Ja, nogal! En waarom ben jij geen Breda-topic-meubilair?quote:Op donderdag 18 januari 2007 18:14 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Het is maar saai he? In Breda.
Ik lees het altijd aandachtig! Of is dat niet genoeg?quote:Op donderdag 18 januari 2007 18:17 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ja, nogal! En waarom ben jij geen Breda-topic-meubilair?
Als je niks tofs te melden hebt, vooruit dan maar!quote:Op donderdag 18 januari 2007 18:18 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ik lees het altijd aandachtig! Of is dat niet genoeg?
quote:Op donderdag 18 januari 2007 18:11 schreef veldmuis het volgende:
Een 0800-storminformatielijn geopend
Nederland
Wat ik begreep is dat het morgen overdag een stuk minder isquote:Op donderdag 18 januari 2007 18:18 schreef Jane het volgende:
Ik denk dat je er vanuit moet gaan dat de treinen morgen ook niet volgens dienstregeling rijden.
Piepschuim?quote:Op donderdag 18 januari 2007 18:23 schreef indahnesia.com het volgende:
Eindhoven:
bomen om,
piepschuim in de straten
overal brandweer met alarm
vlaggenmasten afgeknapt
vlaggen liggen in de straten
Dat zou best een FOKker kunnen zijn.quote:Op donderdag 18 januari 2007 18:24 schreef PizzaSalami het volgende:
4e dode in Riel, brabant. Een fietser, hoogs waarschijnlijk door storm.
Meestal krijg je dan een hotel vergoed ofzoquote:Op donderdag 18 januari 2007 18:10 schreef Coastertommm het volgende:
Danm, stel dat je nu vastzit op Utrecht, of Amsterdam CS. Ik heb ook een keer zo'n grote chaos meegemaakt (seinstoring), maar toen gingen de treinen 's avonds nog wel rijden.. hier dus waarschijnlijk niet
Lekker als dat je huis isquote:Op donderdag 18 januari 2007 18:26 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
van de daken afgewaait, met het dakdek er nog op.
Niets te zien dan.quote:Op donderdag 18 januari 2007 18:27 schreef broodmonkeh het volgende:
in heel hoek van holland zijn gloof ik de lantaarnpalen uit:D ziet er wel grappig uit
inderdaadquote:Op donderdag 18 januari 2007 18:31 schreef AminBen het volgende:
Goede dag uit gekozen om me ziek te melden![]()
Jezus, die gele kikkers ook altijd.quote:Op donderdag 18 januari 2007 18:33 schreef xprotagonistx het volgende:
In 't Delftsche waait het ook. Bij 't elektrogebouw (EWI faculteit) waait het sowieso altijd, omdat dat ding 22 verdiepingen is en pal op de wind staat.
[afbeelding]
Laat Rotterdam maar wegspoelen.quote:Op donderdag 18 januari 2007 18:32 schreef junkiexp het volgende:
Water in de maas staat ook belachelijk hoorg in de Maas,spoelt zo over de kade in Rotterdam.
Vette fotoquote:Op donderdag 18 januari 2007 18:33 schreef xprotagonistx het volgende:
In 't Delftsche waait het ook. Bij 't elektrogebouw (EWI faculteit) waait het sowieso altijd, omdat dat ding 22 verdiepingen is en pal op de wind staat.
[afbeelding]
Gaat lekker hier nu.quote:Op donderdag 18 januari 2007 18:05 schreef Nuongirl het volgende:
In Alkmaar trekt de wind nog meer aan en gaat t weer regenen
jammer van het glasquote:Op donderdag 18 januari 2007 18:38 schreef Logician het volgende:
Netr een enorme knal in de tuin, zolderraam met houtwerk en al er uit gevlogen!!!!!!!!!GVD
Doe eens aardigquote:Op donderdag 18 januari 2007 18:34 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Laat Rotterdam maar wegspoelen.
quote:Op donderdag 18 januari 2007 18:38 schreef Tamaartje het volgende:
[afbeelding]
daar gaat je tuinhuisje
Nee! Is gekeerd.quote:Op donderdag 18 januari 2007 18:06 schreef SoupNazi het volgende:
[..]
Komt de wind nog steeds uit dezelfde richting?
[afbeelding]
daar gaat je tuinhuisje
Pannen vliegen rond.quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:56 schreef space-kees het volgende:
verder nog nieuws uit Alkmaar behalven de ster in een ruit
whehe.. waaiboomquote:Op donderdag 18 januari 2007 18:40 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]Wie bouwt er dan ook met waaibomenhout. Dit is ongeveer hetzelfde als klagen dat je huis onder water staat terwijl hij in de uiterwaarden staat.
pics??quote:Op donderdag 18 januari 2007 18:38 schreef Logician het volgende:
Netr een enorme knal in de tuin, zolderraam met houtwerk en al er uit gevlogen!!!!!!!!!GVD
of idioten die hun kliko's gewoon buiten staan, waardoor die door de straat rollenquote:
ze hoeven niet op tijd te rijden, als de verbinding Rotterdam <> Utrecht maar wel gewoon werktquote:Op donderdag 18 januari 2007 18:18 schreef Jane het volgende:
Ik denk dat je er vanuit moet gaan dat de treinen morgen ook niet volgens dienstregeling rijden.
[afbeelding]
daar gaat je tuinhuisje
Hm huis waar ik woon heeft een zeer goed dak, tot nu toe nooit en ook echt nooit kapotte pannen gehad.quote:Op donderdag 18 januari 2007 18:40 schreef Eltonno het volgende:
Hmm bij mij net; stommel stommel CRASH!!! En dat waren weer een paar dakpannen minder
Ik vind dat altijd best frapant die dakpannen. Hier in de buurt is er zelfs in 1990 geen enkele dakpan van het dak gewaaid. En elders waaien die dingen als zoete broodjes door de lucht, waait het hier dan zoveel zachter.quote:Op donderdag 18 januari 2007 18:42 schreef indahnesia.com het volgende:
hier om de hoek lagen ook wat pannen op straat, maar in de stad is er meer schade op daken, die liggen namelijk op de grond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |