Ach deze discussie is al hoevaak gevoerd? Vaak genoeg denk ik dus als je niets bijzonders te melden hebtquote:Op vrijdag 19 januari 2007 01:05 schreef TerroRobbie het volgende:
Jammer dat jullie niet normaal in discussie kunnen gaan. Achja.. bevestigd in ieder geval mijn gelijk.
Mij wordt gevraagd "Vertel..." dan doe ik dat. Als er had gestaan "hou a.u.b je mond, deze discussie is al x keer gevoerd" dan had ik gewoon stil gehouden.. maarja blijkbaar zijn er toch mensen die de discussie wel aan willen gaan.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 01:08 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ach deze discussie is al hoevaak gevoerd? Vaak genoeg denk ik dus als je niets bijzonders te melden hebt![]()
Dat betwijfel ikquote:Op vrijdag 19 januari 2007 01:14 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
"hou a.u.b je mond, deze discussie is al x keer gevoerd" dan had ik gewoon stil gehouden..
Dat kan niet Rasmijn, normaal zitten ze bij ajax.quote:De Arena kleurt roodblauw!
www.eerstedivisie.info Donderdag 18 Januari 2007 17:02 uur
Aanstaande woensdag, 24 januari, speelt HFC Haarlem een bekerwedstrijd tegen Ajax in de Amsterdam Arena. De belangstelling vanuit voetbalminnend Haarlem is enorm! Voor de aparte Haarlem-vakken zijn inmiddels al 3.000 kaarten verkocht en nog iedere dag worden er vele kaarten verkocht op de administratie van Haarlem en op de overige voorverkoopadressen. Jeugdspelers, KidsClub-leden en vele andere supporters trekken richting Amsterdam, de supportersvereniging zal met niet minder dan 7 bussen vertrekken vanaf het Haarlem-stadion.
Ook onder businessclubleden is grote vraag naar deze wedstrijd, met al 600 verkochte kaarten. Zelfs Ajax laat weten, dat er nog nooit zoveel sponsoren zijn ontvangen rondom een thuiswedstrijd en noemt de totale kaartverkoop ‘boven verwachting hoog’. Door de grote belangstelling moest zelfs een grotere sponsorruimte worden ingehuurd. De vorige bekerwedstrijd van Ajax, eveneens in de Arena maar toen tegen Den Haag, trok in totaal slechts 7.000 bezoekers!
Dino Rasmijn, algemeen manager van HFC Haarlem, spreekt van een onverwacht groot succes: “het is goed om te zien dat HFC Haarlem wel degelijk leeft bij de voetballiefhebbers en het bedrijfsleven in de regio. We hopen deze mensen ook vaker bij thuiswedstrijden te mogen begroeten!”
Dat is wel fijn nieuws. Sta je ten minste niet in een nagenoeg leeg stadion te juichen voor je ploeg zonder tegenwind.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 01:24 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dat kan niet Rasmijn, normaal zitten ze bij ajax.![]()
7,50, waar hebben we het over man.quote:
Weet ik veel, er moet natuurlijk wel iemand meewillen hequote:Op vrijdag 19 januari 2007 02:21 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
7,50, waar hebben we het over man.
iedereen uit Haarlem is in ieder geval aanwezig.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 02:22 schreef Jasza het volgende:
[..]
Weet ik veel, er moet natuurlijk wel iemand meewillen he![]()
En wat weet jij daar nou van knuppel?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 01:24 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dat kan niet Rasmijn, normaal zitten ze bij ajax.![]()
Jezus wat wordt er weer neerbuigend over Haarlem gedaanquote:Op vrijdag 19 januari 2007 02:27 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
iedereen uit Haarlem is in ieder geval aanwezig.
Volgende week woensdag inderdaad.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 09:00 schreef M0NTANA het volgende:
Wanneer is Ajax - Haarlem eigenlijk? Volgende week?
Wie zal Ajax nog meer willen verkopen? Mauro Rosales? Olaf Lindenbergh?quote:Rosenberg benaderd door Celta de Vigo
Donderdag 18 januari, door SV, Amsterdam, 13.40u GMT+01.00, AS
De zaakwaarnemer van Ajax-aanvaller Markus Rosenberg is benaderd door Celta de Vigo. Dat staat vandaag in de doorgaans betrouwbare Spaanse sportkrant AS.
Spordirecteur Félix Carnero bevestigde in het medium. 'We hebben gesproken met zijn zaakwaarnemer, maar Ajax wil alleen Rosenberg verkopen en niet verhuren, terwijl wij hem wel willen huren', aldus Carnero.
Ik bedoelde het niet zo. Haarlem is een fijn stadje. Mooie herinneringen aan.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 08:57 schreef Robar het volgende:
[..]
Jezus wat wordt er weer neerbuigend over Haarlem gedaan
Haarlem is dan wel niet groot, maar heeft een bevolkingsdichtheid, waar volgens mij geen enkele stad in Nederland bij in de buurt komt.
Ja ik ben Haarlemmer.
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 01:05 schreef TerroRobbie het volgende:
Jammer dat jullie niet normaal in discussie kunnen gaan. Achja.. bevestigd in ieder geval mijn gelijk.
Ach ja. We hebben wel grotere zorgen dan dat op dit moment.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 09:48 schreef Black-Death het volgende:
De Laudrupjes gaan dus allebei stage lopen in Barcelona
Jullie tegenstander komende zondag heeft ook altijd Eredivisie gespeeld.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 01:00 schreef mcyodogg het volgende:
Zelfde geldt voor 'de top 4'. Dat is misschien een tijdelijke top 4. Maar er zijn maar 3 clubs die altijd eredivisie gespeeld hebben, 3 clubs met Europese titels en 3 clubs die boven de rest uitsteken qua landtitels.
Nou dat zal ik je vertellen... Ik kom af en toe wel eens bij een voetbalwedstrijdje van FC Den Bosch. En zo was ik ook eerder dit seizoen in Haarlem een wedstrijd die op zondagmiddag gespeeld werd. Het stadion was zowieso al niet echt dichtbevolkt (en dan druk ik me nog netjes uit) maar toen in de rust de tussenstand van Ajax voorbij kwam (die stonden voor) hoorde je allemaal gejuichquote:Op vrijdag 19 januari 2007 08:55 schreef Robar het volgende:
En wat weet jij daar nou van knuppel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |