Beter gaat ze weer aan het werk.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:48 schreef Bupatih het volgende:
Ik kijk er echt naar uit jou te meetenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:58 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Beter gaat ze weer aan het werk..
Wat een desillusie gaat dat worden dan.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 16:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik kijk er echt naar uit jou te meeten![]()
Make that 2quote:Op vrijdag 19 januari 2007 16:42 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Staat er ineens zo'n verlegen broekie voor je..
quote:
pesten ze je? met huiswerk?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:26 schreef Tha_Erik het volgende:
't Gaat allemaal gewoon z'n gangetje. Maar op zich laten ze me niet emt rust op school.
Op 't moment vooral huiswerk.quote:
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:17 schreef Jerruh het volgende:bupatih en het grote mooie interview
.
quote:
Ik blíjf bezig, zeg!quote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:33 schreef Jerruh het volgende:
[..]
je hebt me niet genoemd
.
en dat is het meest schadelijke wat je kan doen bij een attention whomo!
Al die namen. Van al die toffe mensen.quote:
Ha, ik ben het neusje van de zalm dusquote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:48 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Al die namen. Van al die toffe mensen.
Te veel werk!
Voor watquote:Op vrijdag 19 januari 2007 18:02 schreef Gezondaar het volgende:
Nog ff doorposten en die #1000 komt op tijd! {not likely though)
je bent homo?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 18:02 schreef Svensational het volgende:
Ik ga straks iets verklappen wat niemand heeft zien aankomen![]()
.
Het was meer zo dat ik -kort voordat ik het interview invulde- met diarree naar de wc was gegaan en toen ik in de pot keek het eindresultaat nogal op jou vond lijken. Anders was ik je vast en zeker vergeten.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:55 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ha, ik ben het neusje van de zalm dus! Want ik werd wel genoemd
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!
Je bent toch niet echt terminaal hequote:Op vrijdag 19 januari 2007 18:02 schreef Svensational het volgende:
.
As if I carequote:Op vrijdag 19 januari 2007 18:03 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Het was meer zo dat ik -kort voordat ik het interview invulde- met diarree naar de wc was gegaan en toen ik in de pot keek het eindresultaat nogal op jou vond lijken. Anders was ik je vast en zeker vergeten.
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 18:02 schreef Svensational het volgende:
.
op z'n spartaans?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 18:06 schreef Gezondaar het volgende:
[..]Onthullingsaankondigingen
![]()
Doe mij maar de daadwerkelijke onthulling, zonder vooraankondiging![]()
Och ja dat gelul weerquote:
OMG! Al die zevens. En enen.quote:Profiel van Gezondaar
Laatste bezoek: 7 seconden geleden.
Aantal posts: 371 (gemiddeld 37 per dag)
En drieënquote:
Gefeli enzo.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 18:20 schreef Bupatih het volgende:
Tokatih
Mijn halve kloon is jarig.
Ik kwam er per toeval achter.
Sven heeft net bekend dat hij homo is.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 18:18 schreef babette21 het volgende:
m'n date gaat niet door!!
hoe sneu
gelukkig heb ik Sven morgen als alternatief
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |