Als het goed is.quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:58 schreef PizzaSalami het volgende:
Draait de storm nu straks naar een noord-wester?
Niet alle stroom voor een gebied gaat ook over één kabel volgens mij, dus er is altijd nog een andere route.quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:58 schreef Flyduck het volgende:
er zijn hoogspanningskabels omgegaan. bij zo een dip wordt het stroom denk ik omgeleid?
Met de trein? Auto?quote:Op donderdag 18 januari 2007 18:01 schreef dahei het volgende:
Ik vind het eigenlijk best wel meevallen?!... Ik ben om 11:00 van Den Haag naar Amersfoort gereden en om 16:30 weer terug. Wel harde wind, maar ook niet extreem...
Het verbaast me dat het nog bij 2 doden is gebleven, zeker met de situatie op de snelweg.quote:Op donderdag 18 januari 2007 18:00 schreef marcb1974 het volgende:
2 doden, 16 gewonden tot nu toe
Als ze al bezorgenquote:Op donderdag 18 januari 2007 18:03 schreef kletskop het volgende:
okay ik twijfel.
- Ga ik nu boodschappen doen en zelf door dit weer.
- Laat ik een pizza bezorgen
ben ik een bikkel of een klootzak dus
wat is er klootzak aan? je geeft met dit weer toch gewoon iets meer fooiquote:Op donderdag 18 januari 2007 18:03 schreef kletskop het volgende:
okay ik twijfel.
Jij denkt dat ze gewoon bezorgen?quote:Op donderdag 18 januari 2007 18:03 schreef kletskop het volgende:
okay ik twijfel.
Als dat gebeurt heb je geen stroom meer waarschijnlijk, net zoals de rest van Nederland.quote:Op donderdag 18 januari 2007 18:03 schreef LoggedIn het volgende:
moet idd wel zeggen.. als we over een paar maanden weer storm hebben en ze zeggen 'het overtreft mogelijk de storm van 18-01', dat ik dan echt geen id meer zal hebben waar het over gaat
quote:Op donderdag 18 januari 2007 18:05 schreef Againzender het volgende:
Zojuist via de scanner, Amsterdam.
Een vrouw is aan het bevallen in een taxi, of ze even assistentie kunnen verlenen![]()
nah, zo extreem is het nu ook weer niet hoor.. Hooguit windkracht 10/11... da's hard, maar niet extreemquote:Op donderdag 18 januari 2007 18:05 schreef SoupNazi het volgende:
[..]
Als dat gebeurt heb je geen stroom meer waarschijnlijk, net zoals de rest van Nederland.
En dat vijf keer doen vanavond.quote:Op donderdag 18 januari 2007 18:04 schreef jorienvdherik het volgende:
zo maar een pizza bestellen denk ik, zal wel gratis worden want die 10mins haalt die never nooit niet
lulloquote:Op donderdag 18 januari 2007 18:04 schreef jorienvdherik het volgende:
zo maar een pizza bestellen denk ik, zal wel gratis worden want die 10mins haalt die never nooit niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |