windkracht 10 in Zeeland, niet zo vreemd dat het waait dusquote:Op donderdag 18 januari 2007 16:24 schreef Devrim_ het volgende:
Hier (Middelburg) waait het idioot hard
Gelukkig was ik met de auto gebracht en opgehaald van school
quote:Op donderdag 18 januari 2007 16:27 schreef midje het volgende:
jezus het ging hier verschrikkelijk los. nu zien we pas echt hoeveel lekage ons huis heeft
het waait hier bijna niet meer... en het is droogquote:Op donderdag 18 januari 2007 16:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik zit een stukje verder en hier gaat het toch hard los hoor
m'n verbinding thuis is snellerquote:Op donderdag 18 januari 2007 16:26 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
In Duitsland is men gewoon wat meer op veiligheid.
Ik kon ook om 15:00 uur al naar huis, maar woon vlakbij de zaak, dus of ik nu hier zit of daar, hier heb ik snel internet.
Wel het einde der dakpannen en bomenquote:Op donderdag 18 januari 2007 16:27 schreef Boxkeeper het volgende:
Zou dit het einde der dagen zijn?
Vanuit Rotterdam sturen we wel het een en ander naar je toe, no probs!quote:Op donderdag 18 januari 2007 16:27 schreef pierce het volgende:
In Groningen city is het opgeklaard... er waait nog een zachte bries, verder niet....
iig beter dan die blauwe lucht van denetquote:Op donderdag 18 januari 2007 16:26 schreef Boxkeeper het volgende:
[..]
Sterker nog: het wordt goed donker![]()
Die blauwe lucht had ik eerst ook maar nu gaat het best wel tekeerquote:Op donderdag 18 januari 2007 16:28 schreef kepler het volgende:
[..]
het waait hier bijna niet meer... en het is droog
wel een beetje die blauwe kleur buiten
ben toch benieuwd wat de stand zal zijn in Nederlandquote:Op donderdag 18 januari 2007 16:28 schreef flugeltje het volgende:
In Engeland al 4 doden....
Ik zit in Berkel, het komt van Delft uit deze kant opquote:Op donderdag 18 januari 2007 16:28 schreef kepler het volgende:
[..]
het waait hier bijna niet meer... en het is droog
wel een beetje die blauwe kleur buiten
loop dan ff naar de bouwmarkt, daar hebben ze peertjesquote:Op donderdag 18 januari 2007 16:28 schreef Xenwolfie het volgende:
Ik zit helemaal in het donker hier.
waarom is het bij jullie steeds beter als bij ons?quote:Op donderdag 18 januari 2007 16:28 schreef Glenn-Micra het volgende:
Capelle begint het nu weer te regenen, het is eng donker!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |