quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:28 schreef Cuegirllie het volgende:
Tvptje..![]()
Jammergenoeg heb ik zelf geen blunders.. gemaakt of meegemaakt.
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:50 schreef Linkmiegel het volgende:
ik stond op een keukebntrappetje om de piek op de kerstboom te zetten. viel ik er af
Dude, jij bent echt domquote:Op zondag 11 februari 2007 15:18 schreef draaijer het volgende:
Hmm, wel iets waarvoor ik nog steedskrijg. Als ik er aan denk wil ik maar 1 ding doen
![]()
Nee, vond ik ook heel goed van mezelfquote:Op zondag 11 februari 2007 15:11 schreef alberthendriks het volgende:
Hmm misschien wilde ze kijken hoe ze in de markt ligt. Ik zou dit niet echt een blunder van jouw kant noemen, je hebt 'r tenminste aangesproken.
Ik ben nu 30 en ik denk er nog steeds aan. Ik heb mijn domme lesje wel geleerd.quote:Op zondag 11 februari 2007 16:03 schreef Bob-B het volgende:
heel netjes draaijer, dit gebeurd je nooit weer
Aan je fotoboek te zien is het allemaal nog goed gekomenquote:Op zondag 11 februari 2007 16:09 schreef draaijer het volgende:
[..]
Ik ben nu 30 en ik denk er nog steeds aan. Ik heb mijn domme lesje wel geleerd.![]()
Mijn oren zijn gewassen
Mijn vriendin heeft hartelijk gelachen om mijn domme actie. Nu zegt ze.. Tja, dan zal je er nooit achterkomenquote:Op zondag 11 februari 2007 16:35 schreef DuranK het volgende:
[..]
Aan je fotoboek te zien is het allemaal nog goed gekomen![]()
Dat krijg je ervan wanneer je kansloos 'chicks' op het internet gaat versieren. Loser.quote:Op zondag 11 februari 2007 18:00 schreef juiced het volgende:
Ik heb eens foto's van een of andere knappe kerel gestuurd naar een cyberchick alsof ik dat was. Ze wilde me natuurlijk graag eens in het echt zien. Maar nadat ze m'n ware ik op foto's van een FOK!Meat had gezien, heeft ze het contact verbroken.Maar ze was zelf eigenlijk ook een vieze dikke oude vent.
Nounounou...ik maak maar een grapje. Wat een haat gelijk weer.quote:Op zondag 11 februari 2007 18:14 schreef Silvieja het volgende:
[..]
Dat krijg je ervan wanneer je kansloos 'chicks' op het internet gaat versieren. Loser.
was jij die collega?quote:Op zondag 11 februari 2007 22:44 schreef VjenneKloetn het volgende:
Was dat in 't Wapen?
OMG. Dat is een topblunder.quote:Op zondag 11 februari 2007 15:18 schreef draaijer het volgende:
Hmm, wel iets waarvoor ik nog steedskrijg. Als ik er aan denk wil ik maar 1 ding doen
![]()
Was in Diekaquote:Op zondag 11 februari 2007 22:44 schreef VjenneKloetn het volgende:
Was dat in 't Wapen?
Mocht je willenquote:Ik werk niet bij de lollerjumbo gelukkig![]()
Hahaha rotflmaoquote:Op zondag 11 februari 2007 15:18 schreef draaijer het volgende:
![]()
Korte samenvatting:
16 jaar oud op vakantie met ouders in Cannes. Leuk NL meisje ontmoet waar ik de hele vakantie mee optrok. Aantal romantische dingen meegemaakt en op het einde van de vakantie gegevens uitgewisseld.
Ik dacht dat er toch niks van zou komen, maar op mijn verjaardag kwam ze bij mij & mijn ouders slapen.
Was een leuk weekend en vervolgens ben ik 2 maanden later bij haar gaan slapen. Zij woonde bij haar ouders op zolder. Toen wij gegeten hadden kwam er nog een dame binnen. Dus mijn vakantie liefde zei : zij blijft ook slapen. Ik helemaal blij en dacht wow. Beide echt 2 plaatjes. Na het stappen zijn we naar huis gegaan en zijn we op zolder nog wat gaan stoeien. Was leuk, maar weinig gebeurt. Wel elkaar helemaal gek zitten maken met verhalen en wat ze me wel niet aan zouden doen. De volgende dag werden we wakker rond 12:00 uur en toen ben ik gaan douchen (bij haar ouders thuis) Die hadden louvre deurtjes (klapdeurtjes met schuine plankjes). Deze deuren konden niet op slot.
Achterin de badkamer (ca. 3 a 4 meter diep) hing in de hoek een douche. Geen scherm o.i.d. gewoon de natuursteen vloer onder een afschot. Vervolgens komt mijn vakantie liefde erbij staan. Haar ouders roepen dat de lunch klaar staat. Nadat dat gezegd is, komt ook haar vriendin erbij. Zij zouden mij wel even een lesje leren.Wat gebeurt er. Angst brak me aan allle kanten uit. Haar ouders konden naar boven komen, haar broertje kon de badkamer binnen lopen en wij stonden daar met 2 vrouwen die me gek aan het maken waren. Dus deze LOSER ging er met de staart tussen z'n benen vandoor.
Ik heb nog mijn lunch naar binnen geschoten en vervolgens ben ik er vandoor gegaan. Als ik hier nog aan denk, krijg ik nog steeds.
Wat een sukkel. Ik heb haar nooit meer durfen bellen en of mailen. Verhaal is ook nooit verdwenen.![]()
Gedacht?!? Denken bedoel jequote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:47 schreef gday het volgende:
[..]
Hahaha rotflmao
Ik kan me voorstellen dat je hier nog lang aan hebt gedacht, draaijer.
HAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHH WAT DE KANKER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 11 februari 2007 15:18 schreef draaijer het volgende:
![]()
Korte samenvatting:
16 jaar oud op vakantie met ouders in Cannes. Leuk NL meisje ontmoet waar ik de hele vakantie mee optrok. Aantal romantische dingen meegemaakt en op het einde van de vakantie gegevens uitgewisseld.
Ik dacht dat er toch niks van zou komen, maar op mijn verjaardag kwam ze bij mij & mijn ouders slapen.
Was een leuk weekend en vervolgens ben ik 2 maanden later bij haar gaan slapen. Zij woonde bij haar ouders op zolder. Toen wij gegeten hadden kwam er nog een dame binnen. Dus mijn vakantie liefde zei : zij blijft ook slapen. Ik helemaal blij en dacht wow. Beide echt 2 plaatjes. Na het stappen zijn we naar huis gegaan en zijn we op zolder nog wat gaan stoeien. Was leuk, maar weinig gebeurt. Wel elkaar helemaal gek zitten maken met verhalen en wat ze me wel niet aan zouden doen. De volgende dag werden we wakker rond 12:00 uur en toen ben ik gaan douchen (bij haar ouders thuis) Die hadden louvre deurtjes (klapdeurtjes met schuine plankjes). Deze deuren konden niet op slot.
Achterin de badkamer (ca. 3 a 4 meter diep) hing in de hoek een douche. Geen scherm o.i.d. gewoon de natuursteen vloer onder een afschot. Vervolgens komt mijn vakantie liefde erbij staan. Haar ouders roepen dat de lunch klaar staat. Nadat dat gezegd is, komt ook haar vriendin erbij. Zij zouden mij wel even een lesje leren.Wat gebeurt er. Angst brak me aan allle kanten uit. Haar ouders konden naar boven komen, haar broertje kon de badkamer binnen lopen en wij stonden daar met 2 vrouwen die me gek aan het maken waren. Dus deze LOSER ging er met de staart tussen z'n benen vandoor.
Ik heb nog mijn lunch naar binnen geschoten en vervolgens ben ik er vandoor gegaan. Als ik hier nog aan denk, krijg ik nog steeds.
Wat een sukkel. Ik heb haar nooit meer durfen bellen en of mailen. Verhaal is ook nooit verdwenen.![]()
Maar hij is wel geniaal.quote:Op woensdag 14 februari 2007 18:36 schreef Queen_Bee het volgende:
Nou, kunnen we nu stoppen met Draaijer quoten en terug gaan naar verhalen posten?
quote:Op woensdag 14 februari 2007 23:33 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Maar hij is wel geniaal.
OT :
Ooit een keer, ik was een jaar of 17 denk ik. Ik ging met wat maten naar de kroeg, meid en ik draaien al een tijdje om elkaar heen. Zij durft niet, ik durf niet, je kent het wel. Uiteindelijk toch gedaan, heel leuk gesprek over vanalles en nog wat. Beetje dansen enzo met elkaar. Werd steeds wat intiemer. Zij was een jaar of 19 geloof ik, not sure. Dus op een gegeven moment zeg ik tegen der dat ik der wel leuk vond enzo in de verwachting dat ik een zelfde reactie terug kreeg of dat zij het initiatief zou nemen. Zegt ze : "nouja, ik jou eigelijk niet zo, en mn vriend aan de bar zal jou ook niet zo leuk vinden"
Door de grond ja.. door de grond.
Hahahahaa vette shitquote:Op woensdag 14 februari 2007 23:33 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Maar hij is wel geniaal.
OT :
Ooit een keer, ik was een jaar of 17 denk ik. Ik ging met wat maten naar de kroeg, meid en ik draaien al een tijdje om elkaar heen. Zij durft niet, ik durf niet, je kent het wel. Uiteindelijk toch gedaan, heel leuk gesprek over vanalles en nog wat. Beetje dansen enzo met elkaar. Werd steeds wat intiemer. Zij was een jaar of 19 geloof ik, not sure. Dus op een gegeven moment zeg ik tegen der dat ik der wel leuk vond enzo in de verwachting dat ik een zelfde reactie terug kreeg of dat zij het initiatief zou nemen. Zegt ze : "nouja, ik jou eigelijk niet zo, en mn vriend aan de bar zal jou ook niet zo leuk vinden"
Door de grond ja.. door de grond.
Hahah sterk hoor, je bent alleen wel een loser als je die avond alleen naar huis bent gegaanquote:Op donderdag 15 februari 2007 15:08 schreef Dengaman het volgende:
Nou na lang gelezen te hebben van jullie wordt het eens tijd zelf wat te posten dus bij deze:
Een aantal jaar geleden, stuk of 3, waren we met ons waterpolo team op het Moby Dick toernooi in Schoonebeek.
Wij na de eerste dag op stap in de feesttent, stoot een medespeler me aan dat er 2 wulpse dames me schalks aan stonden te kijken...
Dus op een gegeven moment komt een van ze op me af gestapt, beetje babbelen, vraagt ze ineens wat ik van haar vriendin vond...
Dus ik zo van: ja leuke meid, maare hoe oud is ze eigenlijk? Bleek ze ergens midden 30 te zijn en aangezien Dengaman toen nog een klein Dengamantje was van 22 viel dit niet in mijn verwachtingspatroon van wild wat ik zou gaan stropen die avond...
Maar goed, zo sociaal al ik ben begin ik wel een praatje met die 30-er en ach ze was wel aardig maar had weinig trek in verdere acties dus ja wat moest ik?
Dus vraagt ze ineens van: ja wat vindt je van me eigenlijk?
Dit moest tactisch aangepakt worden dus ineens kreeg ik en geniale opwelling en ik begin over dat ik er een bananentheorie voor heb om dat aan te kunnen geven...
Dus zij me heel vragend aankijkend, medespeler die me met grote ogen aan stond te kijken, en ik begin:
Ja luister, je hebt groene bananen... Dat zijn bananen die nog niet rijp zijn, niet uit hun schil te krijgen zijn en als je ze er al uit krijgt zijn ze niet lekker...
Dat zijn meisjes van 15 - 17 jaar... veel te jong, dat wil je niet...
Je hebt gele bananen en dat zijn de besten. Rijp, makkelijk uit de schil te halen en heerlijk om op te eten...
Dat zijn de meiden van 18-25 jaar... Prima, en juist datgene wat je zoekt...
Daarnaast heb je nog gele bananen met een paar bruine plekjes... Net over het rijpe heen maar als het de enige zijn eet je ze alsnog op... Tenzij ze op een schaal liggen met gelen want dan pak je altijd die...
Nou dat zijn meiden van 25-35 jaar... Net over de hoogtij heen maar nog wel leuk genoeg om een gezellige avond mee te hebben...
Dan heb je de bananen die helemaal bruin zijn, nou ja die flikker je weg want die wil je niet meer eten...
En dat zijn de vrouwen van 35 plus... Dat is effe te oud en dat lijkt me dus helemaal niks...
Dus ze stond me nog steeds heel serieus en geintresseerd aan te kijken en m'n medespeler had zich al meerdere malen bijna verslikt in z'n bier waarop ze met de briljante vraag komt in welke categorie ik haar dan plaatste...
Ik zo van: Ja, jij, ja wat oet ik ervan zeggen... Jij bent een gele banaan met wat bruine plekjes...![]()
Zij zo van (me schalks aankijkend): oooooh, dus je kan nog wel een gezellige avond met me hebben...![]()
Ik zo van: ja dat zeker, maare, ik zie genoeg gele bananen om me heen dusse, doei he...![]()
Zij:![]()
Blijft een tijdloze... Maar aangezien zij 'm niet zal posten en ik 'm jullie niet wil onthouden bij deze...![]()
Gelukkig niet... Ik had m'n kansen goed ingeschat...quote:Op donderdag 15 februari 2007 15:11 schreef Jajong het volgende:
[..]
Hahah sterk hoor, je bent alleen wel een loser als je die avond alleen naar huis bent gegaan
dat en gele bananen met bruine plekjes zijn het best voor een milfk shakequote:Op donderdag 15 februari 2007 15:59 schreef Camplo het volgende:
Wat een aap. Hij had een Milf kunnen boxeren en hij laat het na....
ik geloof er alleen geen reet van, jij ging gewoon alleen naar huis en hebt je die nacht nog even op die milf lopen rukkenquote:Op donderdag 15 februari 2007 16:25 schreef Dengaman het volgende:
So True, So True, maar als je weet wat daar verder liep... dan zou je het begrijpen...![]()
Ehm 5 jonge sletten en 1 milf?quote:Op donderdag 15 februari 2007 16:25 schreef Dengaman het volgende:
So True, So True, maar als je weet wat daar verder liep... dan zou je het begrijpen...![]()
Daar heb jij weer een punt...quote:Op donderdag 15 februari 2007 17:15 schreef Camplo het volgende:
[..]
Ehm 5 jonge sletten en 1 milf?
Ik begrijp het niet... why not
Hmm, op zich klopt dat, maar dan moet het wel een Koga-Miyata zijn!quote:
Eigenlijk best lullig. 13 jaar samen zei die toch? En dan wordt dat vrouwtje ook nog boos. Tsskquote:
Wat een kutwijf idd. Kwaad op hem gaan worden, dan zit er echt een steekje los daarbovenquote:Op donderdag 15 februari 2007 23:50 schreef Roa het volgende:
3 Jaar volgens mij
Te mooi btw, hehehehe, geweldig, op de radio ook echt! En dan boos worden omdat ze betrapt is
Echt medelijden met die kerel.. holy shit ik sta versteld...quote:
Dude, je hebt toch niet mn moeder verleidt hequote:Op donderdag 15 februari 2007 15:08 schreef Dengaman het volgende:
Een aantal jaar geleden, stuk of 3, waren we met ons waterpolo team op het Moby Dick toernooi in Schoonebeek.
Bleek ze ergens midden 30 te zijn
Ja, maar dat was toch gewoon ff verzonnen lijkt me? Anders zou hij echt niet gaan bellen naar die radiozender..quote:Op vrijdag 16 februari 2007 02:47 schreef VjenneKloetn het volgende:
Die gast zegt aan het eind ook nog dat die al 3 maand wat met Chantal heeft![]()
Dus de kans om het achteraf uit te praten kan je dan ook wel vergeten
Je weet maar nooit...quote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:28 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Ja, maar dat was toch gewoon ff verzonnen lijkt me? Anders zou hij echt niet gaan bellen naar die radiozender..
Ik denk echt dat hij dat meer zei om haar nog even snel terug te kwetsen. Hij zei er ook achter "nou goed.."quote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:32 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Je weet maar nooit...
Mss dat hij 3 maand geleden die chantal een x gebatst heeft waarvan zn vriendin niets wist...
OMG, ik lache me rotquote:
Als je moeder bij UZSC Utrecht speelt misschien...quote:Op vrijdag 16 februari 2007 09:01 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Dude, je hebt toch niet mn moeder verleidt he![]()
offtopic: Schoonebeek![]()
nah weinig kans, ze woonde in S'beekquote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:41 schreef Dengaman het volgende:
[..]
Als je moeder bij UZSC Utrecht speelt misschien...![]()
Het lijkt mij ook dat hij dat inderdaad gewoon verzint. Misschien zal er wel een Chantal zijn, maar denk niet dat hij daar iets mee gedaan zal hebben tot nu toe.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:33 schreef alberthendriks het volgende:
Als je denkt dat hij echt met Chantal heeft dan ben je dom, dat was gewoon humor van hem.
Haha, zoiets had ik ook, Franse Alpen in 1996 geloof ik.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 12:33 schreef gazzio het volgende:
Paar jaar terug op wintersport, samen met wat maten tijdens de apres-ski zie ik leuke meid staan die steeds mijn richting uitkijkt. Ik zeg dat tegen mijn maat, zegt ie: 'Ja, daar heb jij gister een uur mee staan kletsen.' Door overmatige alcoholconsumptie weet ik daar niets meer van! Geen flauw idee ook hoe ze heet of wat dan ook.
Komt zij naar me toe en zegt: 'Hoi Gazzio.'
Ik probeer me er nog uit te redden door alleen 'Hey!' te zeggen, maar ze heeft het meteen door: 'Je weet niet meer wie ik ben he?'
Ik: 'Tuurlijk wel, we hebben gister een uur staan kletsen.'
Zij: 'Hoe heet ik dan?'
Ik: 'uuuh...'
Zij: 'DOEI!'
Daar zei die "Nou goed.." achteraan, dus daar droop het sarcasme wel vanaf...quote:Op vrijdag 16 februari 2007 02:47 schreef VjenneKloetn het volgende:
Die gast zegt aan het eind ook nog dat die al 3 maand wat met Chantal heeft![]()
Dus de kans om het achteraf uit te praten kan je dan ook wel vergeten
Tot nu toe valt het nog mee. Ik was alleen mn vrienden kwijt in een cafétje en die was ik dus aan het zoeken toen er een meisje zei dat ik wel een heel mooi pak aan had (holbewoner, inclusief pruik en baard dat het grootste deel van mn gezicht bedekt) en dat er wel veel meisjes achter me aan zouden komen. Dus ik zeg zo: jij ook? Ja ik ook, zegt ze. Ik was alleen erg gefocust op het vinden van mn vrienden dus toen zei ik alleen oke en ging weer verder zoeken.quote:
Ja dat dacht ik achteraf dus ookquote:Op maandag 19 februari 2007 12:27 schreef avotar het volgende:
Maar met een leuke meid, hoef je je vrienden toch niet meer te vinden?
Hoe degelijk ben je dan...quote:Op maandag 19 februari 2007 12:27 schreef avotar het volgende:
Goed teruggekomen hoor..
Maar met een leuke meid, hoef je je vrienden toch niet meer te vinden?
ja... telefoonnummers wissel je uit tijdens de carnaval..quote:Op maandag 19 februari 2007 14:39 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Hoe degelijk ben je dan...
je vrienden in de steek laten voor een one night stand is zo not-done![]()
Geef haar dan een kus, vraag haar telefoonnummer, zeg dat je je vrienden zoekt, bel haar de dag dr op en maak een date dat je de hele avond kunt kleffen op haar bankstel thuis ipv in de kroeg![]()
"Hee waarom ben je niet bij die chick? Wat? Je hebt haar laten schieten omdat je met ons aan het uitgaan was? Ben je wel goed bij je hoofd??"quote:Op maandag 19 februari 2007 14:39 schreef VlaDje het volgende:
je vrienden in de steek laten voor een one night stand is zo not-done![]()
zou eigenlijk niet weten waarom niet...quote:Op maandag 19 februari 2007 14:41 schreef avotar het volgende:
[..]
ja... telefoonnummers wissel je uit tijdens de carnaval..![]()
en denk je niet dat je vrienden niet nieuwschierig zijn waar jij bent,quote:Op maandag 19 februari 2007 14:50 schreef alberthendriks het volgende:
[..]
"Hee waarom ben je niet bij die chick? Wat? Je hebt haar laten schieten omdat je met ons aan het uitgaan was? Ben je wel goed bij je hoofd??"
Nee, natuurlijk niet die gaan er vanuit dat je ligt te kotsen of te neuken.quote:Op maandag 19 februari 2007 14:55 schreef VlaDje het volgende:
[..]
zou eigenlijk niet weten waarom niet...
[..]
en denk je niet dat je vrienden niet nieuwschierig zijn waar jij bent,
en wil je dan toch nog met haar naar huis, wees dan zo sociaal om je vrienden eerst even op te zoeken en te vertellen dat je weggaat...
Beide gelegenheid voor Priceless Picsquote:Op maandag 19 februari 2007 15:47 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet die gaan er vanuit dat je ligt te kotsen of te neuken.
Het is te merken dat je van boven de rivieren komt en daardoor niet zoveel van carnaval snapt.quote:Op maandag 19 februari 2007 14:55 schreef VlaDje het volgende:
[..]
[..]
en wil je dan toch nog met haar naar huis, wees dan zo sociaal om je vrienden eerst even op te zoeken en te vertellen dat je weggaat...
http://nl.wikipedia.org/wiki/Carnavalquote:Op maandag 19 februari 2007 15:49 schreef gday het volgende:
[..]
Het is te merken dat je van boven de rivieren komt en daardoor niet zoveel van carnaval snapt.
Inderdaad. Als je even een Wikipedia-artikel leest, weet je gelijk hoe het is om carnaval te vieren.quote:Op maandag 19 februari 2007 15:52 schreef VlaDje het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Carnaval
Staat toevallig niets over telefoonnummers
Idd, ff laten weten, dat is nu de hele tijd al mijn puntquote:Op maandag 19 februari 2007 15:51 schreef Camplo het volgende:
Wat een kul. Dikke chick versieren hebben we als onderlinge regel gewoon ff laten weten wat je doet en voor de rest is het dan free 2 go.
Tenzij het vakantie betreft
Nja, niet dat ik dat artikel gelezen heb ofzoquote:Op maandag 19 februari 2007 15:56 schreef gday het volgende:
[..]
Inderdaad. Als je even een Wikipedia-artikel leest, weet je gelijk hoe het is om carnaval te vieren.[afbeelding]
JA, tenminste wij hier welquote:Op maandag 19 februari 2007 14:41 schreef avotar het volgende:
[..]
ja... telefoonnummers wissel je uit tijdens de carnaval..![]()
dan sms je naar een van die vrienden.... ik slaap niet thuis pappaquote:Op maandag 19 februari 2007 14:55 schreef VlaDje het volgende:
[..]
[..]
Mokum en Carnaval???quote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:27 schreef Camplo het volgende:
Carnaval was idd vrij hilarious jah.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |