Sterktequote:Op donderdag 18 januari 2007 17:15 schreef indahnesia.com het volgende:
ik ga even naar de stad, het is droog..
Kon je tot Den Haag ruiken...ik rook het ook, veel mensen hier in het dorp kregen koppijn enz was echt een ranzige luchtquote:Op donderdag 18 januari 2007 17:16 schreef marcb1974 het volgende:
1.6 miljoen liter ruwe olie in de Rotterdamse haven gestroomd
Dit duurt tot een uurtje of 9!quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:16 schreef Flyduck het volgende:
volgens buienradar komt er nix nieuws meer aan helaas....
vast welquote:Op donderdag 18 januari 2007 17:14 schreef Xenwolfie het volgende:
Komt er echt GEEN regen en onweer enzo meer in Rotterdam?
Vanmiddag toch al? En dat is toch geisoleerd met rubber banden?quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:16 schreef marcb1974 het volgende:
1.6 miljoen liter ruwe olie in de Rotterdamse haven gestroomd
Met deze wind kan dat zo veranderen.quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:16 schreef Flyduck het volgende:
volgens buienradar komt er nix nieuws meer aan helaas....
quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:17 schreef Marjan1985 het volgende:
[..]
Kon je tot Den Haag ruiken...ik rook het ook, veel mensen hier in het dorp kregen koppijn enz was echt een ranzige lucht
quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:12 schreef no1uknow het volgende:
afbeelding
M'n tuin, niet veel bijzonders gebeurd, stoel omgevallen en glijbaan stukje verschoven. Bij de buren de kliko's om.
Je zou maar in dat stukje met 5 zitten, dan heb je wel mazzel.quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:18 schreef DemonRage het volgende:
[afbeelding]
Windkracht 10 @ Volkel (Noord-Oost Brabant)
Hoor het net eigenlijk pas.quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:17 schreef SoupNazi het volgende:
[..]
Vanmiddag toch al? En dat is toch geisoleerd met rubber banden?
nee, Schiphol-Sloterdijk. Maar als hier niets rijdt betekent dat meestal dat er op Schiphoil ook niet zoveel rijdt.quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:15 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Zit jij langs de lijn Schiphol, Zuid-WTC en Duivendrecht ---> Amersfoort?
Nou zeg, daar rijden er namelijk wel treinen en bestaat er geen verkeersdrukte!quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:19 schreef SoupNazi het volgende:
[..]
Je zou maar in dat stukje met 5 zitten, dan heb je wel mazzel.
Dan kan je tenminste veilig over straat.quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:21 schreef Bullebak het volgende:
[..]
Nou zeg, daar rijden er namelijk wel treinen en bestaat er geen verkeersdrukte!![]()
![]()
duur geintjequote:Op donderdag 18 januari 2007 17:21 schreef Lariekoek het volgende:
Problemen op Schiphol.
Een containerschip wat zinkt bij England...
Er komt al weer wat aan hoor, het word in de verte alweer donker.quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:15 schreef indahnesia.com het volgende:
ik ga even naar de stad, het is droog..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |