Zeker door hetzelfde onderzoeksbureau dat massavernietigingwapens in Irak zagquote:Op donderdag 18 januari 2007 14:40 schreef TerroRobbie het volgende:
zo is uit Amerikaans onderzoek gebleken.
Wat raar dat ze de grootste gemene deler niet eens goed spellen.quote:Op donderdag 18 januari 2007 14:43 schreef TerroRobbie het volgende:
kriijg net een mailtje van metro-niews.nl
Dat soort fouten komt de geloofwaardigheid meestal niet ten goede.quote:Op donderdag 18 januari 2007 14:44 schreef TerroRobbie het volgende:
... Iraakse gevangenis bevinden. De Irakese autoriteiten ...
Daarnaast vind ik het bericht in het geheel niet echt van het niveau "krant", nog niet eens van het niveau "roddelblad"quote:Op donderdag 18 januari 2007 14:47 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dat soort fouten komt de geloofwaardigheid meestal niet ten goede..
Marketing?quote:Op donderdag 18 januari 2007 14:55 schreef salvadora het volgende:
Wat is het nut ervan om zoiets te faken? Je kunt er de donder op zeggen dat zoiets uitkomt...
quote:Onder indruk van deze site?
Vanaf 18 januari ebtv.nl
lolquote:Op donderdag 18 januari 2007 14:53 schreef rompompom het volgende:
http://www.metro-nieuws.nl/
Voortaan wel eventjes wachten met kopiëren, Robster!,
,
!
Geflashedquote:Op donderdag 18 januari 2007 14:53 schreef rompompom het volgende:
http://www.metro-nieuws.nl/
Voortaan wel eventjes wachten met kopiëren, Robster!,
,
!
Nee ze hebben er iets mee te maken. Kreeg dit mailtje op het adres waarmee ik lid ben van club metro. En dat adres gebruik ik verder bijna nergens voor.quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:17 schreef 777bas777 het volgende:
Dat gaat denk ik wel een megaclaim worden van de echte Metro.![]()
Zijn moeder belde me net... maar er was geen touw aan vast te knopen.quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:27 schreef basmatt het volgende:
bel ik sadam om het te verfieren: wat denk je:
Opgehangen
Dus toen heb je maar weer opgehangen?quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:29 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Zijn moeder belde me net... maar er was geen touw aan vast te knopen.
En? Wist je dat?quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:32 schreef TerroRobbie het volgende:
Klopt maar 30 seconden later belde ze weer... Of ik wist waar dat hij ergens uithing.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |