Hmm, wel iets waarvoor ik nog steeds
![]()
krijg. Als ik er aan denk wil ik maar 1 ding doen
Korte samenvatting:
16 jaar oud op vakantie met ouders in Cannes. Leuk NL meisje ontmoet waar ik de hele vakantie mee optrok. Aantal romantische dingen meegemaakt en op het einde van de vakantie gegevens uitgewisseld.
Ik dacht dat er toch niks van zou komen, maar op mijn verjaardag kwam ze bij mij & mijn ouders slapen.
Was een leuk weekend en vervolgens ben ik 2 maanden later bij haar gaan slapen. Zij woonde bij haar ouders op zolder. Toen wij gegeten hadden kwam er nog een dame binnen. Dus mijn vakantie liefde zei : zij blijft ook slapen. Ik helemaal blij en dacht wow. Beide echt 2 plaatjes. Na het stappen zijn we naar huis gegaan en zijn we op zolder nog wat gaan stoeien. Was leuk, maar weinig gebeurt. Wel elkaar helemaal gek zitten maken met verhalen en wat ze me wel niet aan zouden doen. De volgende dag werden we wakker rond 12:00 uur en toen ben ik gaan douchen (bij haar ouders thuis) Die hadden louvre deurtjes (klapdeurtjes met schuine plankjes). Deze deuren konden niet op slot.
Achterin de badkamer (ca. 3 a 4 meter diep) hing in de hoek een douche. Geen scherm o.i.d. gewoon de natuursteen vloer onder een afschot. Vervolgens komt mijn vakantie liefde erbij staan. Haar ouders roepen dat de lunch klaar staat. Nadat dat gezegd is, komt ook haar vriendin erbij. Zij zouden mij wel even een lesje leren.
![]()
Wat gebeurt er. Angst brak me aan allle kanten uit. Haar ouders konden naar boven komen, haar broertje kon de badkamer binnen lopen en wij stonden daar met 2 vrouwen die me gek aan het maken waren. Dus deze LOSER ging er met de staart tussen z'n benen vandoor.
Ik heb nog mijn lunch naar binnen geschoten en vervolgens ben ik er vandoor gegaan. Als ik hier nog aan denk, krijg ik nog steeds
![]()
.
Wat een sukkel. Ik heb haar nooit meer durfen bellen en of mailen. Verhaal is ook nooit verdwenen.