maar de officele uitspraak kan ik pas morgen doen na rondje Dokkum te hebben gedaan. Het lijkt of de meeste bomen hier iig goed bestand zijn tegen de stormwindenquote:Op donderdag 18 januari 2007 23:30 schreef Caesu het volgende:
[..]
voorlopig heb ik het wel weer helemaal gehad met die herfststormen.
m'n pui trok het ook zwaar vandaag.
ik ben helemaal klaar voor de winter die volgende week begint.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |