Geen officiele b-sides.quote:Op donderdag 18 januari 2007 19:48 schreef kweek89 het volgende:
yes please,shrinking universe,Eternally Missed en Crying shame...
ik mis Glorious en Futurism!
Boeiend wat jij vind, had je zelf maar een poll moeten maken.quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:45 schreef Bog het volgende:
[..]
boeiend...
ik vind dat ze erbij moeten...ik bedoel, ze hebben t album niet gehaald of wel
Ik heb gewoon naar de singles gekeken, NIET naar EP's, bonustracks, remixes etc. Anders klopt de term b-side ook niet meer natuurlijk.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 00:15 schreef TheArowana het volgende:
Ik weet dat het geen b-kantje is, maar zou Glourious ook niet bij BHAR mogen? Het is namelijk misschien wel m'n algehele favo nummer (b-kantje of niet) uit het 'BHAR Tijdperk', en dan vind ik het wel jammer dat ik er niet op kan stemmen.
Bovendien zou je voor de volledigheid ook Phones Controll Volume mix van SMBH erbij moeten doen? Dát is nammelijk wel een b-kantje als ik me niet vergis.
[edit] ok, aan de toon van Mega's eerdere posts hier is wel min of meer te zien dat het antwoord op vraag 1 waarschijnlijk 'nee' luidt. Maar waren al die nummers die je bij Showbiz en OOS noemt werkelijk allemaal b-kantjes? Dacht dat dat ook meer uh, tja, nummertjes waren voor plaatjes als 'Random' ofzo? (dit zou ik natuurlijk ook op kunnen zoeken, maarja, luie student hè?)
[edit 2] Wat is er trouwens zo goed aan Recess? Ik vind het vooral veel lawaai. Wel leuk hoor, voor af en toe, zeker, vréselijk leuk soms, maar ik vind zelf 'Do We Need This' veel meer een totaal nummer, heel Muse-ig en typisch Showbiz-ig.
Ik ken die helemaal nietquote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:31 schreef Eix het volgende:
- Eternally Missed![]()
(vind het persoonlijk het allerbeste nr van Muse ooit
tis geweldig.
![]()
)
Nou luister m maar eens dan.quote:
Ik hoopte eigenlijk dat je zou aanbieden om hem naar het gmail adres uit m'n profiel te sturenquote:Op zaterdag 20 januari 2007 18:33 schreef Eix het volgende:
[..]
Nou luister m maar eens dan.Ik vind het een heel apart nummer.
![]()
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:17 schreef keijz het volgende:
[..]
Ik hoopte eigenlijk dat je zou aanbieden om hem naar het gmail adres uit m'n profiel te sturen![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |