Ja dat dacht ik achteraf dus ookquote:Op maandag 19 februari 2007 12:27 schreef avotar het volgende:
Maar met een leuke meid, hoef je je vrienden toch niet meer te vinden?
Hoe degelijk ben je dan...quote:Op maandag 19 februari 2007 12:27 schreef avotar het volgende:
Goed teruggekomen hoor..
Maar met een leuke meid, hoef je je vrienden toch niet meer te vinden?
ja... telefoonnummers wissel je uit tijdens de carnaval..quote:Op maandag 19 februari 2007 14:39 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Hoe degelijk ben je dan...
je vrienden in de steek laten voor een one night stand is zo not-done![]()
Geef haar dan een kus, vraag haar telefoonnummer, zeg dat je je vrienden zoekt, bel haar de dag dr op en maak een date dat je de hele avond kunt kleffen op haar bankstel thuis ipv in de kroeg![]()
"Hee waarom ben je niet bij die chick? Wat? Je hebt haar laten schieten omdat je met ons aan het uitgaan was? Ben je wel goed bij je hoofd??"quote:Op maandag 19 februari 2007 14:39 schreef VlaDje het volgende:
je vrienden in de steek laten voor een one night stand is zo not-done![]()
zou eigenlijk niet weten waarom niet...quote:Op maandag 19 februari 2007 14:41 schreef avotar het volgende:
[..]
ja... telefoonnummers wissel je uit tijdens de carnaval..![]()
en denk je niet dat je vrienden niet nieuwschierig zijn waar jij bent,quote:Op maandag 19 februari 2007 14:50 schreef alberthendriks het volgende:
[..]
"Hee waarom ben je niet bij die chick? Wat? Je hebt haar laten schieten omdat je met ons aan het uitgaan was? Ben je wel goed bij je hoofd??"
Nee, natuurlijk niet die gaan er vanuit dat je ligt te kotsen of te neuken.quote:Op maandag 19 februari 2007 14:55 schreef VlaDje het volgende:
[..]
zou eigenlijk niet weten waarom niet...
[..]
en denk je niet dat je vrienden niet nieuwschierig zijn waar jij bent,
en wil je dan toch nog met haar naar huis, wees dan zo sociaal om je vrienden eerst even op te zoeken en te vertellen dat je weggaat...
Beide gelegenheid voor Priceless Picsquote:Op maandag 19 februari 2007 15:47 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet die gaan er vanuit dat je ligt te kotsen of te neuken.
Het is te merken dat je van boven de rivieren komt en daardoor niet zoveel van carnaval snapt.quote:Op maandag 19 februari 2007 14:55 schreef VlaDje het volgende:
[..]
[..]
en wil je dan toch nog met haar naar huis, wees dan zo sociaal om je vrienden eerst even op te zoeken en te vertellen dat je weggaat...
http://nl.wikipedia.org/wiki/Carnavalquote:Op maandag 19 februari 2007 15:49 schreef gday het volgende:
[..]
Het is te merken dat je van boven de rivieren komt en daardoor niet zoveel van carnaval snapt.
Inderdaad. Als je even een Wikipedia-artikel leest, weet je gelijk hoe het is om carnaval te vieren.quote:Op maandag 19 februari 2007 15:52 schreef VlaDje het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Carnaval
Staat toevallig niets over telefoonnummers
Idd, ff laten weten, dat is nu de hele tijd al mijn puntquote:Op maandag 19 februari 2007 15:51 schreef Camplo het volgende:
Wat een kul. Dikke chick versieren hebben we als onderlinge regel gewoon ff laten weten wat je doet en voor de rest is het dan free 2 go.
Tenzij het vakantie betreft
Nja, niet dat ik dat artikel gelezen heb ofzoquote:Op maandag 19 februari 2007 15:56 schreef gday het volgende:
[..]
Inderdaad. Als je even een Wikipedia-artikel leest, weet je gelijk hoe het is om carnaval te vieren.[afbeelding]
JA, tenminste wij hier welquote:Op maandag 19 februari 2007 14:41 schreef avotar het volgende:
[..]
ja... telefoonnummers wissel je uit tijdens de carnaval..![]()
dan sms je naar een van die vrienden.... ik slaap niet thuis pappaquote:Op maandag 19 februari 2007 14:55 schreef VlaDje het volgende:
[..]
[..]
Mokum en Carnaval???quote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:27 schreef Camplo het volgende:
Carnaval was idd vrij hilarious jah.
met 1 van de 2 nog volop contactquote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:34 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
JA, tenminste wij hier wel
gister 2 opgehaald.
Dus ik weet niet wat jij moeilijk loopt te doen om geen nummers uit te wisselen.
Maar tot nu toe verloopt mn carnaval op rolletjes.
De laatste dag gaat over een kleine 15 min in
rond 12:15 weer in de kroeg.
Kijken wat het vandaag nog wordt
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:19 schreef Sant het volgende:
maar we zullen OT blijven
vakantie Malgrat de Mar 2003
Komen aan in het hotel, kamer ingeruimd en met de zwembroek en handdoekje naar beneden..
stopt de lift, wij instappen. Stonden er al 2 blonde dames in.. Uiteraard er mooi bij gaan staan...
Hoi gezegd, zij netjes terug groeten...
Waar gaan jullie heen??
"Naar beneden".....
Auch!!
Dom wijf zeg...quote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:22 schreef Camplo het volgende:
[..]![]()
Ik afgelopen zaterdag Time Out.
Zo'n nepgebruind wijf komt tegen me aanstaan. Normaal ligt phone altijd in de auto nu hadk hem in mn zak zitten. Dat wijf met dr ass tegen mn been aan dansen. Opeens zegt ze zo: je bent wel hitsig hč?
Zeg zo: Ehm right, maybe dat mn telefoon die mening deelt want daar sta je tegen aan. Meteen boos, die vriendin komt zeiken jah zit je haar te dissen wah! LoL LOL
Geen echte blunder wel grappig of course
ROFLMAO keer 6 ofzoquote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:22 schreef Camplo het volgende:
[..]![]()
Zo'n nepgebruind wijf komt tegen me aanstaan. Normaal ligt phone altijd in de auto nu hadk hem in mn zak zitten. Dat wijf met dr ass tegen mn been aan dansen. Opeens zegt ze zo: je bent wel hitsig hč?
Zeg zo: Ehm right, maybe dat mn telefoon die mening deelt want daar sta je tegen aan. Meteen boos, die vriendin komt zeiken jah zit je haar te dissen wah! LoL LOL
Ik denk dat je er ook niet rouwig om was, of wel?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:22 schreef Camplo het volgende:
[..]
![]()
Nee zeker nietquote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:53 schreef gday het volgende:
[..]
Ik denk dat je er ook niet rouwig om was, of wel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |