Moet je hier maar niet weg willenquote:Op donderdag 18 januari 2007 19:01 schreef Neverending het volgende:
3 uur delftzuid naar rdam...!!

Gast gek, rijden morgenochtend heus treinen en auto anders? (of is de bak in Deutschland)quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:22 schreef Schuifpui het volgende:
Hmm ik ook, al de hele dag gekeken of ik naar Delft kan komen (vanuit Ijsselstein), maar zonder succes. Wordt morgen dan maar een vrije dag ipv tentamens.![]()

Treinen 's ochtends redt ik ws niet. En geen idee waar mn pa heen is met de auto.quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:24 schreef Bolter het volgende:
[..]
Gast gek, rijden morgenochtend heus treinen en auto anders? (of is de bak in Deutschland)

Kan je beter zo gaan pitten hé, trein red je echt wel hoor.quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:25 schreef Schuifpui het volgende:
[..]
Treinen 's ochtends redt ik ws niet. En geen idee waar mn pa heen is met de auto.

Volgens mij is het nog maar de vraag of er morgen treinen rijden hoor. Als de storm nog even doorgaat, veroorzaakt die alleen maar meer schade aan bovenleidingen en spoor. Ik kan me niet voorstellen dat alles voor aanvang dienst hersteld is, dus morgenochtend zal de treindienst nog wel een zooitje zijn.quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:24 schreef Bolter het volgende:
[..]
Gast gek, rijden morgenochtend heus treinen en auto anders? (of is de bak in Deutschland)

met de AUTO!!!!quote:Op donderdag 18 januari 2007 19:56 schreef Bolter het volgende:
[..]
Moet je hier maar niet weg willen
Kon je beter over het spoor gaan lopen. Volgens mij zaten er ook nog wel wat mensen vast, op dat viaduct hier bij het centrum heeft iig een hele tijd een trein gestaan.

geen last van.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 09:54 schreef Nuna het volgende:
[..]
Ja, behalve in het Oosten. Daar rijd nog niet alles.
Syntus![]()

Ik heb gisteren ook vet geluk gehad. Om 16:30 van mijn werk vertrokken met de auto, onderweg 1 boom ontweken en om 16:40 veilig thuis voor de deur parkeren.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:05 schreef Bigfoot414 het volgende:
Ik heb gisteren echt vet geluk gehad..
Vanuit Utrecht naar Den Bosch, rond een uurtje of 2 smiddags.
Ik liep naar buiten, naar de perrons, KUT telefoon vergeten.![]()
Nog ff heel snel naar binnen gerend om mn telefoon mee te graaien en toen de trein naar Arnhem gepakt.
Ook leuk: stilstaan op de Waalbrug met zo'n windkracht. Voelt niet echt veilig als je zo'n massa staal voelt bewegen als een kinderwiegje![]()
Tegen 3 uur in Nijmegen aangekomen, waar ons werd meegedeeld dat dit de laatste trein vanuit Utrecht
was![]()
Toen de IC naar DenBosch gepakt, zonder problemen eigenlijk. En ik kon zo overstappe in de bus naar huis.
Was om 5 uur thuis. Normaal gesproken vertrek ik dan pas vanuit Utrecht![]()
|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |