quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:48 schreef SoupNazi het volgende:
In the north of the Netherlands, the world's largest steam-powered mill -- a UNESCO world heritage monument built in the 1920s -- was fired up to pump excess water from low-lying Friesland province.
Autoruit of huis?quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:47 schreef Insomaniac het volgende:
Alkmaar leeft nog, maar wel een boom om en een ster in mn ruit door rondvliegend puin..
Huis. Als het breekt kan ik mn inboedel gedag zeggen.quote:
Vreemd dat dat nergens anders staat vermeldt, ook niet op Nederlandse nieuwssites.quote:
Daarom timmeren ze in de USA ook altijd hun ramen dicht ten tijde van tornados en orkanen en wat niet.quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:50 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Huis. Als het breekt kan ik mn inboedel gedag zeggen..
Lekker dom,quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:50 schreef Aimeee het volgende:
owkay ik moet nu gaan oppassen,,dus eerst nog eens 5 min door alkmaar met me fietst...IK HOU VAN JULLIE ,,wens me suc6!
quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:47 schreef Insomaniac het volgende:
Alkmaar leeft nog, maar wel een boom om en een ster in mn ruit door rondvliegend puin..
Gaat er nog hard aan toe en en rijden geen treinen op Nijmegen - arnhem....dus hoef vanavond niet te werkenquote:Op donderdag 18 januari 2007 17:39 schreef Vakkie_W het volgende:
Wanneer gaat het weer harder stormen in Nijmegen/Arnhem?
Doe ik devolgende keer ook.quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:50 schreef SoupNazi het volgende:
[..]
Daarom timmeren ze in de USA ook altijd hun ramen dicht ten tijde van tornados en orkanen en wat niet.
Succes.quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:50 schreef Aimeee het volgende:
owkay ik moet nu gaan oppassen,,dus eerst nog eens 5 min door alkmaar met me fietst...IK HOU VAN JULLIE ,,wens me suc6!
Nog kort!quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:51 schreef Qwea het volgende:
[..]![]()
ik hoorde van MM daarstrax dattie 45 min tot 60 min op de trein moest wachten voordat ie kon vertrekken.
Je moet toegeven, ze hebben wel humor.quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:52 schreef Laniboekje het volgende:
Leuke melding op P2000:
1400301 17:50:38 18-01-07 Voor eten zelf contact opnemen met MD301 BRW Rotterdam-Rijnmond
Nee, we zijn van de kaart verdwenenquote:Op donderdag 18 januari 2007 17:42 schreef space-kees het volgende:
Leven de mensen nog in Alkmaar of is Alkmaar totaal van de kaart verdwenen?
Maar goed dat die hekken niet zo veel wind vangen.quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:53 schreef Againzender het volgende:
Op de zuidas in Amsterdam een hoop troep zo te horen. Krijg je met die bouwplaatsen natuurlijk.
yups. Absoluut geen doen om nu in alkmaar te gaan fietsenquote:
quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:50 schreef -CRASH- het volgende:
Net heeft hier de shutting het begeven....
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |