Hier de hele avond al, schijnt te komen door hoogspanningsleidingen die elkaar raken door de windquote:Op donderdag 18 januari 2007 22:05 schreef ACT-F het volgende:
Hebben jullie ook wel eens last van stroomdipjes?
Trustuhquote:Op donderdag 18 januari 2007 22:25 schreef indahnesia.com het volgende:
Well.. I'll call it a day for now... of te wel.. ik ga m'n nest opzoeken.
Ze moeten morgen toch de krant vol krijgenquote:Op donderdag 18 januari 2007 22:10 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ja, gelukkig zijn die verrekte pizza's alles.![]()
Jamaar het leke wel oorlog!quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:16 schreef space-kees het volgende:
[..]
Sjesus anders maak je het erger dan het is
Gooi? Hebben ze bij jullie gegooid? Bij ons waaide het! (in het Waai)quote:Op donderdag 18 januari 2007 22:45 schreef Jane het volgende:
Hier in het Gooi lijkt het nu minder te worden.
Ja geregeld gehad vanmiddag en vanavond.quote:Op donderdag 18 januari 2007 22:05 schreef ACT-F het volgende:
Hebben jullie ook wel eens last van stroomdipjes?
juist hadden wij ook last van in noordwest overijsselquote:Op donderdag 18 januari 2007 22:11 schreef minthy het volgende:
[..]
Hier de hele avond al, schijnt te komen door hoogspanningsleidingen die elkaar raken door de wind![]()
Btw: hier is noord-Overijssel
STERF!quote:Op donderdag 18 januari 2007 18:34 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Laat Rotterdam maar wegspoelen.
Wel stoer dat je nog naar Scheveningen bent gegaan, ik ben gelijk naar huis gegaan uit angst voor problemen met het OV. Had geen zin om nat en koud nog uren door het OV te dolen.quote:
pff.. als ik die boom zo zie, heb jij ook nog geluk gehad met "beperkte" schade..quote:Op vrijdag 19 januari 2007 08:50 schreef Blik het volgende:
Mijn stormschade:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
de auto's zijn van de buren, die zijn total loss. wij hebben gelukkig maar kleine schade, 2 fietsen dakpannen, dakgoot eraf, afdak boven deur kapot
jazeker, ben 10 minuten daarvoor de deur nog uitgestapt om naar de uni te gaan, hij had net zo goed op me kunnen vallenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 08:55 schreef addie het volgende:
[..]
pff.. als ik die boom zo zie, heb jij ook nog geluk gehad met "beperkte" schade..
inderdaad ja..quote:Op vrijdag 19 januari 2007 08:57 schreef Blik het volgende:
[..]
jazeker, ben 10 minuten daarvoor de deur nog uitgestapt om naar de uni te gaan, hij had net zo goed op me kunnen vallen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |