Eigenlijk best lullig. 13 jaar samen zei die toch? En dan wordt dat vrouwtje ook nog boos. Tsskquote:
Wat een kutwijf idd. Kwaad op hem gaan worden, dan zit er echt een steekje los daarbovenquote:Op donderdag 15 februari 2007 23:50 schreef Roa het volgende:
3 Jaar volgens mij
Te mooi btw, hehehehe, geweldig, op de radio ook echt! En dan boos worden omdat ze betrapt is
Echt medelijden met die kerel.. holy shit ik sta versteld...quote:
Dude, je hebt toch niet mn moeder verleidt hequote:Op donderdag 15 februari 2007 15:08 schreef Dengaman het volgende:
Een aantal jaar geleden, stuk of 3, waren we met ons waterpolo team op het Moby Dick toernooi in Schoonebeek.
Bleek ze ergens midden 30 te zijn
Ja, maar dat was toch gewoon ff verzonnen lijkt me? Anders zou hij echt niet gaan bellen naar die radiozender..quote:Op vrijdag 16 februari 2007 02:47 schreef VjenneKloetn het volgende:
Die gast zegt aan het eind ook nog dat die al 3 maand wat met Chantal heeft![]()
Dus de kans om het achteraf uit te praten kan je dan ook wel vergeten
Je weet maar nooit...quote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:28 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Ja, maar dat was toch gewoon ff verzonnen lijkt me? Anders zou hij echt niet gaan bellen naar die radiozender..
Ik denk echt dat hij dat meer zei om haar nog even snel terug te kwetsen. Hij zei er ook achter "nou goed.."quote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:32 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Je weet maar nooit...
Mss dat hij 3 maand geleden die chantal een x gebatst heeft waarvan zn vriendin niets wist...
OMG, ik lache me rotquote:
Als je moeder bij UZSC Utrecht speelt misschien...quote:Op vrijdag 16 februari 2007 09:01 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Dude, je hebt toch niet mn moeder verleidt he![]()
offtopic: Schoonebeek![]()
nah weinig kans, ze woonde in S'beekquote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:41 schreef Dengaman het volgende:
[..]
Als je moeder bij UZSC Utrecht speelt misschien...![]()
Het lijkt mij ook dat hij dat inderdaad gewoon verzint. Misschien zal er wel een Chantal zijn, maar denk niet dat hij daar iets mee gedaan zal hebben tot nu toe.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:33 schreef alberthendriks het volgende:
Als je denkt dat hij echt met Chantal heeft dan ben je dom, dat was gewoon humor van hem.
Haha, zoiets had ik ook, Franse Alpen in 1996 geloof ik.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 12:33 schreef gazzio het volgende:
Paar jaar terug op wintersport, samen met wat maten tijdens de apres-ski zie ik leuke meid staan die steeds mijn richting uitkijkt. Ik zeg dat tegen mijn maat, zegt ie: 'Ja, daar heb jij gister een uur mee staan kletsen.' Door overmatige alcoholconsumptie weet ik daar niets meer van! Geen flauw idee ook hoe ze heet of wat dan ook.
Komt zij naar me toe en zegt: 'Hoi Gazzio.'
Ik probeer me er nog uit te redden door alleen 'Hey!' te zeggen, maar ze heeft het meteen door: 'Je weet niet meer wie ik ben he?'
Ik: 'Tuurlijk wel, we hebben gister een uur staan kletsen.'
Zij: 'Hoe heet ik dan?'
Ik: 'uuuh...'
Zij: 'DOEI!'
Daar zei die "Nou goed.." achteraan, dus daar droop het sarcasme wel vanaf...quote:Op vrijdag 16 februari 2007 02:47 schreef VjenneKloetn het volgende:
Die gast zegt aan het eind ook nog dat die al 3 maand wat met Chantal heeft![]()
Dus de kans om het achteraf uit te praten kan je dan ook wel vergeten
Tot nu toe valt het nog mee. Ik was alleen mn vrienden kwijt in een cafétje en die was ik dus aan het zoeken toen er een meisje zei dat ik wel een heel mooi pak aan had (holbewoner, inclusief pruik en baard dat het grootste deel van mn gezicht bedekt) en dat er wel veel meisjes achter me aan zouden komen. Dus ik zeg zo: jij ook? Ja ik ook, zegt ze. Ik was alleen erg gefocust op het vinden van mn vrienden dus toen zei ik alleen oke en ging weer verder zoeken.quote:
Ja dat dacht ik achteraf dus ookquote:Op maandag 19 februari 2007 12:27 schreef avotar het volgende:
Maar met een leuke meid, hoef je je vrienden toch niet meer te vinden?
Hoe degelijk ben je dan...quote:Op maandag 19 februari 2007 12:27 schreef avotar het volgende:
Goed teruggekomen hoor..
Maar met een leuke meid, hoef je je vrienden toch niet meer te vinden?
ja... telefoonnummers wissel je uit tijdens de carnaval..quote:Op maandag 19 februari 2007 14:39 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Hoe degelijk ben je dan...
je vrienden in de steek laten voor een one night stand is zo not-done![]()
Geef haar dan een kus, vraag haar telefoonnummer, zeg dat je je vrienden zoekt, bel haar de dag dr op en maak een date dat je de hele avond kunt kleffen op haar bankstel thuis ipv in de kroeg![]()
"Hee waarom ben je niet bij die chick? Wat? Je hebt haar laten schieten omdat je met ons aan het uitgaan was? Ben je wel goed bij je hoofd??"quote:Op maandag 19 februari 2007 14:39 schreef VlaDje het volgende:
je vrienden in de steek laten voor een one night stand is zo not-done![]()
zou eigenlijk niet weten waarom niet...quote:Op maandag 19 februari 2007 14:41 schreef avotar het volgende:
[..]
ja... telefoonnummers wissel je uit tijdens de carnaval..![]()
en denk je niet dat je vrienden niet nieuwschierig zijn waar jij bent,quote:Op maandag 19 februari 2007 14:50 schreef alberthendriks het volgende:
[..]
"Hee waarom ben je niet bij die chick? Wat? Je hebt haar laten schieten omdat je met ons aan het uitgaan was? Ben je wel goed bij je hoofd??"
Nee, natuurlijk niet die gaan er vanuit dat je ligt te kotsen of te neuken.quote:Op maandag 19 februari 2007 14:55 schreef VlaDje het volgende:
[..]
zou eigenlijk niet weten waarom niet...
[..]
en denk je niet dat je vrienden niet nieuwschierig zijn waar jij bent,
en wil je dan toch nog met haar naar huis, wees dan zo sociaal om je vrienden eerst even op te zoeken en te vertellen dat je weggaat...
Beide gelegenheid voor Priceless Picsquote:Op maandag 19 februari 2007 15:47 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet die gaan er vanuit dat je ligt te kotsen of te neuken.
Het is te merken dat je van boven de rivieren komt en daardoor niet zoveel van carnaval snapt.quote:Op maandag 19 februari 2007 14:55 schreef VlaDje het volgende:
[..]
[..]
en wil je dan toch nog met haar naar huis, wees dan zo sociaal om je vrienden eerst even op te zoeken en te vertellen dat je weggaat...
http://nl.wikipedia.org/wiki/Carnavalquote:Op maandag 19 februari 2007 15:49 schreef gday het volgende:
[..]
Het is te merken dat je van boven de rivieren komt en daardoor niet zoveel van carnaval snapt.
Inderdaad. Als je even een Wikipedia-artikel leest, weet je gelijk hoe het is om carnaval te vieren.quote:Op maandag 19 februari 2007 15:52 schreef VlaDje het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Carnaval
Staat toevallig niets over telefoonnummers
Idd, ff laten weten, dat is nu de hele tijd al mijn puntquote:Op maandag 19 februari 2007 15:51 schreef Camplo het volgende:
Wat een kul. Dikke chick versieren hebben we als onderlinge regel gewoon ff laten weten wat je doet en voor de rest is het dan free 2 go.
Tenzij het vakantie betreft
Nja, niet dat ik dat artikel gelezen heb ofzoquote:Op maandag 19 februari 2007 15:56 schreef gday het volgende:
[..]
Inderdaad. Als je even een Wikipedia-artikel leest, weet je gelijk hoe het is om carnaval te vieren.[afbeelding]
JA, tenminste wij hier welquote:Op maandag 19 februari 2007 14:41 schreef avotar het volgende:
[..]
ja... telefoonnummers wissel je uit tijdens de carnaval..![]()
dan sms je naar een van die vrienden.... ik slaap niet thuis pappaquote:Op maandag 19 februari 2007 14:55 schreef VlaDje het volgende:
[..]
[..]
Mokum en Carnaval???quote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:27 schreef Camplo het volgende:
Carnaval was idd vrij hilarious jah.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |