Ik weet dat het geen b-kantje is, maar zou Glourious ook niet bij BHAR mogen? Het is namelijk misschien wel m'n algehele favo nummer (b-kantje of niet) uit het 'BHAR Tijdperk', en dan vind ik het wel jammer dat ik er niet op kan stemmen.
Bovendien zou je voor de volledigheid ook Phones Controll Volume mix van SMBH erbij moeten doen? Dát is nammelijk wel een b-kantje als ik me niet vergis.
[edit] ok, aan de toon van Mega's eerdere posts hier is wel min of meer te zien dat het antwoord op vraag 1 waarschijnlijk 'nee' luidt. Maar waren al die nummers die je bij Showbiz en OOS noemt werkelijk allemaal b-kantjes? Dacht dat dat ook meer uh, tja, nummertjes waren voor plaatjes als 'Random' ofzo? (dit zou ik natuurlijk ook op kunnen zoeken, maarja, luie student hè?
![]()
)
[edit 2] Wat is er trouwens zo goed aan Recess? Ik vind het vooral veel lawaai. Wel leuk hoor, voor af en toe, zeker, vréselijk leuk soms, maar ik vind zelf 'Do We Need This' veel meer een totaal nummer, heel Muse-ig en typisch Showbiz-ig.
[ Bericht 20% gewijzigd door TheArowana op 19-01-2007 00:20:47 ]