Van een onbekende nog wel?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:13 schreef nokwanda het volgende:
[..]
De schutting was al niet stabiel hier. Muur was al jaren geleden omver gewaaid. Er kan weinig kapot aan die storthoop die mijn tuin is
Zoals iemand ooit eens zei: wat apart.... hier kun je het terras maaien
Ik was alleen bezorgd over kind die ik niet kon bereiken omdat de foonlijnen overbezet waren. Ik moest even overwerken om een actie af te lasten die we die avond zouden hebben in de stad. En toen ik weg kon reed er geen bus meer. Maar ik kreeg hulp van een onbekende.
Bij EW op school zitten veel kinderen die van buiten de stad komen en die veel reistijd hebben. Daarom mochten ze eerder weg. Hij was zelf op de fiets maar ik heb 's morgens al naar school gebeld met de boodschap dat ie naar mijn werk kon komen (vlak bij school). Daar heb ik hem geld voor de bus gegeven.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:23 schreef senesta het volgende:
[..]
Van een onbekende nog wel?
Balen dan als het telefoonverkeer weg valt, dan besef je pas hoeveel je erop vertrouwd.
Ik heb mijn zoontje 's middags thuis gehouden van school, het is een kwartier lopen hiervandaan, het onweerde en het waaide enorm.
Mijn dochtertje van 3 durfde niet eens naar buiten en de mensen met auto die ik ken waren er niet![]()
Tsja en de brandweer adviseerde om binnen te blijven he![]()
da's niet zo mooi. last van slapeloosheid?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 10:02 schreef draculettetje het volgende:
ja klopt ergste is dat ik nog niet echt heb geslapen.....
ik heb wel meegedaan! en nog winst gemaakt ook...quote:Op zaterdag 20 januari 2007 10:37 schreef nokwanda het volgende:
ow, die's leuk. Slapeloosheid in de vorm van een pokerende vriend.
Kun je beter gaan meedoen. Of was het alleen voor mannen?
Poot houdt niet van pokerquote:Op zaterdag 20 januari 2007 11:12 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik heb wel meegedaan! en nog winst gemaakt ook...
alleen ik kan dan gewoon echt niet meer slapen, haal het vanmiddag ofzo wel in
pootje is het er alleen niet mee eens
nee denk het ook niet. stomme poot want pokeren is best leuk!quote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:29 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Poot houdt niet van poker![]()
![]()
Cooool... al die kerels ingemaakt![]()
Zie dat helemaal voor me...een zo'n griet tussen die pokerende kerels die dan de winst opstrijkt
tell me about itquote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:41 schreef Wombcat het volgende:
da's niet handig, zeker nu het weer regenachtig is vandaag
kun je iets regelen zodat er wat aan gedaan wordt?, want dit is niet prettig zo natuurlijkquote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:46 schreef sararaats het volgende:
[..]
tell me about it
ik werd wakker door een grote druppel water op m'n gezicht![]()
m'n vader komt straks eens kijken (die werkt in de bouw) en maandag bellen we naar de woonmaatschappij want ik denk dat er vandaag niemand isquote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:47 schreef Wombcat het volgende:
[..]
kun je iets regelen zodat er wat aan gedaan wordt?, want dit is niet prettig zo natuurlijk
hebben die geen nodnummer? normaal hebben ze dat wel nl.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:51 schreef sararaats het volgende:
[..]
m'n vader komt straks eens kijken (die werkt in de bouw) en maandag bellen we naar de woonmaatschappij want ik denk dat er vandaag niemand is
pffff
Ha ha, goedemiddag Marietje.quote:
Als een blokquote:Op zaterdag 20 januari 2007 13:10 schreef senesta het volgende:
[..]
Ha ha, goedemiddag Marietje.
Lekker geslapen?![]()
bellen hoor sara. Ze zullen vast aan het werk zijn vandaag na die storm. Bij mij waren er ook een paar pannen afgewaaid -wat een klereherrie maakt dat trouwensquote:Op zaterdag 20 januari 2007 13:10 schreef sararaats het volgende:
op mijn klok is het al middag en voor mij is het een baaldag
ik kan nu het noodnummer van m'n woonmaatschappij gaan bellen
(die hebben ze wel moet het alleen nog zoeken)
heb een lek in m'n studiootje
*kots*
Ja, erg hequote:Op zaterdag 20 januari 2007 13:14 schreef Dromenvanger het volgende:
Ben je net wakker dan marietje?
Heb ook raar gedroomd. Kiespijn? * rilquote:Op zaterdag 20 januari 2007 13:16 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik ben ook net wakkerOntwaakt uit mijn dromen en toen verbijsterd blijven liggen een paar uur, toen alsnog opgestaan omdat het blijven liggen te lang ook niet meewerkt.
Ik heb de laatste tijd last van kiespijn
Die dromen gingen over van alles en nog wat. Heb even geen zin om ze uit te leggen.
Inderdaad, je bent overgeleverd aan het lot van de tandarts, je bent gevangen gehouden op dat moment op de stoel tussen het materiaal en nog meer.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 13:31 schreef Wombcat het volgende:
het is ook dat je achterover ligt met je mond wijd open in zo'n stoel, volledig hulpeloos, da's extra erg, je kunt zelf niets doen
Hoi Barraquote:Op zaterdag 20 januari 2007 13:31 schreef BarraCupraCuda het volgende:
mogge... barra heeft een weekje samen gewoont
dat is idd een van de hoofdredenen dat ik bang ben voor de tandartsquote:Op zaterdag 20 januari 2007 13:31 schreef Wombcat het volgende:
het is ook dat je achterover ligt met je mond wijd open in zo'n stoel, volledig hulpeloos, da's extra erg, je kunt zelf niets doen
kan een lichte irritatie zijn bij de kiezen, die door de hoofdpijn versterkt wordtquote:Op zaterdag 20 januari 2007 13:33 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Inderdaad, je bent overgeleverd aan het lot van de tandarts, je bent gevangen gehouden op dat moment op de stoel tussen het materiaal en nog meer.
Was net aan het denken, wie weet heb ik wel last van mijn kiezen door de ontsteking aan mijn hoofd? Mijn hoofd is nog steeds ontstoken door slijm en nog meer, een holte ontsteking dus.
Wie weet heb ik daarom zo'n last van hoofdpijn. Het is ook niet zozeer de kiespijn die ik voel, het is de hoofdpijn aan het verlengde aan de kiezen. Hoewel ik ook last heb van rechtsboven bij de kiezen.
Da's het nadeel van stoppen he. Ik stop er zelf niet mee , want ik weet dat het dan moeilijker is om in balans te blijven.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 13:29 schreef Dromenvanger het volgende:
Het is de pijn als ze op de zenuwen werken wat mij laat rillen als ik aan de tandarts denk. Het irritante gevoel als ze bezig zijn met tandsteen verwijderen. Dat gevoel gaat door merg en been. De rest vind ik niet erg, ik weet dat het allemaal standaard handelingen zijn.
Alleen gisteren even in "paniek" bij de gedachte dat ik een wortelkanaal behandeling nodig kan hebben maar dat is weer te voorbarig bezig zijn.
Over somberheid even, ik ben weer somber![]()
Ik ben gestopt met de anti depressiva en ik merk dus echt dat de dagen minder fleurrijk zijn. Maar ik ga alsnog door zonder die zooi.
tell me about itquote:Op zaterdag 20 januari 2007 13:40 schreef BarraCupraCuda het volgende:
samenwonen was wel leukalleen thuis zijn is ook wel weer fijn
ik denk dat Liz dat ook wel weer zegtquote:
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 13:43 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik denk dat Liz dat ook wel weer zegt![]()
mensen moeten me zat zijn na een hele week
Ik ben zo drukquote:Op zaterdag 20 januari 2007 13:46 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Ben je zo druk dan?
Of doe je nooit het dopje op de tandpasta?
Alleen bij koud als ik op ijs bijt met de kiezen, ik kan gerust een koud glas water achterover slaan maar als ik op ijs ga bijten dan krijg ik een steek in mijn hoofd van hier tot ginder.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 13:35 schreef Wombcat het volgende:
[..]
kan een lichte irritatie zijn bij de kiezen, die door de hoofdpijn versterkt wordt
heb je gevoelige tanden bij warm en koud?
Lichte irritatie zou best kunnenquote:Op zaterdag 20 januari 2007 13:35 schreef Wombcat het volgende:
[..]
kan een lichte irritatie zijn bij de kiezen, die door de hoofdpijn versterkt wordt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |