Ja, hoor, daar ga ik weer.quote:
quote:Toevallig is vandaag in de bioscopen
in Nederland de première van de Vlaamse
succesfilm Windkracht 10.De film is
gebaseerd op de gelijknamige TROS-serie
uit de jaren negentig.
Ik zie dit:quote:Op donderdag 18 januari 2007 19:54 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[afbeelding]
Uhuh.
[/Odysseuzzz-humor]
Dat zie ik ook. Ik ben diep teleurgesteld. Wat een gefaal.quote:
Daar zullen vast veel mensen heengaan!quote:
Ik ben ook aan het kijkenquote:Op donderdag 18 januari 2007 20:17 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Daar zullen vast veel mensen heengaan!
En "quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:05 schreef Svensational het volgende:
[..]
Die zou het onder een linkje verstoppen!
Maar als er binnen licht aan is, is het toch te donker buiten om iets te zien en weerspiegelen de glazen toch gewoon je eigen beeld?quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik ben ook aan het kijken. Kwestie van m'n gordijnen opendoen
.
Ik woon in Rotterdam. Straatverlichting enzo.quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:20 schreef Paltos het volgende:
[..]
Maar als er binnen licht aan is, is het toch te donker buiten om iets te zien en weerspiegelen de glazen toch gewoon je eigen beeld?
quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik woon in Rotterdam. Straatverlichting enzo.
Elke dag twee keer. De bikkelquote:Op donderdag 18 januari 2007 19:49 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Botox!
Van Eindhoven naar Utrecht?
Pffff.
Oja, mijn huis staat zo'n 200 meter van de straat, dus 't is logisch dat ik geen verlichting zie.quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Hier is de straatverlichting uitgevallen. Ik zie geen fuck.quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
We kunnen niet allemaal zo'n lange oprijlaan hebbenquote:Op donderdag 18 januari 2007 20:22 schreef Paltos het volgende:
[..]
Oja, mijn huis staat zo'n 200 meter van de straat, dus 't is logisch dat ik geen verlichting zie.
Het wordt een gezellige meetquote:Op donderdag 18 januari 2007 20:24 schreef babette21 het volgende:
wij zijn met z'n drieën (MB, XM et moi) wel 'n beetje 'n bitcheenheid aan 't vormen hehe![]()
![]()
*giechel*
Beetje?quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:24 schreef babette21 het volgende:
wij zijn met z'n drieën (MB, XM et moi) wel 'n beetje 'n bitcheenheid aan 't vormen hehe![]()
![]()
*giechel*
Ik ben een tijdje afwezig en ben gelijk m'n bitchpas kwijt.quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:24 schreef babette21 het volgende:
![]()
*giechel*
Whehe, da's nog toffer dan straatverlichting voor je huis!quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:22 schreef Paltos het volgende:
[..]
Oja, mijn huis staat zo'n 200 meter van de straat, dus 't is logisch dat ik geen verlichting zie.
Braafquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |