Aldus crisis.nlquote:18:32 • 18-01-2007
Bellen 112 via vaste lijn
Mensen die spoedeisende hulp nodig hebben, moeten zoveel mogelijk via een vaste telefoonlijn het alarmnummer 112 bellen. De mobiele netwerken zijn door de storm zo druk belast dat het problematisch kan zijn met een mobieltje met 112 in contact te komen. Mensen moeten het noodnummer 112 alleen bellen als elke seconde telt. Bij minder spoedeisende zaken kunnen ze het algemene nummer (0900-8844) bellen.
Je zit toch in Eindhoven?quote:Op donderdag 18 januari 2007 19:09 schreef indahnesia.com het volgende:
Nu een windluwte in Z-Limburg.
Ja las ik ook op een duits forum mensen die rond de stormvloedkering wonen zijn al geevacueerdquote:Op donderdag 18 januari 2007 19:07 schreef sjakie007 het volgende:
De stormvloedkering in het noorden van Duitsland staat op breken hoor ik net van mijn moeder. Een vriendin van haar heeft een broer die daar woont.
quote:UTRECHT- In de Randstad, het midden en het zuiden van het land rijden tot nader order geen treinen. Dat heeft een woordvoerster van ProRail donderdagavond laten weten. Volgens haar blijven slechts de treinen boven Zwolle donderdagavond mogelijk nog rijden.
lekker...quote:Op donderdag 18 januari 2007 19:11 schreef Jodelaar het volgende:
[..]
Ja las ik ook op een duits forum mensen die rond de stormvloedkering wonen zijn al geevacueerd
Alle weersites liggen er potverdrie er uit
Wegen Wartungarbeiten ist zur Zeit keine Verbindung zu unserer Datenbank möglich.
Bitter versuchen Sie es zu einem späteren Zeitpunkt noch einmal.
Danke für Ihr Verständnis.
quote:Op donderdag 18 januari 2007 19:13 schreef spijkerbroek het volgende:
Ilse Heemskerk (ProRail): "Het grootste gevaar is dat het nu donker is, in tegenstelling tot eerder vandaag."
Joh!![]()
14 graden en windkracht 5quote:Op donderdag 18 januari 2007 19:09 schreef indahnesia.com het volgende:
Nu een windluwte in Z-Limburg.
quote:Op donderdag 18 januari 2007 19:13 schreef spijkerbroek het volgende:
Ilse Heemskerk (ProRail): "Het grootste gevaar is dat het nu donker is, in tegenstelling tot eerder vandaag."
Joh!![]()
Lijkt me sterk dat het in het Noorden wel kan en elders in het land niet.quote:
jeps...quote:Op donderdag 18 januari 2007 19:14 schreef Jodelaar het volgende:
Heel het treinnetwerk is plat, ook het noorden nu
Beetje late reactie, sorry... mama belde ff.quote:Op donderdag 18 januari 2007 18:56 schreef MUUS het volgende:
[..]
Awwww.. Hoe lang zit je nog alleen dan? Er kan je binnen toch niks gebeuren.
.
.
Ja - hoewel Arriva daar nog geen mededelingen over op de site heeft staan.quote:Op donderdag 18 januari 2007 19:15 schreef pekel het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat het in het Noorden wel kan en elders in het land niet.
Maar het Noorden ligt er inmiddels ook uit.
Mja dan zou er ook windkracht 9 hier moeten zijn.. niets van te merken hoorquote:Op donderdag 18 januari 2007 19:16 schreef DJKoster het volgende:
We hebben weer windkracht 10!
[afbeelding]
tja, het is maar hoe je het bekijkt hequote:Op donderdag 18 januari 2007 19:16 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Net op NL1: vraagt de nieuwslezeres aan een woordvoerdster van het Rode Kruis of een eventuele nachtopvang voor reizigers een probleem is.
"Nee hoor, het Rode Kruis is goed voorbereid op dit soort evenementen.".
welk? Ook de vlinder? Waar de Hunkemoller enzo inzit?quote:Op donderdag 18 januari 2007 19:12 schreef pekel het volgende:
Diverse winkelcentra in Emmen-centrum zijn op last van de politie gesloten. En dat op koopavond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |