Oh ok.quote:Op donderdag 18 januari 2007 13:54 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Hallo, het waait een beetje. We gaan niet dood.
Oliepijpleiding gescheurd in de havenquote:Op donderdag 18 januari 2007 14:36 schreef popolon het volgende:
[..]
Oh ok.
Als ik sommige posts lees in het weertopic lijkt het alsof de wereld vergaat daaro. Ik maakte me al zorgen.
quote:Op donderdag 18 januari 2007 14:47 schreef DarkShine het volgende:
Had me pa net aan de telefoon, de servers van het ABP staan in Maastricht. Dak is kapot hele serverruimte staat blank en er is kortsluiting...
Zal een late worden dan (hij is systeembeheerder daar)...
?quote:
quote:Op donderdag 18 januari 2007 14:41 schreef Vom het volgende:
[..]
Oliepijpleiding gescheurd in de haven![]()
Bootje --> leiding --> kapotquote:
quote:Op donderdag 18 januari 2007 14:55 schreef popolon het volgende:
't Is hier en daar ook wel aardig. Veel auto's op elkaar, sommige mensen gaan met de sneeuwscooter of langlaufend naar het werk.Ik zat er nog aan te denken om ijsvrij te nemen.
Toch valt het hier nog erg mee, in het midden van de VS is het een totale chaos.
Jullie moeten ook altijd weer meer groter en beterquote:Een ijs- en sneeuwfront dat de afgelopen dagen over de VS is getrokken, heeft in negen staten in totaal 56 slachtoffers gemaakt.
Kan je een boete krijgen voor het niet op slot zetten van je fiets?quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:10 schreef sjimz het volgende:
Lekker weertje!
En ik zit op de piketdienst
Hmmm goede vraag.. Ik heb hem nog nooit geschreven maar er bestaat wel iets in die richting. Is volgens mij een APV.quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:11 schreef VoreG het volgende:
[..]
Kan je een boete krijgen voor het niet op slot zetten van je fiets?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |