Ja, of rukwinden.quote:Op donderdag 18 januari 2007 19:03 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Dat betekent wel stormachtige seks![]()
Nou, je voelt je wel welkom hierquote:Op donderdag 18 januari 2007 19:06 schreef Gezondaar het volgende:
Is iedereen behalve XM gone with the wind ofzo?!![]()
Ik bedoelde natuurlijk "quote:Op donderdag 18 januari 2007 19:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nou, je voelt je wel welkom hier.
Whehe, die verkochten ze in Spanje veelvuldig.quote:Op donderdag 18 januari 2007 19:11 schreef Gezondaar het volgende:
[me]speelt met zijn nieuwe gadget[/me]![]()
[afbeelding]
Die is engquote:Op donderdag 18 januari 2007 19:11 schreef Gezondaar het volgende:
[me]speelt met zijn nieuwe gadget[/me]![]()
[afbeelding]
Als iemand anders het bij je doet, is het veel lekkerder.quote:
Uhuh. En je piemel groeit drie centimeter per jaar.quote:En het stimuleert de haargroei![]()
1 dagquote:
omgquote:
Kloptquote:Op donderdag 18 januari 2007 19:14 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Als iemand anders het bij je doet, is het veel lekkerder.
Wauw, ik heb altijd al die zwanzig centimeter gewildquote:Op donderdag 18 januari 2007 19:14 schreef Bupatih het volgende:
Uhuh. En je piemel groeit drie centimeter per jaar.
Mwoah, het went snel, hoor. 't Wordt alleen wat krapper in je boxershort.quote:Op donderdag 18 januari 2007 19:17 schreef Gezondaar het volgende:
Wauw, ik heb altijd al die zwanzig centimeter gewild![]()
Die snowfairy is over de datum zie ik nuquote:Op donderdag 18 januari 2007 19:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
Veel? Doorgaans boeit het nietquote:Op donderdag 18 januari 2007 19:35 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Die snowfairy is over de datum zie ik nu
11-12-2006... Hij ruikt nog wel goed.. Naar frambozenvla dusquote:Op donderdag 18 januari 2007 19:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Veel? Doorgaans boeit het niet.
Wat is een snowfairy?quote:Op donderdag 18 januari 2007 19:35 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Die snowfairy is over de datum zie ik nu
Joh ik heb handcreme uit mei en die doet 't ook nog primaquote:Op donderdag 18 januari 2007 19:40 schreef MissBliss het volgende:
[..]
11-12-2006... Hij ruikt nog wel goed.. Naar frambozenvla dus
Naja, ik neem hem wel mee en dan kijk je zelf maar
Een sneeuwelfje natuurlijkquote:
Oke, dan neem ik hem zaterdag meequote:Op donderdag 18 januari 2007 19:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Joh ik heb handcreme uit mei en die doet 't ook nog prima.
Dude!quote:
Gezellig!quote:Op donderdag 18 januari 2007 19:42 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oke, dan neem ik hem zaterdag mee
Een sneeuwfee bedoel je!quote:
Vast welquote:
Oh... Lushquote:Op donderdag 18 januari 2007 19:43 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dude!Lush-zeep, natuurlijk! Oh, zo totally n00b!
Nee, jammer dat jíj geen punt hebt getypt.quote:
Ohquote:Op donderdag 18 januari 2007 19:44 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Een sneeuwfee bedoel je!![]()
Maar ik bedoel de versie die over datum is. Iets om te eten/drinken?![]()
Wat bedoelde je hier trouwens mee Bupa?quote:Op donderdag 18 januari 2007 19:06 schreef Bupatih het volgende:
Die punt na '991'...
Frambozenvla / Fruitellaquote:Op donderdag 18 januari 2007 19:45 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh
Het ruikt naar frambozenvla dus je mag het proberen te eten van mij
Ja er zit ook wel wat fruitella in iddquote:
Je bedoelt toch dat ShowChat storm loopt?quote:Op donderdag 18 januari 2007 19:46 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Wat bedoelde je hier trouwens mee Bupa?![]()
Ik niet, maar Dennis zit nog vast op het station in Eindhovenquote:Op donderdag 18 januari 2007 19:44 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, jammer dat jíj geen punt hebt getypt.
Ben jij nog lekker buiten geweest vandaag?
Maar het is een dubbele puntquote:Op donderdag 18 januari 2007 19:47 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Je bedoelt toch dat ShowChat storm loopt?
Dan is het imho beter om die punt weg te laten.
"ShowChat #991 loopt storm."
En zo heb je dus ook:
"ShowChat #976 steekt haar eerste vuurwerkje af";
"ShowChat #979 wordt overstelpt met awards."
Botox!quote:Op donderdag 18 januari 2007 19:47 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ik niet, maar Dennis zit nog vast op het station in Eindhoven![]()
Ja, dat bedoelde ik ook.quote:
Niks mis met een keer rebels doen.quote:Desondanks heb je leestekentechnisch gezien gelijkMaar ik vind het ook wel tof om de zin zo op te breken. Lekker rebels enzo
![]()
Dat hele Lush-gedoe is nichterigheid ten top.quote:Op donderdag 18 januari 2007 19:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Snowfairy klinkt toch echt wel nichterig.
Jaquote:
Sorry Erik, ik heb hem nu al aan XM beloofd..quote:Op donderdag 18 januari 2007 19:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Snowfairy klinkt toch echt wel nichterig.
quote:Op donderdag 18 januari 2007 19:51 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Sorry Erik, ik heb hem nu al aan XM beloofd..
[..]
[..]
Maar tis wel roze vla hoor!quote:Op donderdag 18 januari 2007 19:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
. Maar 't geeft niet, ik houd niet van vla.
Wel van fruitella?quote:Op donderdag 18 januari 2007 19:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]. Maar 't geeft niet, ik houd niet van vla.
* Tha_Erik gaat twijfelen...quote:
Ja, en dan voorál de rozequote:
SnowFairy is op uw lijf geschreven!quote:
Maar jij krijgt 't.quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
SnowFairy is op uw lijf geschreven!
Je kan 't van me kopenquote:
als 't niet geeft, wat loop je dan te janken?quote:Op donderdag 18 januari 2007 19:54 schreef Tha_Erik het volgende:. Maar 't geeft niet, ik houd niet van vla.
XM wil hem vast wel afstaan aan jouquote:
Ik krijg graag cadeau's.quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:02 schreef babette21 het volgende:
[..]
als 't niet geeft, wat loop je dan te janken?
Ain't gonna happen.quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:02 schreef MissBliss het volgende:
[..]
XM wil hem vast wel afstaan aan jouAls je het op de meet komt ophalen
Die zou het onder een linkje verstoppen!quote:Op donderdag 18 januari 2007 19:54 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[afbeelding]
Uhuh.
[/Odysseuzzz-humor]
Dan geen Snowfairy voor jou!quote:
hm volgens mij jank je gewoon graagquote:Op donderdag 18 januari 2007 20:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik krijg graag cadeau's.
En vaak.quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:09 schreef babette21 het volgende:
[..]
hm volgens mij jank je gewoon graag
Hoe nuchter.quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:02 schreef babette21 het volgende:
[..]
als 't niet geeft, wat loop je dan te janken?
En makkelijk, mietje!quote:
Ja, hoor, daar ga ik weer.quote:
quote:Toevallig is vandaag in de bioscopen
in Nederland de première van de Vlaamse
succesfilm Windkracht 10.De film is
gebaseerd op de gelijknamige TROS-serie
uit de jaren negentig.
Ik zie dit:quote:Op donderdag 18 januari 2007 19:54 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[afbeelding]
Uhuh.
[/Odysseuzzz-humor]
Dat zie ik ook. Ik ben diep teleurgesteld. Wat een gefaal.quote:
Daar zullen vast veel mensen heengaan!quote:
Ik ben ook aan het kijkenquote:Op donderdag 18 januari 2007 20:17 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Daar zullen vast veel mensen heengaan!
En "quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:05 schreef Svensational het volgende:
[..]
Die zou het onder een linkje verstoppen!
Maar als er binnen licht aan is, is het toch te donker buiten om iets te zien en weerspiegelen de glazen toch gewoon je eigen beeld?quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik ben ook aan het kijken. Kwestie van m'n gordijnen opendoen
.
Ik woon in Rotterdam. Straatverlichting enzo.quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:20 schreef Paltos het volgende:
[..]
Maar als er binnen licht aan is, is het toch te donker buiten om iets te zien en weerspiegelen de glazen toch gewoon je eigen beeld?
quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik woon in Rotterdam. Straatverlichting enzo.
Elke dag twee keer. De bikkelquote:Op donderdag 18 januari 2007 19:49 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Botox!
Van Eindhoven naar Utrecht?
Pffff.
Oja, mijn huis staat zo'n 200 meter van de straat, dus 't is logisch dat ik geen verlichting zie.quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Hier is de straatverlichting uitgevallen. Ik zie geen fuck.quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
We kunnen niet allemaal zo'n lange oprijlaan hebbenquote:Op donderdag 18 januari 2007 20:22 schreef Paltos het volgende:
[..]
Oja, mijn huis staat zo'n 200 meter van de straat, dus 't is logisch dat ik geen verlichting zie.
Het wordt een gezellige meetquote:Op donderdag 18 januari 2007 20:24 schreef babette21 het volgende:
wij zijn met z'n drieën (MB, XM et moi) wel 'n beetje 'n bitcheenheid aan 't vormen hehe![]()
![]()
*giechel*
Beetje?quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:24 schreef babette21 het volgende:
wij zijn met z'n drieën (MB, XM et moi) wel 'n beetje 'n bitcheenheid aan 't vormen hehe![]()
![]()
*giechel*
Ik ben een tijdje afwezig en ben gelijk m'n bitchpas kwijt.quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:24 schreef babette21 het volgende:
![]()
*giechel*
Whehe, da's nog toffer dan straatverlichting voor je huis!quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:22 schreef Paltos het volgende:
[..]
Oja, mijn huis staat zo'n 200 meter van de straat, dus 't is logisch dat ik geen verlichting zie.
Braafquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |