bij ons is er 1 nieuwe dakpan van t dak afgelazerdquote:Op donderdag 18 januari 2007 18:43 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Hm huis waar ik woon heeft een zeer goed dak, tot nu toe nooit en ook echt nooit kapotte pannen gehad.
(Naja, keer toen de glazenwasser het raam van de dakkappel wou wassen).
Maar hopelijk blijft dat zo(Afklopt)
Die van mij rollen door de tuin.quote:Op donderdag 18 januari 2007 18:42 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
of idioten die hun kliko's gewoon buiten staan, waardoor die door de straat rollen
En anders van de belasting aftrekken.quote:Op donderdag 18 januari 2007 18:26 schreef Agiath het volgende:
[..]
Meestal krijg je dan een hotel vergoed ofzo
pics?quote:Op donderdag 18 januari 2007 18:45 schreef PumpingsoaB het volgende:
Schutting op de auto
Dak van de garage afgewaaid
![]()
picsquote:Op donderdag 18 januari 2007 18:45 schreef PumpingsoaB het volgende:
Schutting op de auto
Dak van de garage afgewaaid
![]()
zetten ze hem dan ook steeds terug? Lekker eigenwijs...quote:Op donderdag 18 januari 2007 18:45 schreef Prowl het volgende:
Bij de overburen is de schutting omgewaaid, die waait wel vaker om helaas![]()
lame hoorquote:
whehe..,. ik zie het al voor me... geniaalquote:Op donderdag 18 januari 2007 18:46 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
lame hoor
maar nu regent heel je zolder dus vol water omdat er een enorme krater in je dak zit?
Dat is kut met die storm zeg ik zit dus ook op zolder met een te groot dakraam wat nogal oud isquote:Op donderdag 18 januari 2007 18:38 schreef Logician het volgende:
Netr een enorme knal in de tuin, zolderraam met houtwerk en al er uit gevlogen!!!!!!!!!GVD
als je over 5 min niet terug bent..quote:Op donderdag 18 januari 2007 18:46 schreef Panic_A het volgende:
Ik hoorde net een knal, eens kijken wat er gebeurd is.
mijn ramen zijn ook oud.. ik ga dr toch niet vanuit dat ze er opeens uitwaaien, eigenlijkquote:Op donderdag 18 januari 2007 18:47 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Dat is kut met die storm zeg ik zit dus ook op zolder met een te groot dakraam wat nogal oud is
Waait een beetje hard.quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:56 schreef space-kees het volgende:
verder nog nieuws uit Alkmaar behalven de ster in een ruit
waar woon jij dan?quote:Op donderdag 18 januari 2007 18:49 schreef HenkieVdV het volgende:
Ik vind het wel heel erg meevallen eigenlijk..
Alles? Heel Nederland?quote:Op donderdag 18 januari 2007 18:52 schreef indahnesia.com het volgende:
Al het treinverkeer is gestaakt
via ANP, ProRail weet nog niets
quote:Op de Nederlandse snelwegen zijn donderdag tot 17.15 uur in de storm 157 ongelukken gebeurd. Dat meldde de verkeerspolitie van het Korps landelijke politiediensten
hoe kom je DAAR nu weer achterquote:Op donderdag 18 januari 2007 18:52 schreef picobyte het volgende:
Check ook eens in je WC het water in de syfon is een mooie barometer en gaat goed tekeer als je huis ergens dik wind vangt
ProRail is ook niet de NSquote:Op donderdag 18 januari 2007 18:52 schreef indahnesia.com het volgende:
Al het treinverkeer is gestaakt
via ANP, ProRail weet nog niets
ja, dat schijnt erdoor te zijn, maar ProRail zelf had nog geen bevestiging. Mijn vader zit trouwens nog altijd op Eindhoven te wachten tot hij een treintje mag rijden, dus ja, ik vermoed wel dat het waar is.quote:
Kijk jij dan nooit wat je voor kunst maaktquote:Op donderdag 18 januari 2007 18:53 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
hoe kom je DAAR nu weer achter
Het zou knap zijn als je een drol doorspoelt en die komt bij de buren in de wc weer naar boven.quote:Op donderdag 18 januari 2007 18:56 schreef picobyte het volgende:
[..]
Kijk jij dan nooit wat je voor kunst maakt![]()
In de Randstad, het midden en het zuiden van het land rijden tot nader order geen treinen.quote:
Hoorde zonet een harde klap. Denk dat er (weer) een boom is omgewaaid van de buurman.quote:Op donderdag 18 januari 2007 18:56 schreef suzie_01 het volgende:
Het gaat hier ook goed tekeer en we wonen op 3 hoog![]()
Ook hier een boom ongewaait. Laat maar waaien!!!!
ik zal het doorgevenquote:Op donderdag 18 januari 2007 19:00 schreef indahnesia.com het volgende:
NS meldt nu ook; geen treinen meer
gewond? blauwe plek, of 112?quote:Op donderdag 18 januari 2007 19:02 schreef indahnesia.com het volgende:
Machinist gewond, boom op de rails en daarna trein tegen boom.
Nou dan moet je puinruimers eens kijken of hoe dat programma ook al weer heete.quote:Op donderdag 18 januari 2007 19:01 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Het zou knap zijn als je een drol doorspoelt en die komt bij de buren in de wc weer naar boven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |