Op de kennedylaan is zo'n reclamebord uitgebrand, kortsluiting zeker, op de aalsterweg heeft dat invia (?) gebouw stormschade.quote:Op donderdag 18 januari 2007 16:18 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
zoals gewoonlijk hangt het reclamebord aan de toren weer eens los.. da's bij ieder windje daar. (ik moest mijn paspoort ophalen, dus ben even langs gereden)
Ik dacht dat er sprake was van een Zuidwesterstorm, dan komt het toch uit het zuidwesten?quote:Op donderdag 18 januari 2007 16:19 schreef Xenwolfie het volgende:
[..]
Het trekt van Noord naar Zuid. Daarachter aan komt nog een tweede die op het punt staat de Wadden te raken geloof ik.
Zonder foto's geloven we nietsquote:Op donderdag 18 januari 2007 16:20 schreef Xenwolfie het volgende:
ER STORT EEN DEEL VAN EEN HUIS NAAST ONS IN!!!!!!!!!!!!
Ik begrijp het zelf ook niet, deze Noord naar Zuid stromingen die blijkbaar fataal is voor de buren hun huis.quote:Op donderdag 18 januari 2007 16:20 schreef SoupNazi het volgende:
[..]
Ik dacht dat er sprake was van een Zuidwesterstorm, dan komt het toch uit het zuidwesten?
quote:Op donderdag 18 januari 2007 16:20 schreef Xenwolfie het volgende:
ER STORT EEN DEEL VAN EEN HUIS NAAST ONS IN!!!!!!!!!!!!
Ligt eraan hoeveel nummers er in de playlist staanquote:Op donderdag 18 januari 2007 16:21 schreef Jor_Dii het volgende:
Is het toeval dat mijn Media Player shuffled naar 'World Hold On' van Bob Sinclar?
1500 ofzoquote:Op donderdag 18 januari 2007 16:21 schreef Impry het volgende:
[..]
Ligt eraan hoeveel nummers er in de playlist staan![]()
Heb je ook die enorme windvlagen gehad?quote:Op donderdag 18 januari 2007 16:16 schreef speknek het volgende:
Ik zit hier in Soesterberg in het bos. Al die bomen zijn wel eng aan het doen.
Ja maar ik moest er wel op want anders waaide het helemaal weg, nu zit het weer redelijk maar bij de buren is er al een plaat weg en die ligt nu op straat!quote:Op donderdag 18 januari 2007 16:21 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Kijk maar uit, als je dak losgetrokken wordt denk ik niet dat die wielen veel helpen, dadelijk ben je alles kwijt.
Je hebt gewoon geen zin om een camera te pakken, foeiquote:Op donderdag 18 januari 2007 16:22 schreef Xenwolfie het volgende:
Grapje. Blauw lucht nog steeds hier.
En er komt vanavond nog veeeeel meerquote:Op donderdag 18 januari 2007 16:22 schreef flugeltje het volgende:
Ik vertrouw onze schuifpui maar niks, die krijgt flink wat klappen te verduren momenteel...
Die Duitsers zijn al de hele dag in blinde paniek joh. Scholen dicht, bedrijven dicht, avondklok you name it.quote:Op donderdag 18 januari 2007 16:23 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Een avondklok, da's wel heel ernstig
quote:Op donderdag 18 januari 2007 16:24 schreef JDude het volgende:
Ik zag de hond van de overburen net diagonaal lopen, die kwam niet meer recht vooruit.
quote:Op donderdag 18 januari 2007 16:22 schreef Xenwolfie het volgende:
Hoeveel km file staat er nog op dit moment?
Volgens nu.nl geen, maar dat zal een storing zijn. Teletekst meldt 14 pagina's met verkeersinfo, tijdens een normale spits zijn dat er 5 tot 7.quote:Op donderdag 18 januari 2007 16:22 schreef Xenwolfie het volgende:
Hoeveel km file staat er nog op dit moment?
Ik zit een stukje verder en hier gaat het toch hard los hoorquote:Op donderdag 18 januari 2007 16:25 schreef kepler het volgende:
nou in Delft lijkt het redelijk kalm nu... dat lijntje stelde niet zo heel veel voor. Of hij moet nog komen
quote:Op donderdag 18 januari 2007 16:25 schreef JDude het volgende:
[..]
Volgens nu.nl geen, maar dat zal een storing zijn. Teletekst meldt 14 pagina's met verkeersinfo, tijdens een normale spits zijn dat er 5 tot 7.
In Duitsland is men gewoon wat meer op veiligheid.quote:Op donderdag 18 januari 2007 16:24 schreef teamlead het volgende:
[..]
Die Duitsers zijn al de hele dag in blinde paniek joh. Scholen dicht, bedrijven dicht, avondklok you name it.
En aangezien ik bij een Duits bedrijf werk, heb ik nu dus ook lekker vrij. Kan het niet een weekje zo blijven?
vrij kleine dingetjes dus..quote:Op donderdag 18 januari 2007 16:20 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Op de kennedylaan is zo'n reclamebord uitgebrand, kortsluiting zeker, op de aalsterweg heeft dat invia (?) gebouw stormschade.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |