eenschquote:Op donderdag 18 januari 2007 22:40 schreef StarGazer het volgende:
Ik hoef geen derde ring. Zorg liever voor een fatsoenlijk veld.
Ik had graag bij de CL FINALE '95 willen zijn..quote:Op donderdag 18 januari 2007 23:16 schreef kalinho het volgende:
naar aanleiding van het topic Welke Sportprestatie hadden jullie bewust willen meemaken ?
begon ik weer te zoeken naar die goals van de wedstrijd Atletico - Ajax
Waar zou ik die ergens kunnen vinden? Ik was toen 9 maar geloof dat dat echt de eerste europacup wedstrijd is die ik bewust voor de tv meemaakte en nu ben ik wel weer benieuwd naar die goals.
heldquote:Op donderdag 18 januari 2007 23:22 schreef Aanvoerder het volgende:
http://download.ajaxgoal.com/index.php?act=view&id=82
Dit is er 1tje.
Wereldgoal!quote:Op donderdag 18 januari 2007 23:22 schreef Aanvoerder het volgende:
Dit is er 1tje.
bronquote:Oud-Ajacied Tim de Cler denkt dat AZ vanaf nu nog feller de strijd met Ajax zal aangaan. De linksback ziet het gat tussen de twee clubs met de week slinken. "Vorig jaar was het eerste elftal van AZ al beter, nu zijn we min of meer gelijkwaardig. Ik denk niet dat Ajax echt met AZ bezig is, die hebben het druk genoeg met zichzelf. Ik denk wel dat wij Ajax op termijn voorbijgaan. Niet alleen met het eerste elftal, maar ook als club. Veel mensen die hier voor het eerst komen vinden het geweldig en komen ook terug. Als wij de Champions League halen zullen spelers, sponsors en supporters nog veel sneller voor AZ kiezen dan voor Ajax. Dan hebben ze in Amsterdam pas écht een probleem."
quote:Op donderdag 18 januari 2007 23:29 schreef kalinho het volgende:
Ik weet nog wel van die wedstrijd dat die batistuta-look-a-like van hun een penalty miste, en vervolgens van der Sar het stadion maar uit wou schoppen
nou je het zegt..ik weet het eigenlijk niet eens meer zeker.quote:Op donderdag 18 januari 2007 23:30 schreef rompompom het volgende:
[..]! Ik dacht dat het om WItschge ging!
.
Nog maar 25 kampioenschappen en vier CL overwinningen en dan zijn ze ons al voorbij als club!quote:
Esnaider?quote:Op donderdag 18 januari 2007 23:29 schreef rompompom het volgende:
[..]
Wereldgoal!.
Ik wist trouwens niet meer dat Arnold Scholten toen meespeelde..
Zijn er trouwens ook beelden van die overtreding op Witschge van die gozer die die pingel miste? Ik kan me nog héél goed herinneren dat die echt te gruwelijk was, twee benen naar voren enzo. En hij kreeg er geel voor..
Wat verlang ik terug naar de jaren '90. Al heb ik ze niet helemaal bewust mee kunnen maken, vanaf de finale weet ik pas dingen. Mocht mee met Papaquote:Op donderdag 18 januari 2007 23:22 schreef Aanvoerder het volgende:
Dit is er 1tje.
als Scheringa gvd die Rienstra wegpikt bij Ajax zit t r wel in, tis de beste speler uit de jeugd.quote:
Dat is waar inderdaad, heel het lot van Ajax hangt op Rienstra. Die gozer schiet volgens mij gelijk in depressie als hij dit hoort en gaat bij AZ 'uitzieken'quote:Op donderdag 18 januari 2007 23:36 schreef toma het volgende:
[..]
als Scheringa gvd die Rienstra wegpikt bij Ajax zit t r wel in, tis de beste speler uit de jeugd.
Die gozer met dat lange haar toch?quote:
quote:Op donderdag 18 januari 2007 23:37 schreef kalinho het volgende:
[..]
Die gozer met dat lange haar toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |