AMSTERDAM - Het spoor ondervindt donderdag grote hinder van de harde wind en regen. Station Amsterdam Centraal is op last van de politie ontruimd, zo heeft een woordvoerder van de Nederlandse Spoorwegen donderdagmiddag gemeld.quote:Op donderdag 18 januari 2007 14:52 schreef indahnesia.com het volgende:
Amsterdam Centraal Station ontruimd, nog niet bekend waar het mee te maken heeft.
Ga jij ook nog bellenquote:Op donderdag 18 januari 2007 14:53 schreef SunChaser het volgende:
Luisteraars bellen met BNR over de schades
www.nederland.fm en dan BNR aanklikken, leuk om te horen wat er gebeurt in Nederland
Echt te extreem. Ook niet verwonderlijk dat de Erasmusbrug nu is afgeslotenquote:Op donderdag 18 januari 2007 14:49 schreef space-kees het volgende:
Het water komt over de kade in Rotterdam
De luisteraars van BNR maken het lekker sappig en dramatisch. Over motorrijders die plat op de weg liggenquote:Op donderdag 18 januari 2007 14:57 schreef Impry het volgende:
BNR is wel mooi om te luisteren ja!
Hallooooo! Met Sunchaser van FOK uit een stormachtig Schagen!quote:
ze snappen het echt niet.quote:Op donderdag 18 januari 2007 14:57 schreef SunChaser het volgende:
Overal kantelen vrachtwagens, ook nu bij de A5.
Ik moest naar Bunnik vanaf Zaandam (a2 vinkeveen), maar niet gedaan
Amsterdam ook?quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:01 schreef Againzender het volgende:
Bij het Mariot-hotel iemand gewond geraakt door rondvliegende delen van een steiger. Steiger lijkt er nu helemaal vandoor te willen.
sterkte en wel thuisquote:Op donderdag 18 januari 2007 15:03 schreef Qwea het volgende:
ivm het vreselijke weer gaan wij hier zo aflsuiten en mag ik hopen dat ik thuis aan kom. Niels dropt me op Schagen vanaf daar moet ik het maar ff zien te redden
Kusje,
MM
__
Aldus een mailtje van MikeyMo. Het bedrijf in alkmaar gaat dus dicht. Tis dus wel serieus aan die kant van het land
Eigenlijk kan ik dus beter blijven zitten waar ik zit dan naar huis gaanquote:Op donderdag 18 januari 2007 15:03 schreef Qwea het volgende:
ivm het vreselijke weer gaan wij hier zo aflsuiten en mag ik hopen dat ik thuis aan kom. Niels dropt me op Schagen vanaf daar moet ik het maar ff zien te redden
Kusje,
MM
__
Aldus een mailtje van MikeyMo. Het bedrijf in alkmaar gaat dus dicht. Tis dus wel serieus aan die kant van het land
bron?quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:06 schreef bommel17 het volgende:
GEBOUW INGESTORT IN UTRECHT BRANDWEER EN POLITIE ONDERWEG !!! MOGELIJK NOG SLACHTOFFERS ONDER HET PUIN !!!
yep, neem maar aan dat alles wat ik meld uit Amsterdam komtquote:
waar?quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:10 schreef Impry het volgende:
Alle Intercity's gaan eruit!
Welk gebouw?quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:06 schreef bommel17 het volgende:
GEBOUW INGESTORT IN UTRECHT BRANDWEER EN POLITIE ONDERWEG !!! MOGELIJK NOG SLACHTOFFERS ONDER HET PUIN !!!
okquote:Op donderdag 18 januari 2007 15:10 schreef Againzender het volgende:
[..]
yep, neem maar aan dat alles wat ik meld uit Amsterdam komt
Das alleen rond Amsterdam toch?quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:10 schreef Impry het volgende:
Alle Intercity's gaan eruit! Worden allemaal stoptreinen.
Amsterdam niet hoor, niets gehoord.quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:11 schreef bommel17 het volgende:
Op een live scanner gehoord!! k weet niet of het amsterdam of utrecht is..
[..]
ik heb net ons transportbedrijf maar ff gebeld, die hebben gelukkig alle wagens nog. (ja ze rijden gewoonquote:Op donderdag 18 januari 2007 14:57 schreef SunChaser het volgende:
Overal kantelen vrachtwagens, ook nu bij de A5.
Ik moest naar Bunnik vanaf Zaandam (a2 vinkeveen), maar niet gedaan
Waar is dat?quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:14 schreef highway101 het volgende:
[[url=http://xs311.xs.to/xs311/07034/schutting2.jpg]afbeelding][/url]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |