Yeps, om 17.30 opgestegen vanuit Parijs, om 18.46 geland en daarna doorgezoefd naar Zwijndrecht waar hij om 20.20 aankwam.. Hij heeft nergens last van gehadquote:Op vrijdag 19 januari 2007 12:16 schreef PeRi het volgende:
MB is Re nog gaan vliegen gister?
Hoe laat is dequote:Op vrijdag 19 januari 2007 12:15 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Uhm... Jij zou eerder komen voor die dvd-speler he? Hmmm, Re moest eigenlijk ook nog even naar de fotozaak ervoor, maar dat duurt niet lang, zouden we onderweg kunnen doen..
Hoe lang zou het rijden zijn?? Uurtje? En hoe lang zou dat dvd-gedoe duren? Uurtje? Dan zou je er om ongeveer 2 uur moeten zijn, maar ik heb eigenlijk geen idee dus, dus misschien is het slim als we nog even bellen vanavond als Re er ook is dan kan hij het zeggen
Uhuhquote:Op vrijdag 19 januari 2007 12:22 schreef PeRi het volgende:
Ah das mooi! Lekker snel ook.
Uhm ja kan... Ik vroeg het aan hem maar hij vond het niet erg zei hij, maar goed, zuipen lijkt mij ook leuker dan niet zuipen... Nou hij is druk nu, dus ik vraag het vanmiddag/vanavond wel evenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 12:27 schreef Dizer het volgende:
MB, we kunnen ook met de trein, dan is het maar 25 minutenen kan Re zuipen
.
Nee, ik ga er even bij zetten dat een of ander V&A-tagzettertje ook wel tof is.quote:
En dat moet ik geloven? ElisaB kon je wel apart vermelden, maar ik... ik... ? Zie.. dat zijn dingen waarvan ik denk...quote:Op vrijdag 19 januari 2007 12:43 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, ik ga er even bij zetten dat een of ander V&A-tagzettertje ook wel tof is.Flikker toch op!
Jij hoort gewoon bij het SHO-meubilair en ik reken je daardoor ook als één van de SHO-modjes.
Auto it isquote:Op vrijdag 19 januari 2007 12:39 schreef Re het volgende:
maar dan moet ik toch weer denken aan dat laatste fiasco vanuit Den Haag...
Maar ElisbaB is dan ook een uitzondering. Met haar ga ik niet veel om op het forum, maar dat is toch een tofferd.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 12:44 schreef Dizer het volgende:
[..]
En dat moet ik geloven? ElisaB kon je wel apart vermelden, maar ik... ik... ? Zie.. dat zijn dingen waarvan ik denk....
Ik denk iets met zeepjes en bukkenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 12:50 schreef Bupatih het volgende:
Wat? Moet ik een dansje voor je gaan doen ofzo?
Oh jaquote:Op vrijdag 19 januari 2007 12:39 schreef Re het volgende:
wat slecht geregeld allemaal zeg
met de trein is ook wel goed (zuipen is OK) maar dan moet ik toch weer denken aan dat laatste fiasco vanuit Den Haag...
Cola automaatquote:Op vrijdag 19 januari 2007 12:59 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh ja
Die cola-automaat
Dizer bellen met 9292
De trein die er al een half uur stond
NEEEEEEE!!! JAAAAAAAA!!!quote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:12 schreef Dizer het volgende:
[..]
Cola automaat!
!
9292NEEE JAAA
![]()
Treinvertraging my ass!
Hier wel.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:15 schreef MissBliss het volgende:
Mijn avatar doet het niet.
Jahquote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:15 schreef MissBliss het volgende:
[..]
NEEEEEEE!!! JAAAAAAAA!!!Jij steeds gefrustreerder en wij:
![]()
![]()
Neuh. Maar goed, nog steeds geen bewijsquote:Op vrijdag 19 januari 2007 12:50 schreef Bupatih het volgende:
Wat? Moet ik een dansje voor je gaan doen ofzo?
Oh nu weer wel jaquote:
En jij maar zeuren dat je wegwou want de bussen zouden niet meer rijdenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:17 schreef Dizer het volgende:
[..]
Jah! En toen bleek dat de bussen tot half 5 in de ochtend doorgingen
.
Maar goed ook, want we hadden wel de laatstequote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:19 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh nu weer wel ja
[..]
En jij maar zeuren dat je wegwou want de bussen zouden niet meer rijden
Oke, maar morgen met de trein?? Of met de auto?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:22 schreef Dizer het volgende:
[..]
Maar goed ook, want we hadden wel de laatstevertraagde
trein
.
Ik hoor het wel. Als de trein maar geenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:24 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oke, maar morgen met de trein?? Of met de auto?
Mij maakt het niet uit, ik laat het wel aan Re over
Ik zal mn vrienden van de NS bellen.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:25 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik hoor het wel. Als de trein maar geenvertraging
heeft
.
Nu wel.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:31 schreef MissBliss het volgende:
Laatste Voyeur Bupatih
En niks achterlaten...
Neequote:
quote:
In dat geval, weet je nog dat we thee gingen drinken in Dudok?quote:
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
In dat geval, weet je nog dat we thee gingen drinken in Dudok?
Mwah, ik werk tot half 5quote:Op vrijdag 19 januari 2007 14:16 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik heb dinsdag een tentamen.. Maar dat is al om een uur of half 11 afgelopen, das zeker te vroeg?
Ik bedoel je pauze ofzoquote:
Hmz. Heb om 10:00 een intake en 's middags een afspraak met een prospect. Denk dat ik rond 12 uur wel ff vrij kan maken. Hangt ook beetje van de waan van de dag af, maandag is ook altijd de verloning...quote:
Hmm ja das weer laat... We hebben het er zaterdag wel over ok?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Hmz. Heb om 10:00 een intake en 's middags een afspraak met een prospect. Denk dat ik rond 12 uur wel ff vrij kan maken. Hangt ook beetje van de waan van de dag af, maandag is ook altijd de verloning...
Kut zegquote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:30 schreef timbob het volgende:
dus ik net m'n band plakken...
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
In dat geval, weet je nog dat we thee gingen drinken in Dudok?
quote:
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Hmz. Heb om 10:00 een intake en 's middags een afspraak met een prospect. Denk dat ik rond 12 uur wel ff vrij kan maken. Hangt ook beetje van de waan van de dag af, maandag is ook altijd de verloning...
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |