abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45495614
Ik vind ook dat AZ niet zo hoog van de toren moet blazen. Ajax heeft in het verleden heel wat dingen gepresteerd waar AZ alleen maar van kan dromen.

Zelfde geldt voor 'de top 4'. Dat is misschien een tijdelijke top 4. Maar er zijn maar 3 clubs die altijd eredivisie gespeeld hebben, 3 clubs met Europese titels en 3 clubs die boven de rest uitsteken qua landtitels.

In periodes kan er best weleens een club tussenglippen, maar als je historisch aan Ajax/Feyenoord/PSV wilt tornen, moet je nog heel wat presteren.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
  vrijdag 19 januari 2007 @ 01:00:06 #102
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_45495615
Ik begin een ergere scheithekel te krijgen aan AZ'ers dan aan Kakkerlakken.

Ow en Robbie flikker op naar je eigen topic.
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
pi_45495715
Jammer dat jullie niet normaal in discussie kunnen gaan. Achja.. bevestigd in ieder geval mijn gelijk.
  vrijdag 19 januari 2007 @ 01:08:30 #104
125053 stefmans
pi_45495783
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 01:05 schreef TerroRobbie het volgende:
Jammer dat jullie niet normaal in discussie kunnen gaan. Achja.. bevestigd in ieder geval mijn gelijk.
Ach deze discussie is al hoevaak gevoerd? Vaak genoeg denk ik dus als je niets bijzonders te melden hebt
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
pi_45495905
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 01:08 schreef stefmans het volgende:

[..]

Ach deze discussie is al hoevaak gevoerd? Vaak genoeg denk ik dus als je niets bijzonders te melden hebt
Mij wordt gevraagd "Vertel..." dan doe ik dat. Als er had gestaan "hou a.u.b je mond, deze discussie is al x keer gevoerd" dan had ik gewoon stil gehouden.. maarja blijkbaar zijn er toch mensen die de discussie wel aan willen gaan.
  vrijdag 19 januari 2007 @ 01:16:45 #106
125053 stefmans
pi_45495942
Mischien komt het ook wel omdat jij het post.
pi_45495972
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 01:14 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]
"hou a.u.b je mond, deze discussie is al x keer gevoerd" dan had ik gewoon stil gehouden..
Dat betwijfel ik
pi_45496089
quote:
De Arena kleurt roodblauw!
www.eerstedivisie.info Donderdag 18 Januari 2007 17:02 uur

Aanstaande woensdag, 24 januari, speelt HFC Haarlem een bekerwedstrijd tegen Ajax in de Amsterdam Arena. De belangstelling vanuit voetbalminnend Haarlem is enorm! Voor de aparte Haarlem-vakken zijn inmiddels al 3.000 kaarten verkocht en nog iedere dag worden er vele kaarten verkocht op de administratie van Haarlem en op de overige voorverkoopadressen. Jeugdspelers, KidsClub-leden en vele andere supporters trekken richting Amsterdam, de supportersvereniging zal met niet minder dan 7 bussen vertrekken vanaf het Haarlem-stadion.
Ook onder businessclubleden is grote vraag naar deze wedstrijd, met al 600 verkochte kaarten. Zelfs Ajax laat weten, dat er nog nooit zoveel sponsoren zijn ontvangen rondom een thuiswedstrijd en noemt de totale kaartverkoop ‘boven verwachting hoog’. Door de grote belangstelling moest zelfs een grotere sponsorruimte worden ingehuurd. De vorige bekerwedstrijd van Ajax, eveneens in de Arena maar toen tegen Den Haag, trok in totaal slechts 7.000 bezoekers!

Dino Rasmijn, algemeen manager van HFC Haarlem, spreekt van een onverwacht groot succes: “het is goed om te zien dat HFC Haarlem wel degelijk leeft bij de voetballiefhebbers en het bedrijfsleven in de regio. We hopen deze mensen ook vaker bij thuiswedstrijden te mogen begroeten!”
Dat kan niet Rasmijn, normaal zitten ze bij ajax.
pi_45496702
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 01:24 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Dat is wel fijn nieuws. Sta je ten minste niet in een nagenoeg leeg stadion te juichen voor je ploeg zonder tegenwind.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_45496715
Moet nog kijken of ik ga
pi_45496722
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 02:21 schreef Jasza het volgende:
Moet nog kijken of ik ga
7,50, waar hebben we het over man.
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_45496736
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 02:21 schreef Aanvoerder het volgende:

[..]

7,50, waar hebben we het over man.
Weet ik veel, er moet natuurlijk wel iemand meewillen he
pi_45496786
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 02:22 schreef Jasza het volgende:

[..]

Weet ik veel, er moet natuurlijk wel iemand meewillen he
iedereen uit Haarlem is in ieder geval aanwezig.
pi_45498292
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 01:24 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

En wat weet jij daar nou van knuppel?

En dat Ajax de grootste club van Nederland is heeft niet alleen maar met in het verleden behaalde successen te maken.
Het heeft te maken met de club Ajax, met de supporters, met de leden, met de nevenactiviteiten, met alles.
Wat dat betreft stelt AZ nog helemaal niets voor in vergelijking met Ajax, Feyenoord en PSV.
En groter dan deze clubs word je gewoonweg niet zomaar.
Daar gaan heel wat jaartjes overheen.
pi_45498330
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 02:27 schreef Aanvoerder het volgende:

[..]

iedereen uit Haarlem is in ieder geval aanwezig.
Jezus wat wordt er weer neerbuigend over Haarlem gedaan
Haarlem is dan wel niet groot, maar heeft een bevolkingsdichtheid, waar volgens mij geen enkele stad in Nederland bij in de buurt komt.

Ja ik ben Haarlemmer.
  vrijdag 19 januari 2007 @ 09:00:18 #116
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_45498373
Wanneer is Ajax - Haarlem eigenlijk? Volgende week?
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_45498397
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 09:00 schreef M0NTANA het volgende:
Wanneer is Ajax - Haarlem eigenlijk? Volgende week?
Volgende week woensdag inderdaad.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  vrijdag 19 januari 2007 @ 09:25:23 #118
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_45498697
quote:
Rosenberg benaderd door Celta de Vigo
Donderdag 18 januari, door SV, Amsterdam, 13.40u GMT+01.00, AS

De zaakwaarnemer van Ajax-aanvaller Markus Rosenberg is benaderd door Celta de Vigo. Dat staat vandaag in de doorgaans betrouwbare Spaanse sportkrant AS.

Spordirecteur Félix Carnero bevestigde in het medium. 'We hebben gesproken met zijn zaakwaarnemer, maar Ajax wil alleen Rosenberg verkopen en niet verhuren, terwijl wij hem wel willen huren', aldus Carnero.
Wie zal Ajax nog meer willen verkopen? Mauro Rosales? Olaf Lindenbergh?
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_45498821
Ajax - Haarlem sla ik iig mooi over.
pi_45498852
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 08:57 schreef Robar het volgende:

[..]

Jezus wat wordt er weer neerbuigend over Haarlem gedaan
Haarlem is dan wel niet groot, maar heeft een bevolkingsdichtheid, waar volgens mij geen enkele stad in Nederland bij in de buurt komt.

Ja ik ben Haarlemmer.
Ik bedoelde het niet zo. Haarlem is een fijn stadje. Mooie herinneringen aan.
pi_45498895
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 01:05 schreef TerroRobbie het volgende:
Houd van een lijntje.
pi_45499109
De Laudrupjes gaan dus allebei stage lopen in Barcelona
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
  vrijdag 19 januari 2007 @ 10:09:06 #123
92733 SiemeN
De Postbode.
pi_45499497
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 09:48 schreef Black-Death het volgende:
De Laudrupjes gaan dus allebei stage lopen in Barcelona
Ach ja. We hebben wel grotere zorgen dan dat op dit moment.
Op maandag 4 juni 2007 00:56 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik noemde mijn vriendin per ongeluk SiemeN tijdens de seks. Ze kon het begrijpen.
pi_45500149
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 01:00 schreef mcyodogg het volgende:

Zelfde geldt voor 'de top 4'. Dat is misschien een tijdelijke top 4. Maar er zijn maar 3 clubs die altijd eredivisie gespeeld hebben, 3 clubs met Europese titels en 3 clubs die boven de rest uitsteken qua landtitels.
Jullie tegenstander komende zondag heeft ook altijd Eredivisie gespeeld.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_45500246
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 08:55 schreef Robar het volgende:
En wat weet jij daar nou van knuppel?
Nou dat zal ik je vertellen... Ik kom af en toe wel eens bij een voetbalwedstrijdje van FC Den Bosch. En zo was ik ook eerder dit seizoen in Haarlem een wedstrijd die op zondagmiddag gespeeld werd. Het stadion was zowieso al niet echt dichtbevolkt (en dan druk ik me nog netjes uit) maar toen in de rust de tussenstand van Ajax voorbij kwam (die stonden voor) hoorde je allemaal gejuich
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')