abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45492997
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 22:40 schreef StarGazer het volgende:
Ik hoef geen derde ring. Zorg liever voor een fatsoenlijk veld.
eensch
pi_45493211
naar aanleiding van het topic Welke Sportprestatie hadden jullie bewust willen meemaken ?

begon ik weer te zoeken naar die goals van de wedstrijd Atletico - Ajax

Waar zou ik die ergens kunnen vinden? Ik was toen 9 maar geloof dat dat echt de eerste europacup wedstrijd is die ik bewust voor de tv meemaakte en nu ben ik wel weer benieuwd naar die goals.
Het is...kiezen of delen; spelen, winnen, verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_45493348
Dat doelpunt van Dani wil ik ook nog wel een keer zien ja.
Houd van een lijntje.
pi_45493355
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 23:16 schreef kalinho het volgende:
naar aanleiding van het topic Welke Sportprestatie hadden jullie bewust willen meemaken ?

begon ik weer te zoeken naar die goals van de wedstrijd Atletico - Ajax

Waar zou ik die ergens kunnen vinden? Ik was toen 9 maar geloof dat dat echt de eerste europacup wedstrijd is die ik bewust voor de tv meemaakte en nu ben ik wel weer benieuwd naar die goals.
Ik had graag bij de CL FINALE '95 willen zijn..
pi_45493367
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_45493490
quote:
held
Het is...kiezen of delen; spelen, winnen, verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_45493511

En dat het "negertje" Babangida de winnende scoorde was helemaal geweldig met de uitspraken van de voorzitter van Atletico in het achterhoofd.
Houd van een lijntje.
pi_45493559
Das echt al meer dan 6 jaar geleden dat ik die goal gezien heb zeg
práchtig
pi_45493575
quote:
Wereldgoal! .
Ik wist trouwens niet meer dat Arnold Scholten toen meespeelde. .

Zijn er trouwens ook beelden van die overtreding op Witschge van die gozer die die pingel miste? Ik kan me nog héél goed herinneren dat die echt te gruwelijk was, twee benen naar voren enzo. En hij kreeg er geel voor. .
pi_45493577
Ik weet nog wel van die wedstrijd dat die batistuta-look-a-like van hun een penalty miste, en vervolgens van der Sar het stadion maar uit wou schoppen
pi_45493579
quote:
Oud-Ajacied Tim de Cler denkt dat AZ vanaf nu nog feller de strijd met Ajax zal aangaan. De linksback ziet het gat tussen de twee clubs met de week slinken. "Vorig jaar was het eerste elftal van AZ al beter, nu zijn we min of meer gelijkwaardig. Ik denk niet dat Ajax echt met AZ bezig is, die hebben het druk genoeg met zichzelf. Ik denk wel dat wij Ajax op termijn voorbijgaan. Niet alleen met het eerste elftal, maar ook als club. Veel mensen die hier voor het eerst komen vinden het geweldig en komen ook terug. Als wij de Champions League halen zullen spelers, sponsors en supporters nog veel sneller voor AZ kiezen dan voor Ajax. Dan hebben ze in Amsterdam pas écht een probleem."
bron

vuile judas
pi_45493590
dubbel
pi_45493595
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 23:29 schreef kalinho het volgende:
Ik weet nog wel van die wedstrijd dat die batistuta-look-a-like van hun een penalty miste, en vervolgens van der Sar het stadion maar uit wou schoppen
! Ik dacht dat het om WItschge ging! .
pi_45493615
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 23:30 schreef rompompom het volgende:

[..]

! Ik dacht dat het om WItschge ging! .
nou je het zegt..ik weet het eigenlijk niet eens meer zeker.
pi_45493644
Ajax op termijn voorbij gaan
pi_45493677
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 23:29 schreef toma het volgende:

[..]

bron

vuile judas
Nog maar 25 kampioenschappen en vier CL overwinningen en dan zijn ze ons al voorbij als club! !
pi_45493708
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 23:29 schreef rompompom het volgende:

[..]

Wereldgoal! .
Ik wist trouwens niet meer dat Arnold Scholten toen meespeelde. .

Zijn er trouwens ook beelden van die overtreding op Witschge van die gozer die die pingel miste? Ik kan me nog héél goed herinneren dat die echt te gruwelijk was, twee benen naar voren enzo. En hij kreeg er geel voor. .
Esnaider?
Houd van een lijntje.
pi_45493744
quote:
Wat verlang ik terug naar de jaren '90. Al heb ik ze niet helemaal bewust mee kunnen maken, vanaf de finale weet ik pas dingen. Mocht mee met Papa .
pi_45493759
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 23:32 schreef VoreG het volgende:
als Scheringa gvd die Rienstra wegpikt bij Ajax zit t r wel in, tis de beste speler uit de jeugd.
ik snap daar nog steeds niks van. Als je bij Ajax aanvoerder in de B1 bent alle nationale jeugd wedstrijden hebt gespeeld dan ga je toch niet weg bij Ajax Dan ga je naar zo'n klote club die zonder historie die alleen rust op t geld van die $cheringa.
pi_45493799
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 23:36 schreef toma het volgende:

[..]

als Scheringa gvd die Rienstra wegpikt bij Ajax zit t r wel in, tis de beste speler uit de jeugd.
Dat is waar inderdaad, heel het lot van Ajax hangt op Rienstra. Die gozer schiet volgens mij gelijk in depressie als hij dit hoort en gaat bij AZ 'uitzieken'
pi_45493823
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 23:34 schreef Erwtensoep het volgende:

[..]

Esnaider?
Die gozer met dat lange haar toch?
pi_45493882
Kom op kom op, we gaan ons toch niet druk maken om kakkerlak Tim de Cler? Gewoon gefrustreerd dat ie mislukt is, net zoals die hele bende daar in Alkmaar.
pi_45493933
Tim de Cler vond ik altijd al een debiel. Is een Leienaar. Heb 'm wel eens zien fietsen hier op z'n glimmende gele citybike.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_45493945
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 23:37 schreef kalinho het volgende:

[..]

Die gozer met dat lange haar toch?

Deze mafkees. Ik zie hem nog briezen op de bank.
Houd van een lijntje.
pi_45494119
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 23:32 schreef VoreG het volgende:
Nou ja, met deze structurele problemen bij Ajax kan het maar zo.
That's all folks!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')