abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46140522
Zegt 'slowchat' jullie iets?

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 09-02-2007 14:57:46 ]
pi_46142263
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 20:28 schreef Cuegirllie het volgende:
Tvptje..
Jammergenoeg heb ik zelf geen blunders.. gemaakt of meegemaakt.
History became legend, legend became myth.
  vrijdag 9 februari 2007 @ 16:15:49 #103
117860 B.A.Trix
Met dank aan MaGNeT
pi_46143277
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 13:50 schreef Linkmiegel het volgende:
ik stond op een keukebntrappetje om de piek op de kerstboom te zetten. viel ik er af
Topic van het jaar!! Sara Raats' eigen huisjes-topic :P
  vrijdag 9 februari 2007 @ 16:20:56 #104
150152 Queen_Bee
See ya in another life, brotha
pi_46143441
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 14:36 schreef Camplo het volgende:

[..]

Wat is daar mis mee?
Lomp word me dunkt
I'm super sonic man
Do you wanna buy a rocket
pi_46203219
beter lezen super-muffin.. hij voegde haar toe..
you can either agree with me, or be wrong
pi_46204585
Laatst een beetje een blunder.

Ik was in een kroeg, erg gezellig. Zie ik een meisje naar mij lachen Ik lach terug natuurlijk en ga weer verder met bier drinken. Ik zie der op die avond steeds vaker en steeds zit ze naar mij te lachen. Schijterd als ik ben durf ik haar niet aan te spreken Zo gaat het eigenlijk de hele avond, telkens oog contact en lachen enzo. Op een gegeven moment is het al laat en het is al wat rustiger geworden in de kroeg en ze staat opeens 2 meter van mij vandaan en wanneer ze me ziet lacht ze weer naar mij. Ik denk, schijt en zeg hoi Leuk gesprek komt er uit voort, totdat ze opeens begint dat ze samen met der vriend hier is Ook nog heel leuk zeggen dat als ze geen vriend had, ik zeker wel kans maakte

bitch
pi_46204827
Hmm misschien wilde ze kijken hoe ze in de markt ligt. Ik zou dit niet echt een blunder van jouw kant noemen, je hebt 'r tenminste aangesproken.
pi_46205100
Hmm, wel iets waarvoor ik nog steeds krijg. Als ik er aan denk wil ik maar 1 ding doen

Korte samenvatting:
16 jaar oud op vakantie met ouders in Cannes. Leuk NL meisje ontmoet waar ik de hele vakantie mee optrok. Aantal romantische dingen meegemaakt en op het einde van de vakantie gegevens uitgewisseld.
Ik dacht dat er toch niks van zou komen, maar op mijn verjaardag kwam ze bij mij & mijn ouders slapen.
Was een leuk weekend en vervolgens ben ik 2 maanden later bij haar gaan slapen. Zij woonde bij haar ouders op zolder. Toen wij gegeten hadden kwam er nog een dame binnen. Dus mijn vakantie liefde zei : zij blijft ook slapen. Ik helemaal blij en dacht wow. Beide echt 2 plaatjes. Na het stappen zijn we naar huis gegaan en zijn we op zolder nog wat gaan stoeien. Was leuk, maar weinig gebeurt. Wel elkaar helemaal gek zitten maken met verhalen en wat ze me wel niet aan zouden doen. De volgende dag werden we wakker rond 12:00 uur en toen ben ik gaan douchen (bij haar ouders thuis) Die hadden louvre deurtjes (klapdeurtjes met schuine plankjes). Deze deuren konden niet op slot.
Achterin de badkamer (ca. 3 a 4 meter diep) hing in de hoek een douche. Geen scherm o.i.d. gewoon de natuursteen vloer onder een afschot. Vervolgens komt mijn vakantie liefde erbij staan. Haar ouders roepen dat de lunch klaar staat. Nadat dat gezegd is, komt ook haar vriendin erbij. Zij zouden mij wel even een lesje leren. Wat gebeurt er. Angst brak me aan allle kanten uit. Haar ouders konden naar boven komen, haar broertje kon de badkamer binnen lopen en wij stonden daar met 2 vrouwen die me gek aan het maken waren. Dus deze LOSER ging er met de staart tussen z'n benen vandoor.
Ik heb nog mijn lunch naar binnen geschoten en vervolgens ben ik er vandoor gegaan. Als ik hier nog aan denk, krijg ik nog steeds .
Wat een sukkel. Ik heb haar nooit meer durfen bellen en of mailen. Verhaal is ook nooit verdwenen.
pi_46205523
quote:
Op zondag 11 februari 2007 15:18 schreef draaijer het volgende:
Hmm, wel iets waarvoor ik nog steeds krijg. Als ik er aan denk wil ik maar 1 ding doen
Dude, jij bent echt dom
JOHNNY HEITINGA
pi_46206265
quote:
Op zondag 11 februari 2007 15:11 schreef alberthendriks het volgende:
Hmm misschien wilde ze kijken hoe ze in de markt ligt. Ik zou dit niet echt een blunder van jouw kant noemen, je hebt 'r tenminste aangesproken.
Nee, vond ik ook heel goed van mezelf Maar het is wel zuur aangezien ik niet gauw op meiden afstap omdat ik dat niet zo goed durf
  zondag 11 februari 2007 @ 16:03:14 #111
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_46206734
heel netjes draaijer, dit gebeurd je nooit weer
pi_46206988
quote:
Op zondag 11 februari 2007 16:03 schreef Bob-B het volgende:
heel netjes draaijer, dit gebeurd je nooit weer
Ik ben nu 30 en ik denk er nog steeds aan. Ik heb mijn domme lesje wel geleerd.

Mijn oren zijn gewassen
pi_46208055
quote:
Op zondag 11 februari 2007 16:09 schreef draaijer het volgende:

[..]

Ik ben nu 30 en ik denk er nog steeds aan. Ik heb mijn domme lesje wel geleerd.

Mijn oren zijn gewassen
Aan je fotoboek te zien is het allemaal nog goed gekomen
pi_46209644
Ik voel dat er binnekort een flinke blunder weer komt van mijn kant. Noem het maar even the Sixth Sense. Ik hou jullie op de hoogte.
pi_46210946
Ik heb eens foto's van een of andere knappe kerel gestuurd naar een cyberchick alsof ik dat was. Ze wilde me natuurlijk graag eens in het echt zien. Maar nadat ze m'n ware ik op foto's van een FOK!Meat had gezien, heeft ze het contact verbroken. Maar ze was zelf eigenlijk ook een vieze dikke oude vent.
pi_46210998
quote:
Op zondag 11 februari 2007 16:35 schreef DuranK het volgende:

[..]

Aan je fotoboek te zien is het allemaal nog goed gekomen
Mijn vriendin heeft hartelijk gelachen om mijn domme actie. Nu zegt ze.. Tja, dan zal je er nooit achterkomen
pi_46211356
quote:
Op zondag 11 februari 2007 18:00 schreef juiced het volgende:
Ik heb eens foto's van een of andere knappe kerel gestuurd naar een cyberchick alsof ik dat was. Ze wilde me natuurlijk graag eens in het echt zien. Maar nadat ze m'n ware ik op foto's van een FOK!Meat had gezien, heeft ze het contact verbroken. Maar ze was zelf eigenlijk ook een vieze dikke oude vent.
Dat krijg je ervan wanneer je kansloos 'chicks' op het internet gaat versieren. Loser.
pi_46212024
Elkaar opgeilen als je iemand anders bent, terwijl je beide een man van 50 bent
pi_46212253
quote:
Op zondag 11 februari 2007 18:14 schreef Silvieja het volgende:

[..]

Dat krijg je ervan wanneer je kansloos 'chicks' op het internet gaat versieren. Loser.
Nounounou...ik maak maar een grapje. Wat een haat gelijk weer.
pi_46217695
meesterlijke verhalen hier weer, die van draaijer is toch wel het meest cool
pi_46218703
Gisteren tijdens het uitgaan zag ik een collega en ik dus even er naar toe om met hem een te praten.
Je kon overduidelijk aan hem merken dat ie dronken was. Na het gesprekje zag ik een meid naar me kijken dus ik daar op af en er mee praten.
Die meid ging even met haar hand door het haar dus ik ging ook even aan haar haar zitten en zei dat het wel goed zat.
Gelijk weer verder praten komt die collega ook met zijn hand aan dat haar. Die meid vond dat dus niet leuk dus ik duw die vent weg en probeer verder te praten, maar die collega kwam er weer aan met z`n handje.
Ik druk `m weer weg en zeg dat hij even op moet houden.

Hierna wilde ik het gesprek weer voortzetten maar die meid had niet zo veel zin meer helaas
Toen ben ik er vandoor gegaan
pi_46221832
Was dat in 't Wapen?
  zondag 11 februari 2007 @ 22:49:30 #123
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_46222015
quote:
Op zondag 11 februari 2007 22:44 schreef VjenneKloetn het volgende:
Was dat in 't Wapen?
was jij die collega?
Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
pi_46222952
Lol
pi_46225472
Ik werk niet bij de lollerjumbo gelukkig
pi_46232852
quote:
OMG. Dat is een topblunder.

Ik zie mezelf daar al staan zoals jij het vertelt
Lambo of Rekt
pi_46261586
zeer binnenkort zou ik eens wat van mijn verhalen postten...

Denk alleen dat ze redelijk standaard zijn
pi_46265298
quote:
Op zondag 11 februari 2007 22:44 schreef VjenneKloetn het volgende:
Was dat in 't Wapen?
Was in Dieka
quote:
Ik werk niet bij de lollerjumbo gelukkig
Mocht je willen
  dinsdag 13 februari 2007 @ 20:47:33 #129
10710 gday
propria cures
pi_46272800
quote:

Korte samenvatting:
16 jaar oud op vakantie met ouders in Cannes. Leuk NL meisje ontmoet waar ik de hele vakantie mee optrok. Aantal romantische dingen meegemaakt en op het einde van de vakantie gegevens uitgewisseld.
Ik dacht dat er toch niks van zou komen, maar op mijn verjaardag kwam ze bij mij & mijn ouders slapen.
Was een leuk weekend en vervolgens ben ik 2 maanden later bij haar gaan slapen. Zij woonde bij haar ouders op zolder. Toen wij gegeten hadden kwam er nog een dame binnen. Dus mijn vakantie liefde zei : zij blijft ook slapen. Ik helemaal blij en dacht wow. Beide echt 2 plaatjes. Na het stappen zijn we naar huis gegaan en zijn we op zolder nog wat gaan stoeien. Was leuk, maar weinig gebeurt. Wel elkaar helemaal gek zitten maken met verhalen en wat ze me wel niet aan zouden doen. De volgende dag werden we wakker rond 12:00 uur en toen ben ik gaan douchen (bij haar ouders thuis) Die hadden louvre deurtjes (klapdeurtjes met schuine plankjes). Deze deuren konden niet op slot.
Achterin de badkamer (ca. 3 a 4 meter diep) hing in de hoek een douche. Geen scherm o.i.d. gewoon de natuursteen vloer onder een afschot. Vervolgens komt mijn vakantie liefde erbij staan. Haar ouders roepen dat de lunch klaar staat. Nadat dat gezegd is, komt ook haar vriendin erbij. Zij zouden mij wel even een lesje leren. Wat gebeurt er. Angst brak me aan allle kanten uit. Haar ouders konden naar boven komen, haar broertje kon de badkamer binnen lopen en wij stonden daar met 2 vrouwen die me gek aan het maken waren. Dus deze LOSER ging er met de staart tussen z'n benen vandoor.
Ik heb nog mijn lunch naar binnen geschoten en vervolgens ben ik er vandoor gegaan. Als ik hier nog aan denk, krijg ik nog steeds .
Wat een sukkel. Ik heb haar nooit meer durfen bellen en of mailen. Verhaal is ook nooit verdwenen.
Hahaha rotflmao

Ik kan me voorstellen dat je hier nog lang aan hebt gedacht, draaijer.
A mathematician is a device for turning coffee into theorems. - Alfréd Rényi (1921-1970)
Weak coffee is only fit for lemmas. - Pál Turán (1910-1976)
pi_46277212
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 20:47 schreef gday het volgende:

[..]

Hahaha rotflmao

Ik kan me voorstellen dat je hier nog lang aan hebt gedacht, draaijer.
Gedacht?!? Denken bedoel je
pi_46277677
Minder slowchat, meer blunders.
pi_46301985
quote:

Korte samenvatting:
HAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHH WAT DE KANKER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
  woensdag 14 februari 2007 @ 18:36:05 #133
150152 Queen_Bee
See ya in another life, brotha
pi_46302547
Nou, kunnen we nu stoppen met Draaijer quoten en terug gaan naar verhalen posten?
I'm super sonic man
Do you wanna buy a rocket
pi_46316923
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 18:36 schreef Queen_Bee het volgende:
Nou, kunnen we nu stoppen met Draaijer quoten en terug gaan naar verhalen posten?
Maar hij is wel geniaal.

OT :

Ooit een keer, ik was een jaar of 17 denk ik. Ik ging met wat maten naar de kroeg, meid en ik draaien al een tijdje om elkaar heen. Zij durft niet, ik durf niet, je kent het wel. Uiteindelijk toch gedaan, heel leuk gesprek over vanalles en nog wat. Beetje dansen enzo met elkaar. Werd steeds wat intiemer. Zij was een jaar of 19 geloof ik, not sure. Dus op een gegeven moment zeg ik tegen der dat ik der wel leuk vond enzo in de verwachting dat ik een zelfde reactie terug kreeg of dat zij het initiatief zou nemen. Zegt ze : "nouja, ik jou eigelijk niet zo, en mn vriend aan de bar zal jou ook niet zo leuk vinden"

Door de grond ja.. door de grond.
Lambo of Rekt
pi_46317847
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 23:33 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Maar hij is wel geniaal.

OT :

Ooit een keer, ik was een jaar of 17 denk ik. Ik ging met wat maten naar de kroeg, meid en ik draaien al een tijdje om elkaar heen. Zij durft niet, ik durf niet, je kent het wel. Uiteindelijk toch gedaan, heel leuk gesprek over vanalles en nog wat. Beetje dansen enzo met elkaar. Werd steeds wat intiemer. Zij was een jaar of 19 geloof ik, not sure. Dus op een gegeven moment zeg ik tegen der dat ik der wel leuk vond enzo in de verwachting dat ik een zelfde reactie terug kreeg of dat zij het initiatief zou nemen. Zegt ze : "nouja, ik jou eigelijk niet zo, en mn vriend aan de bar zal jou ook niet zo leuk vinden"

pi_46332604
Nou na lang gelezen te hebben van jullie wordt het eens tijd zelf wat te posten dus bij deze:

Een aantal jaar geleden, stuk of 3, waren we met ons waterpolo team op het Moby Dick toernooi in Schoonebeek.
Wij na de eerste dag op stap in de feesttent, stoot een medespeler me aan dat er 2 wulpse dames me schalks aan stonden te kijken...

Dus op een gegeven moment komt een van ze op me af gestapt, beetje babbelen, vraagt ze ineens wat ik van haar vriendin vond...
Dus ik zo van: ja leuke meid, maare hoe oud is ze eigenlijk? Bleek ze ergens midden 30 te zijn en aangezien Dengaman toen nog een klein Dengamantje was van 22 viel dit niet in mijn verwachtingspatroon van wild wat ik zou gaan stropen die avond...

Maar goed, zo sociaal al ik ben begin ik wel een praatje met die 30-er en ach ze was wel aardig maar had weinig trek in verdere acties dus ja wat moest ik?

Dus vraagt ze ineens van: ja wat vindt je van me eigenlijk?

Dit moest tactisch aangepakt worden dus ineens kreeg ik en geniale opwelling en ik begin over dat ik er een bananentheorie voor heb om dat aan te kunnen geven...

Dus zij me heel vragend aankijkend, medespeler die me met grote ogen aan stond te kijken, en ik begin:

Ja luister, je hebt groene bananen... Dat zijn bananen die nog niet rijp zijn, niet uit hun schil te krijgen zijn en als je ze er al uit krijgt zijn ze niet lekker...
Dat zijn meisjes van 15 - 17 jaar... veel te jong, dat wil je niet...

Je hebt gele bananen en dat zijn de besten. Rijp, makkelijk uit de schil te halen en heerlijk om op te eten...
Dat zijn de meiden van 18-25 jaar... Prima, en juist datgene wat je zoekt...

Daarnaast heb je nog gele bananen met een paar bruine plekjes... Net over het rijpe heen maar als het de enige zijn eet je ze alsnog op... Tenzij ze op een schaal liggen met gelen want dan pak je altijd die...
Nou dat zijn meiden van 25-35 jaar... Net over de hoogtij heen maar nog wel leuk genoeg om een gezellige avond mee te hebben...

Dan heb je de bananen die helemaal bruin zijn, nou ja die flikker je weg want die wil je niet meer eten...
En dat zijn de vrouwen van 35 plus... Dat is effe te oud en dat lijkt me dus helemaal niks...

Dus ze stond me nog steeds heel serieus en geintresseerd aan te kijken en m'n medespeler had zich al meerdere malen bijna verslikt in z'n bier waarop ze met de briljante vraag komt in welke categorie ik haar dan plaatste...

Ik zo van: Ja, jij, ja wat oet ik ervan zeggen... Jij bent een gele banaan met wat bruine plekjes...

Zij zo van (me schalks aankijkend): oooooh, dus je kan nog wel een gezellige avond met me hebben...

Ik zo van: ja dat zeker, maare, ik zie genoeg gele bananen om me heen dusse, doei he...

Zij:

Blijft een tijdloze... Maar aangezien zij 'm niet zal posten en ik 'm jullie niet wil onthouden bij deze...
Lach, en de hele wereld lacht met je mee; snurk en je slaapt alleen...
[img]http://mypsn.eu.playstation.com/psn/profile/Dengaman.png[/img]
pi_46332647
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 23:33 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Maar hij is wel geniaal.

OT :

Hahahahaa vette shit
JOHNNY HEITINGA
pi_46332657
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 15:08 schreef Dengaman het volgende:
Nou na lang gelezen te hebben van jullie wordt het eens tijd zelf wat te posten dus bij deze:

Een aantal jaar geleden, stuk of 3, waren we met ons waterpolo team op het Moby Dick toernooi in Schoonebeek.
Wij na de eerste dag op stap in de feesttent, stoot een medespeler me aan dat er 2 wulpse dames me schalks aan stonden te kijken...

Dus op een gegeven moment komt een van ze op me af gestapt, beetje babbelen, vraagt ze ineens wat ik van haar vriendin vond...
Dus ik zo van: ja leuke meid, maare hoe oud is ze eigenlijk? Bleek ze ergens midden 30 te zijn en aangezien Dengaman toen nog een klein Dengamantje was van 22 viel dit niet in mijn verwachtingspatroon van wild wat ik zou gaan stropen die avond...

Maar goed, zo sociaal al ik ben begin ik wel een praatje met die 30-er en ach ze was wel aardig maar had weinig trek in verdere acties dus ja wat moest ik?

Dus vraagt ze ineens van: ja wat vindt je van me eigenlijk?

Dit moest tactisch aangepakt worden dus ineens kreeg ik en geniale opwelling en ik begin over dat ik er een bananentheorie voor heb om dat aan te kunnen geven...

Dus zij me heel vragend aankijkend, medespeler die me met grote ogen aan stond te kijken, en ik begin:

Ja luister, je hebt groene bananen... Dat zijn bananen die nog niet rijp zijn, niet uit hun schil te krijgen zijn en als je ze er al uit krijgt zijn ze niet lekker...
Dat zijn meisjes van 15 - 17 jaar... veel te jong, dat wil je niet...

Je hebt gele bananen en dat zijn de besten. Rijp, makkelijk uit de schil te halen en heerlijk om op te eten...
Dat zijn de meiden van 18-25 jaar... Prima, en juist datgene wat je zoekt...

Daarnaast heb je nog gele bananen met een paar bruine plekjes... Net over het rijpe heen maar als het de enige zijn eet je ze alsnog op... Tenzij ze op een schaal liggen met gelen want dan pak je altijd die...
Nou dat zijn meiden van 25-35 jaar... Net over de hoogtij heen maar nog wel leuk genoeg om een gezellige avond mee te hebben...

Dan heb je de bananen die helemaal bruin zijn, nou ja die flikker je weg want die wil je niet meer eten...
En dat zijn de vrouwen van 35 plus... Dat is effe te oud en dat lijkt me dus helemaal niks...

Dus ze stond me nog steeds heel serieus en geintresseerd aan te kijken en m'n medespeler had zich al meerdere malen bijna verslikt in z'n bier waarop ze met de briljante vraag komt in welke categorie ik haar dan plaatste...

Ik zo van: Ja, jij, ja wat oet ik ervan zeggen... Jij bent een gele banaan met wat bruine plekjes...

Zij zo van (me schalks aankijkend): oooooh, dus je kan nog wel een gezellige avond met me hebben...

Ik zo van: ja dat zeker, maare, ik zie genoeg gele bananen om me heen dusse, doei he...

Zij:

Blijft een tijdloze... Maar aangezien zij 'm niet zal posten en ik 'm jullie niet wil onthouden bij deze...
Hahah sterk hoor, je bent alleen wel een loser als je die avond alleen naar huis bent gegaan
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_46332852
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 15:11 schreef Jajong het volgende:

[..]

Hahah sterk hoor, je bent alleen wel een loser als je die avond alleen naar huis bent gegaan
Gelukkig niet... Ik had m'n kansen goed ingeschat...
pi_46334372
Wat een aap. Hij had een Milf kunnen boxeren en hij laat het na....
JOHNNY HEITINGA
  donderdag 15 februari 2007 @ 16:18:42 #141
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_46335203
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 15:59 schreef Camplo het volgende:
Wat een aap. Hij had een Milf kunnen boxeren en hij laat het na....
dat en gele bananen met bruine plekjes zijn het best voor een milfk shake
pi_46335478
So True, So True, maar als je weet wat daar verder liep... dan zou je het begrijpen...
  donderdag 15 februari 2007 @ 17:06:43 #143
135430 Sargon
Canes latrantes non mordent
pi_46337023
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 16:25 schreef Dengaman het volgende:
So True, So True, maar als je weet wat daar verder liep... dan zou je het begrijpen...
ik geloof er alleen geen reet van, jij ging gewoon alleen naar huis en hebt je die nacht nog even op die milf lopen rukken
pi_46337382
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 16:25 schreef Dengaman het volgende:
Ehm 5 jonge sletten en 1 milf?

Ik begrijp het niet... why not
JOHNNY HEITINGA
pi_46337463
Je moet ook niet opscheppen in een topic dat is bedoeld om jezelf voor lul te zetten.
pi_46338846
Dat bananenverhaal
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_46340061
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 17:15 schreef Camplo het volgende:

[..]

Ehm 5 jonge sletten en 1 milf?

Ik begrijp het niet... why not
Daar heb jij weer een punt...
  donderdag 15 februari 2007 @ 18:50:33 #148
36899 Alaric
He who rules!
pi_46340338
quote:
Op maandag 22 januari 2007 18:59 schreef riX- het volgende:

[..]

Op een ouwe fiets moet je het leren
Hmm, op zich klopt dat, maar dan moet het wel een Koga-Miyata zijn!

OT: Afgelopen week sta ik te dansen, leuke meiden om me heen... maar verder nergens wat van gekomen. Ja, of toch? Iemand stelde zich nog wel even voor, maar... geen aandacht aan besteed eigenlijk! Staan we buiten, zegt een vriend tegen me: "Zeg, wat een leuke meid was dat, zeg... ik hoorde van haar collega dat zij jullie probeerde te koppelen? Hoe heette ze? Heb je d'r nummer?" ....
Ik sta hem aan te kijken en vraag hem of hij serieus is. Hij zegt van wel (en heeft dezelfde smaak als ik, zit wel snor) dus ik zeg: "Nou, ik heb er weinig aandacht aan besteed, zo leuk was ze geloof ik niet, toch?" Hij zegt: "Ja joh, echt wel!" Uiteindelijk heb ik d'r dus gemist en denk niet dat ze me een tweede keer zal aanspreken!
pi_46344224
pfff,

ik ga ze niet allemaal posten hoor maar heb er zo fucking veel
van mega stom tot een kleine afknapper.

Dus ja, vanaf nu zal ik wel even mn bevindingen ook gaan posten.
daarvoor OV een prima doelwit lijkt me zo
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_46350470
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 21:47 schreef draaijer het volgende:

ha ha

Deze slaat alles
Hij is te erg
pi_46351077
quote:

ha ha

Deze slaat alles
Eigenlijk best lullig. 13 jaar samen zei die toch? En dan wordt dat vrouwtje ook nog boos. Tssk
  donderdag 15 februari 2007 @ 23:50:57 #153
51804 Roa
Pizza Taco!
pi_46352303
3 Jaar volgens mij
Te mooi btw, hehehehe, geweldig, op de radio ook echt! En dan boos worden omdat ze betrapt is
Ik lul hier slap uit m'n nek omdat m'n telefoonrekening anders zo hoog wordt.
pi_46352551
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 23:50 schreef Roa het volgende:
3 Jaar volgens mij
Te mooi btw, hehehehe, geweldig, op de radio ook echt! En dan boos worden omdat ze betrapt is
Wat een kutwijf idd. Kwaad op hem gaan worden, dan zit er echt een steekje los daarboven
pi_46353522
quote:

ha ha

Deze slaat alles
Echt medelijden met die kerel.. holy shit ik sta versteld...

Dat wijf is inderdaad helemaal gestoord
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_46356247
Die gast zegt aan het eind ook nog dat die al 3 maand wat met Chantal heeft
Dus de kans om het achteraf uit te praten kan je dan ook wel vergeten
pi_46358088
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 15:08 schreef Dengaman het volgende:

Bleek ze ergens midden 30 te zijn
Dude, je hebt toch niet mn moeder verleidt he

offtopic: Schoonebeek
pi_46360065
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 02:47 schreef VjenneKloetn het volgende:
Ja, maar dat was toch gewoon ff verzonnen lijkt me? Anders zou hij echt niet gaan bellen naar die radiozender..
pi_46360187
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 10:28 schreef Black-Death het volgende:

[..]

Ja, maar dat was toch gewoon ff verzonnen lijkt me? Anders zou hij echt niet gaan bellen naar die radiozender..
Je weet maar nooit...

Mss dat hij 3 maand geleden die chantal een x gebatst heeft waarvan zn vriendin niets wist...

ook geniaal dat stukje van:

Morgen vertel ik het haar echt, op dat bloempje
pi_46361015
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 10:32 schreef VlaDje het volgende:

[..]

Je weet maar nooit...

Mss dat hij 3 maand geleden die chantal een x gebatst heeft waarvan zn vriendin niets wist...
Ik denk echt dat hij dat meer zei om haar nog even snel terug te kwetsen. Hij zei er ook achter "nou goed.."

Maargoed, je zou het verhaal bijna niet geloven. Er word in 't begin ook heel subtiel gezegd "Ja, ik zie haar niet zo vaak omdat ze zo veel op haar werk zit"
pi_46361302
quote:

ha ha

Deze slaat alles
OMG, ik lache me rot en ze geeft ook nog de schuld aan hem en hij gaat met chantal (waar hij al 3 maanden mee heeft )

en of 't geloofwaardig is.... hmmmz, als je 't achteraf kijkt kan 't ook best gespeeld zijn ja (wel mooi grap )... want ze gaan toch dan samen
pi_46362047
Als je denkt dat hij echt met Chantal heeft dan ben je dom, dat was gewoon humor van hem.
pi_46362174
Ook die kerel half smeken aan Barry of hij mag ophangen
pi_46362300
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 09:01 schreef VlaDje het volgende:

[..]

Dude, je hebt toch niet mn moeder verleidt he

offtopic: Schoonebeek
Als je moeder bij UZSC Utrecht speelt misschien...
pi_46362398
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 11:41 schreef Dengaman het volgende:

[..]

Als je moeder bij UZSC Utrecht speelt misschien...
nah weinig kans, ze woonde in S'beek
pi_46363934
Paar jaar terug op wintersport, samen met wat maten tijdens de apres-ski zie ik leuke meid staan die steeds mijn richting uitkijkt. Ik zeg dat tegen mijn maat, zegt ie: 'Ja, daar heb jij gister een uur mee staan kletsen.' Door overmatige alcoholconsumptie weet ik daar niets meer van! Geen flauw idee ook hoe ze heet of wat dan ook.
Komt zij naar me toe en zegt: 'Hoi Gazzio.'
Ik probeer me er nog uit te redden door alleen 'Hey!' te zeggen, maar ze heeft het meteen door: 'Je weet niet meer wie ik ben he?'
Ik: 'Tuurlijk wel, we hebben gister een uur staan kletsen.'
Zij: 'Hoe heet ik dan?'
Ik: 'uuuh...'
Zij: 'DOEI!'
pi_46364116
hahaha!
  vrijdag 16 februari 2007 @ 12:56:43 #168
37777 Sigmund_Freud
Whats On a Mans Mind
pi_46364578
Deze is echt te erg , heb gelijk de link naar al mijn vrienden doorgemailt.

VROUWEN ALLEMAAL KUT HOEREN
Multiply it by infinity, and take it to the depth of forever, and you will still have barely a glimpse of what I'm talking about.
  vrijdag 16 februari 2007 @ 13:07:55 #169
10710 gday
propria cures
pi_46364926
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 11:33 schreef alberthendriks het volgende:
Als je denkt dat hij echt met Chantal heeft dan ben je dom, dat was gewoon humor van hem.
Het lijkt mij ook dat hij dat inderdaad gewoon verzint. Misschien zal er wel een Chantal zijn, maar denk niet dat hij daar iets mee gedaan zal hebben tot nu toe.

Maar ach, misschien is het ook allemaal fake.
A mathematician is a device for turning coffee into theorems. - Alfréd Rényi (1921-1970)
  vrijdag 16 februari 2007 @ 13:16:16 #170
10710 gday
propria cures
pi_46365197
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 12:33 schreef gazzio het volgende:
Paar jaar terug op wintersport, samen met wat maten tijdens de apres-ski zie ik leuke meid staan die steeds mijn richting uitkijkt. Ik zeg dat tegen mijn maat, zegt ie: 'Ja, daar heb jij gister een uur mee staan kletsen.' Door overmatige alcoholconsumptie weet ik daar niets meer van! Geen flauw idee ook hoe ze heet of wat dan ook.
Komt zij naar me toe en zegt: 'Hoi Gazzio.'
Ik probeer me er nog uit te redden door alleen 'Hey!' te zeggen, maar ze heeft het meteen door: 'Je weet niet meer wie ik ben he?'
Ik: 'Tuurlijk wel, we hebben gister een uur staan kletsen.'
Zij: 'Hoe heet ik dan?'
Ik: 'uuuh...'
Zij: 'DOEI!'
Haha, zoiets had ik ook, Franse Alpen in 1996 geloof ik.

Ik en een Nederlandse gast die ik tegengekomen was daar gingen 's nachts op 'strooptocht' over een strand bij een camping aan een meer. Twee Franse dames tegengekomen waar het wel goed mee ging. Ik probeerde in het begin nog m'n beste Franstalige beentje voor te zetten en wilde vragen waar ze in Frankrijk woonden en vroeg: "Oů habillez-vous?" waarop ze hard in de lacht schoten omdat dat volgens mij vrij vertaald "Waar kleden jullie je om?" betekent. Ik moest dus vragen "Oů habitez-vous?" De toon was dus al gauw gezet.
Maar goed, leuke tijd mee gehad midden in de nacht met een stuk in de kraag. De dag erop lagen ik en die andere Nederlandse gast met onze maten aan het strand daar te zonnen. Toen zei een van hen dat er twee meiden constant onze kant op zaten te kijken. Dus ik keek maar terug, maar ik was verder niet geinteresseerd, maar het viel me ook op dat ze steeds keken en een beetje aandacht probeerden te trekken zeg maar. Wij keurden ze echter geen totaal blik waardig ... maar later besefte ik me opeens dat het dus die twee meiden waren die we 's nachts waren tegengekomen.
Ja, needless to say dat we niks meer hoefden te proberen. Had ook geen idee meer hoe ze heetten ...
  vrijdag 16 februari 2007 @ 13:47:10 #171
11102 knep
Mountainfreak
pi_46366347
!
  vrijdag 16 februari 2007 @ 14:17:23 #172
12644 secret17
To go even further beyond
pi_46367426
Afgelopen zomer was ik met een goede vriend aan't interrailen door Europa, waarbij we de laatste week in Rimini doorbrachten. Dus wij gingen daar gezellig alle tentjes verkennen, waarbij we op een avond in een discotheek twee ubergeile Duitse meiden tegenkwamen. Eerst stonden ze een beetje met mij te dansen, maar die vriend van me had dat natuurlijk snel in de gaten en sprong er zogezegd bij. We konden zelfs min of meer kiezen wie voor wie ging die avond. 't Was een blonde en een brunette, en omdat ik meestal op een of andere manier met een blonde eindig, vond ik dit een mooie kans om voor de brunette te gaan, en dat ging prima allemaal.
Erg gezellige avond en alles, alleen die maat van me had pech want die stond wel met 'r te geilen en te dansen, maar zij wou `uit principe' niet zoenen op de eerste avond, terwijl ik vanalles mocht (goede keuze gemaakt dus ). Anyway, die vriend van me baalde d'r wel een beetje van en toen zij ff naar de plee waren stond hij binnen een paar seconde alweer met wat andere mensen te kletsen, waarna zij ineens weer naast hem staat met een niet al te fijne blik en daarna ook nog zegt 'jij stond net al meteen met die en die te kletsen he?' Vervolgens hebben we ze die avond allebei niet meer gezien, terwijl we wel 't gevoel hadden flink beet te hebben...
Life is all about development
pi_46367713
haha wintersport verhalen zijn mooi!
Heb er ook een handvol, mooiste was dat ik met een vriend voor een sleepliftje stond te wachten. Voor ons stonden wat knappe dames met een stoer snowboard outfit, en op de een of andere manier ga je er in het buitenland altijd een beetje vanuit dat je de enige Hollander bent.. Dus hij zo tegen mij van check die wijfen voor ons, vet lekker!! Ik was het daar roerend mee eens natuurlijk . Na een toch wel heftige discussie wie er van de 3 de lekkerste is (hij had een andere smaak dan ik) stappen we de lift in. Komen we even later boven, vraagt één van die meiden aan ons (in 't Nederlands) of we de weg weten naar een bepaald dorpje (met een skikaart voor hun neus)... Op dat moment zag ik de sneeuw onder mijn voeten wegsmelten, en we hebben ze snel de goede kant opgestuurd. Achteraf krijg je dan altijd weer die bedenkingen van "daar had je meer uit kunnen halen'. Blijft iig wel een mooi kroeg verhaal .
pi_46378812
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 02:47 schreef VjenneKloetn het volgende:
Daar zei die "Nou goed.." achteraan, dus daar droop het sarcasme wel vanaf...
  zondag 18 februari 2007 @ 16:26:12 #175
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_46429970
Carnaval, ik verwacht heeel wat morgen
pi_46430273
Gisteravond...

ladderzat vertrokken. Had zo'n meisje tekst op dr staan. Probeerde ik in alle mogelijke bochten te lezen.
Naja mislukte dus ik gaf het op. Voor de rest ging de avond ehm snel .
Zegt mn maat net tegen me. Waarom probeerde je niks met dat wijfje in dat zusterpakje? Ik zo huh? Hele avond zowat tegen je aan gestaan, zitten kijken, etc etc en jij doet niks...

Vanavond drink ik niks
JOHNNY HEITINGA
pi_46431986
quote:

ha ha

Deze slaat alles
deze is echt übergeniaal

en dat van die 3 maand met chantal was gewoon een grap van hem
pi_46432618
Zeg, kan dat machogedrag ergens anders?
pi_46453741
quote:
Op zondag 18 februari 2007 16:26 schreef Bob-B het volgende:
Carnaval, ik verwacht heeel wat morgen
Tot nu toe valt het nog mee. Ik was alleen mn vrienden kwijt in een cafétje en die was ik dus aan het zoeken toen er een meisje zei dat ik wel een heel mooi pak aan had (holbewoner, inclusief pruik en baard dat het grootste deel van mn gezicht bedekt) en dat er wel veel meisjes achter me aan zouden komen. Dus ik zeg zo: jij ook? Ja ik ook, zegt ze. Ik was alleen erg gefocust op het vinden van mn vrienden dus toen zei ik alleen oke en ging weer verder zoeken.

Zo achteraf was zij misschien toch niet zo heel onaangenaam alternatief gezelschap geweest... Ze was wel erg beledigd gelijk, ik zag haar later aan de bar en ze zei: Volgens mij ben jij heel oud en heel lelijk! Dus ik zeg gewoon: "ja klopt".
  maandag 19 februari 2007 @ 12:27:37 #180
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_46453947
Goed teruggekomen hoor..

Maar met een leuke meid, hoef je je vrienden toch niet meer te vinden?
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_46457376
quote:
Op maandag 19 februari 2007 12:27 schreef avotar het volgende:

Ja dat dacht ik achteraf dus ook
pi_46457441
quote:
Op maandag 19 februari 2007 12:27 schreef avotar het volgende:
Goed teruggekomen hoor..

Hoe degelijk ben je dan...

je vrienden in de steek laten voor een one night stand is zo not-done

Geef haar dan een kus, vraag haar telefoonnummer, zeg dat je je vrienden zoekt, bel haar de dag dr op en maak een date dat je de hele avond kunt kleffen op haar bankstel thuis ipv in de kroeg
  maandag 19 februari 2007 @ 14:41:04 #183
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_46457497
quote:
Op maandag 19 februari 2007 14:39 schreef VlaDje het volgende:

[..]

Hoe degelijk ben je dan...

Geef haar dan een kus, vraag haar telefoonnummer, zeg dat je je vrienden zoekt, bel haar de dag dr op en maak een date dat je de hele avond kunt kleffen op haar bankstel thuis ipv in de kroeg
ja... telefoonnummers wissel je uit tijdens de carnaval..
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_46457766
quote:
Op maandag 19 februari 2007 14:39 schreef VlaDje het volgende:

"Hee waarom ben je niet bij die chick? Wat? Je hebt haar laten schieten omdat je met ons aan het uitgaan was? Ben je wel goed bij je hoofd??"
pi_46457929
quote:
Op maandag 19 februari 2007 14:41 schreef avotar het volgende:

[..]

zou eigenlijk niet weten waarom niet...
quote:
Op maandag 19 februari 2007 14:50 schreef alberthendriks het volgende:

[..]

"Hee waarom ben je niet bij die chick? Wat? Je hebt haar laten schieten omdat je met ons aan het uitgaan was? Ben je wel goed bij je hoofd??"
en denk je niet dat je vrienden niet nieuwschierig zijn waar jij bent,

en wil je dan toch nog met haar naar huis, wees dan zo sociaal om je vrienden eerst even op te zoeken en te vertellen dat je weggaat...
pi_46459556
quote:
Op maandag 19 februari 2007 14:55 schreef VlaDje het volgende:

[..]

[..]

en wil je dan toch nog met haar naar huis, wees dan zo sociaal om je vrienden eerst even op te zoeken en te vertellen dat je weggaat...
Nee, natuurlijk niet die gaan er vanuit dat je ligt te kotsen of te neuken.
pi_46459588
quote:
Op maandag 19 februari 2007 15:47 schreef Pony-Lover het volgende:

[..]

Nee, natuurlijk niet die gaan er vanuit dat je ligt te kotsen of te neuken.
Beide gelegenheid voor Priceless Pics
  maandag 19 februari 2007 @ 15:49:38 #188
10710 gday
propria cures
pi_46459623
quote:

[..]

[..]

Het is te merken dat je van boven de rivieren komt en daardoor niet zoveel van carnaval snapt.
pi_46459666
Wat een kul. Dikke chick versieren hebben we als onderlinge regel gewoon ff laten weten wat je doet en voor de rest is het dan free 2 go.
Tenzij het vakantie betreft
JOHNNY HEITINGA
pi_46459711
quote:
Op maandag 19 februari 2007 15:49 schreef gday het volgende:

[..]

Het is te merken dat je van boven de rivieren komt en daardoor niet zoveel van carnaval snapt.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Carnaval

Staat toevallig niets over telefoonnummers

Als t toch een leuk vrouwke is, dan kun je toch best even vragen naar haar nummer???

En heb je geen zin in dat gezeur maar wel om te batsen, dan bats je haar even snel, ga je terug naar je kameraden
  maandag 19 februari 2007 @ 15:56:34 #191
10710 gday
propria cures
pi_46459829
quote:
Op maandag 19 februari 2007 15:52 schreef VlaDje het volgende:

[..]

http://nl.wikipedia.org/wiki/Carnaval

Staat toevallig niets over telefoonnummers
Inderdaad. Als je even een Wikipedia-artikel leest, weet je gelijk hoe het is om carnaval te vieren.
pi_46459843
quote:
Op maandag 19 februari 2007 15:51 schreef Camplo het volgende:
Wat een kul. Dikke chick versieren hebben we als onderlinge regel gewoon ff laten weten wat je doet en voor de rest is het dan free 2 go.
Tenzij het vakantie betreft
Idd, ff laten weten, dat is nu de hele tijd al mijn punt
pi_46459886
quote:
Op maandag 19 februari 2007 15:56 schreef gday het volgende:

[..]

Inderdaad. Als je even een Wikipedia-artikel leest, weet je gelijk hoe het is om carnaval te vieren. [afbeelding]
Nja, niet dat ik dat artikel gelezen heb ofzo

ctrl+f en het woordt telefoon zoeken was genoeg
pi_46484766
quote:
Op maandag 19 februari 2007 14:41 schreef avotar het volgende:

[..]

JA, tenminste wij hier wel
gister 2 opgehaald.

Dus ik weet niet wat jij moeilijk loopt te doen om geen nummers uit te wisselen.
Maar tot nu toe verloopt mn carnaval op rolletjes.
De laatste dag gaat over een kleine 15 min in
rond 12:15 weer in de kroeg.

Kijken wat het vandaag nog wordt
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
  dinsdag 27 februari 2007 @ 10:17:41 #195
168840 Sant
Jealousy is a Motherf*cker!!
pi_46724324
tvp
Geluk is een richting..... geen PUNT!!!!
Shit... Ik heb eigenlijk helemaal geen geweldige opmerking...
pi_46724752
quote:

[..]

[..]

dan sms je naar een van die vrienden.... ik slaap niet thuis pappa dan snappen ze het meteen.,...
  dinsdag 27 februari 2007 @ 11:16:17 #197
168840 Sant
pi_46725870
hmmz meer dan genoeg blunders meegemaakt maar Carnaval is echt moordend voor je "imago" :p

OT: verschillende mensen leren kennen en inderdaad WEL nummers uitgewisseld en paar leuke meiden tegengekomen op Stratumseind Eindhoven.. Vervolgens op de terugweg wat sms-en met je gare kop.. en dan t verkeerde sms-je sturen naar tverkeerde meisje...

The day after?? glas bier in me gezicht en kansloos af kunnen druipen :s
pi_46726194
Carnaval was idd vrij hilarious jah.
JOHNNY HEITINGA
  dinsdag 27 februari 2007 @ 11:28:25 #199
168840 Sant
pi_46726227
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 11:27 schreef Camplo het volgende:
Carnaval was idd vrij hilarious jah.
Mokum en Carnaval???
pi_46726261
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 11:28 schreef Sant het volgende:

[..]

Mokum en Carnaval???
amsterdammers vieren ook carnaval in het zuiden hoor!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')