Hoe is het gegaan? Ik moet morgen vor de 2e testdag heen in Apeldoorn om 12:30quote:Op woensdag 17 oktober 2007 20:58 schreef nattermann het volgende:
[..]
Moet je in Apeldoorn zijn? Zo ja; hoelaat?
Ik moet morgen voor mn 2e testdag in Apeldoorn zijn, om 12.30
Je moet je lenzen toch uitdoen bij keuring. En dan is het -2 of -2.5 als ik het goed heb. Optie is gewoon je ogen te laten laseren. Als je de rest al gehaald hebt en hierop word afgewezen.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 20:58 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Zolang je met bril of lenzen goed zicht hebt is het totaal geen probleem.
[..]
Verschilt per korps en vaak zelfs per bureau. Zou gewoon even bellen en navraag doen.
Kan iemand me uitleggen wat deze medische keuring inhoudt, en wat het betrouwbaarheids- en geschiktheidsonderzoek inhoudt?quote:Op basis van de beoordeling van uw selectiedossier, deel ik u mede dat de Regiopolitie Limburg-Noord u vooralsnog - in afwachting van uw beslissing en het verdere verloop van de selectieprocedure - in aanmerking wil laten komen voor een opleidingsplaats op niveau 3 (politiemedewerker).
(...)
Het vervolg van de procedure bestaat uit een medische keuring en -indien u deze medische keuring positief heeft afgesloten- een betrouwbaarheids- en geschiktheidsonderzoek. Daarna zal de definitieve besluitvorming plaatsvinden.
topic lezenquote:Op dinsdag 4 december 2007 17:06 schreef nattermann het volgende:
Zo, even een kick.
Heb mijn sollicitatieprocedure bij de politie vervolgd, en krijg vandaag de volgende brief thuis:
[..]
Kan iemand me uitleggen wat deze medische keuring inhoudt, en wat het betrouwbaarheids- en geschiktheidsonderzoek inhoudt?
quote:beelz - donderdag 18 januari 2007 @ 18:38
Als je bij de peaulitie wil moet je wel eerst bewijzen dat je een ras NSB'er bent.
De medische keuring houdt in dat ze je aars gaan controleren op maximale penetratiediepte. Alle agenten zijn namelijk homo's en ze willen weten of jij ook geschikt bent voor herenliefde.quote:Op dinsdag 4 december 2007 17:06 schreef nattermann het volgende:
Zo, even een kick.
Heb mijn sollicitatieprocedure bij de politie vervolgd, en krijg vandaag de volgende brief thuis:
[..]
Kan iemand me uitleggen wat deze medische keuring inhoudt, en wat het betrouwbaarheids- en geschiktheidsonderzoek inhoudt?
Dat heeft hij al gehadquote:Op dinsdag 4 december 2007 17:08 schreef sjimz het volgende:
medische keuring wordt gewoon je lichaam getest op zwakke punten.
Betrouwbaarheids en geschiktheidsonderzoek zal wel het rollenspel zijn, gesprek met een psycholoog en een gesprek met belangrijke mensen uit je korps.
En bij wie ga jij uithuilen als je lieve fietsje is gestolenquote:Op woensdag 5 december 2007 15:03 schreef ASroma het volgende:
A.C.A.B
voor geen goud wordt ik een woutquote:Op zaterdag 20 januari 2007 18:51 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik heb geen eergevoel en ambitie, ik word landverrader bij de politie!
aangeifte doen van een gestolen fietsquote:Op woensdag 5 december 2007 15:17 schreef nattermann het volgende:
[..]
En bij wie ga jij uithuilen als je lieve fietsje is gestolen?
Bij mama?
Alsof je de taaltest door zou komenquote:Op woensdag 5 december 2007 16:57 schreef Hijacking het volgende:
[..]
voor geen goud wordt ik een wout
Beter doe je aangiftequote:Op woensdag 5 december 2007 16:58 schreef Hijacking het volgende:
[..]
aangeifte doen van een gestolen fiets!!
Hoezo niet dan?quote:Op woensdag 5 december 2007 18:29 schreef NrSiX het volgende:
^ lolik ga helaas niet verder in het proces.. jammer maar goed
Als je vacature gewoon met een C schrijft maak je de volgende keer meer kans.quote:Op woensdag 19 maart 2008 16:40 schreef Bagel het volgende:
Zo, ik zal dit topic eens reanimeren!
zijn de mensen die n tijdje terug al die tests hadden gedaan al aan de opleiding begonnen? Ben wel erg benieuwd hoe dat bevalt.
Heb zelf net gesolliciteerd op 2 facatures op niveau 5 (politikundige bachelor) nu maar op de reacties wachten.
uhmmm... deed t met n C :p alleen de F klopte niet! maar t maakt niet uit, want voor niveau 5 en 6 hoef je geen taaltest te doenquote:Op woensdag 19 maart 2008 17:47 schreef kevin85 het volgende:
[..]
Als je vacature gewoon met een C schrijft maak je de volgende keer meer kans.
Vet, gefeliciteerd! duurt wel lang zeg, voordat je kunt beginnen!quote:Op woensdag 19 maart 2008 17:13 schreef nattermann het volgende:
Begin augustus begonnen met keuringen etcetera, en ben aangenomen
21 april begin ik aan de opleiding, niveau 3 in Eindhoven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |