Op de kennedylaan is zo'n reclamebord uitgebrand, kortsluiting zeker, op de aalsterweg heeft dat invia (?) gebouw stormschade.quote:Op donderdag 18 januari 2007 16:18 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
zoals gewoonlijk hangt het reclamebord aan de toren weer eens los.. da's bij ieder windje daar. (ik moest mijn paspoort ophalen, dus ben even langs gereden)
Ik dacht dat er sprake was van een Zuidwesterstorm, dan komt het toch uit het zuidwesten?quote:Op donderdag 18 januari 2007 16:19 schreef Xenwolfie het volgende:
[..]
Het trekt van Noord naar Zuid. Daarachter aan komt nog een tweede die op het punt staat de Wadden te raken geloof ik.
Zonder foto's geloven we nietsquote:Op donderdag 18 januari 2007 16:20 schreef Xenwolfie het volgende:
ER STORT EEN DEEL VAN EEN HUIS NAAST ONS IN!!!!!!!!!!!!
Ik begrijp het zelf ook niet, deze Noord naar Zuid stromingen die blijkbaar fataal is voor de buren hun huis.quote:Op donderdag 18 januari 2007 16:20 schreef SoupNazi het volgende:
[..]
Ik dacht dat er sprake was van een Zuidwesterstorm, dan komt het toch uit het zuidwesten?
quote:Op donderdag 18 januari 2007 16:20 schreef Xenwolfie het volgende:
ER STORT EEN DEEL VAN EEN HUIS NAAST ONS IN!!!!!!!!!!!!
Ligt eraan hoeveel nummers er in de playlist staanquote:Op donderdag 18 januari 2007 16:21 schreef Jor_Dii het volgende:
Is het toeval dat mijn Media Player shuffled naar 'World Hold On' van Bob Sinclar?
1500 ofzoquote:Op donderdag 18 januari 2007 16:21 schreef Impry het volgende:
[..]
Ligt eraan hoeveel nummers er in de playlist staan![]()
Heb je ook die enorme windvlagen gehad?quote:Op donderdag 18 januari 2007 16:16 schreef speknek het volgende:
Ik zit hier in Soesterberg in het bos. Al die bomen zijn wel eng aan het doen.
Ja maar ik moest er wel op want anders waaide het helemaal weg, nu zit het weer redelijk maar bij de buren is er al een plaat weg en die ligt nu op straat!quote:Op donderdag 18 januari 2007 16:21 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Kijk maar uit, als je dak losgetrokken wordt denk ik niet dat die wielen veel helpen, dadelijk ben je alles kwijt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |