Als je er last van hebt, ken je het zelf ook doenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:24 schreef rubbereend het volgende:
misschien kan iemand even een lijst posten met alle resultaten uit het verleden dan hebben we dat gegooi met cijfers en ge-ouwehoer daarover ook maar gehad
Het is nog te vroeg om te gaan schelden op elkaar.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:24 schreef rubbereend het volgende:
misschien kan iemand even een lijst posten met alle resultaten uit het verleden dan hebben we dat gegooi met cijfers en ge-ouwehoer daarover ook maar gehad
gaat over ajax-feyenoordquote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:24 schreef rubbereend het volgende:
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:29 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
gaat over ajax-feyenoord
laatste 7e jaar aan uitslagen staan er, verder terug in de tijd lijkt mij niet nodig
Ja als je die andere zondag er bij op moest tellen ging het natuurlijk gegarandeerd foutquote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:32 schreef Camplo het volgende:
Haha al 2 jaar 1 zondag en maandag beetje mot en daarna alles weer koek en ei
Tenzij het gelijk is
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 14:52 schreef denthemen het volgende:
het ziet er wat brak uit maar het klopt wel, ajax is de baas in A'dam (27 keer winst tegenover 11 keer winst voor Feyenoord). in Rotterdam is ajax ook de baas, 19 keer gewonnen tegenover 18 van Feyenoord![]()
dit heb ik van Ajax netwerkquote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:04 schreef mcyodogg het volgende:
Ok, daar ging ik even vanuit aangezien op eredivisie.nl, bij de laatste 5 resultaten ook de playoffs werd vermeld.
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:07 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Als je de plee offs meetelt wordt het niet vrolijker voor feyenoord
Vanwege die spandoeken?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 16:50 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
[afbeelding][afbeelding]
Play offs tellen niet mee!
gelukkig wel jaquote:Op vrijdag 19 januari 2007 16:51 schreef rubbereend het volgende:
hadden al die clubs maar niet voor die onzin moeten stemmengelukkig zijn er steeds meer clubs tegen!
Mee eens. Afgelopen seizoen kwam het voor ons dan wel goed uit (hoewel Kopenhagenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 16:50 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
[afbeelding][afbeelding]
Play offs tellen niet mee!
Snap ik ook niet, het is oneerlijk en het levert nauwelijks wat op qua geld.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 16:51 schreef rubbereend het volgende:
hadden al die clubs maar niet voor die onzin moeten stemmengelukkig zijn er steeds meer clubs tegen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |