"Jantje duwde mij eerst"quote:Op zaterdag 3 maart 2007 20:52 schreef TrenTs het volgende:
Lekker gay weer dat mijn post gewist is, maar ik vroeg me af of je misschien ook notes bent gaan zetten bij de mensen die begonnen met mij voor gek uit te maken, in plaats van andersom.
Het was geen vraag.quote:En als je niet wil dat mensen in een topic feedback geven moet je misschien direct een linkje naar dit topic zetten, in plaats van eerst een postje doen, afwachten tot je antwoord krijgt en die vervolgens wissen.
Volgens mij niet. (?)quote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:39 schreef NanKing het volgende:
Vraagje; is er een lopend pendel topic?
Geen topic waar je vraagt of iemand voor je wil pendelen maar een ervaringstopic?
Je kunt er altijd weer eentje openen natuurlijk.quote:Op maandag 5 maart 2007 18:07 schreef UncleScorp het volgende:
Damn, we zitten bijna zonder 911-topics![]()
Ok, dan maak ik even een nieuw topic aan.quote:
Dat is altijd goed.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:14 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ok, dan maak ik even een nieuw topic aan.
Ik bedoelde met (?) dat ik het ook niet wist.quote:dat laatste vraagteken van mij was een foutje, moest gewoon een punt zijn
Mooi zo.quote:
Eugh nee, jij moet ophouden met persoonlijk worden. Is nu al meerdere keren gezegd.quote:Deze MOD moet vooral bij zichzelf te rade gaan waarom hij er niet tegen kan om geconfronteerd te worden met z'n eigen arogante postgedrag in de 9/11 topics.
Ach hou toch op zeg. De 9/11 topics zijn vergeven van de steken onder water en op de persoon gespeel, al maanden zo niet jaren lang. Daar is in de feedback topics herhaaldelijk op gewezen, en al die keren heb ik slappe acties van jou gezien dat je vooral niet wilde modereren, en als je dat deed dan tikte je 'heel toevallig' de critici op de vingers en legde je de nadruk bij de critici. Ik ben niet de enige die dat beeld heeft, ik heb herhaaldelijk opmerkingen van mensen gezien dat je de believers de hand boven het hoofd houdt.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 00:51 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Mooi zo.
De reden voor het sluiten staat in het topic.
"Topic gaat ook dicht. Het gaat over 9/11 en niet over mij of andere users. Wie een nieuw topic wil openen mag zijn gang gaan."
Is duidelijk genoeg imo.
[..]
Eugh nee, jij moet ophouden met persoonlijk worden. Is nu al meerdere keren gezegd.
Edit: En gewoon doorgaan in een ander topic raad ik je af.
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 09:36 schreef CoolGuy het volgende:
De 9/11 topics zijn vergeven van de steken onder water en op de persoon gespeel, al maanden zo niet jaren lang.
Wat een toffe post van je USquote:Op vrijdag 9 maart 2007 10:37 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
![]()
* UncleScorp meldt zich als dader en slachtoffer![]()
911 blijft een gevoelig onderwerp waar nooit 100% uitsluitsel van gelijk zal zijn.
We moeten soms meer proberen elkaar wat te respecteren voor een andere visie op de zaak.
Ah en jij bent de meest objectieve persoon om dat te beoordelen right? O nee, je beroept je op "herhaaldelijk opmerkingen".quote:Op vrijdag 9 maart 2007 09:36 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ach hou toch op zeg. De 9/11 topics zijn vergeven van de steken onder water en op de persoon gespeel, al maanden zo niet jaren lang. Daar is in de feedback topics herhaaldelijk op gewezen, en al die keren heb ik slappe acties van jou gezien dat je vooral niet wilde modereren, en als je dat deed dan tikte je 'heel toevallig' de critici op de vingers en legde je de nadruk bij de critici. Ik ben niet de enige die dat beeld heeft, ik heb herhaaldelijk opmerkingen van mensen gezien dat je de believers de hand boven het hoofd houdt.
Ik heb Mouzzer aangegeven dat als hij het niet bij het onderwerp kan houden maar in plaats daarvan over de persoon begint hij geen antwoord meer van mij hoeft te verwachten. Wat jij er verder allemaal van wil maken moet jij weten coolguy.quote:Nu wordt je gepakt op je eigen woorden en dat trek je niet, dus kom je met een enorm zwaktebod en sluit je het topic onder het mom van "dit gaat over 9/11 en niet over mij of andere users". Die conclusie had je heel lang geleden in eerdere topics al kunnen trekken, maar toen deed je het ook niet. Mouzzer valt je niet persoonlijk aan, wat hij doet is je pakken op je woorden. Het valt mij nl ook op dat je steeds wat anders zegt. Hij analyseert wat je zegt en plaatst dat in context, waar hij vervolgens commentaar op levert, op een onderbouwde en uitgebreide manier, in tegenstelling tot heel veel mensen, die gewoon hele posts af doen met "" of een oneliner.
In het 9/11 topic is wmb ruimte voor een bredere discussie en enige "offtopic". Dat betekende en betekent niet dat je dan maar op elkaar mag gaan inhakken.quote:Er is zowat geen nieuwe informatie over 9/11. Alles wordt tot in den treure herkauwd en de nadruk is al maanden aan het verschuiven naar HOE informatie wordt uitgelegd, dan is het volledig logisch dat je de historie van je discussiepartner gaat analyseren, op een gegeven moment ga je daar een rode draad in zien, en nu ga jij vertellen dat je die rode draad niet zou mogen analyseren, onder het mom van dat 'dit topic daar niet over gaat?' De topics gaan de laatste tijd niet meer anders, maar daar heb ik je niet over gehoord.
lolquote:disclaimer
Dit is geen aanval op jouw persoon, maar op jouw manier van reageren in dit forum als mod zijnde. Dat stoort me, in mijn ogen ben je geen geschikte mod voor dit forum. Dat jij je eigen mening hebt is prima, maar wat jij doet is met 2 maten meten, iets wat je niet kunt maken als je een mod bent.
Misschien kunnen wij het in een niet-TRU omgeving prima met elkaar vinden, sterker nog, misschien kunnen wij nog wel samen een pot bier pakken, weet ik veel, ik ken je niet, dus met andere woorden, ik ken je niet als persoon en daar zeg ik ook helemaal niets over.
Dit wilde ik even heel duidelijk gesteld hebben voordat het straks weer anders opgevat wordt. En als het dat alsnog wordt, soit. Ik ga er ook niet vanuit dat je hier iets mee doet, en als je het wel doet, dan zal het ongetwijfeld 'nadelig' zijn voor mij, maar ik vond dat dit maar eens gezegd moest worden.
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:04 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Ah en jij bent de meest objectieve persoon om dat te beoordelen right? O nee, je beroept je op "herhaaldelijk opmerkingen".
Pardon my french, maar je lult coolguy. De enige bans die zijn gevallen zijn van mensen die anderen voor gek verklaren of users ridiculiseren, eigenlijk geen enkele 'vaste users' van TRU en wat betreft modden van berichten of waarschuwen van mensen gaat zowel om wat jij believers noemt of andere users. Dat jij alleen ziet (wilt zien) wanneer een "criticus" op de vingers wordt getikt moet je mij niet verwijten.
[..]
Ik heb Mouzzer aangegeven dat als hij het niet bij het onderwerp kan houden maar in plaats daarvan over de persoon begint hij geen antwoord meer van mij hoeft te verwachten. Wat jij er verder allemaal van wil maken moet jij weten coolguy.
[..]
In het 9/11 topic is wmb ruimte voor een bredere discussie en enige "offtopic". Dat betekende en betekent niet dat je dan maar op elkaar mag gaan inhakken.
[..]
lol
En jij zegt dat anderen een slachtofferrol aanmeten?
Je was het op voorhand al tegen mij als mod dus dat is niks nieuws. Je feedback posts ken ik zelfs al van voor ik mod was en die zijn eigenlijk nog precies hetzelfde. Een eeuwige klaagzang, altijd bemoeien met dingen waar je buiten staat en geen kans voorbij laten gaan om 'conspiracy aanhangers' de zwarte piet toe te schuiven. Altijd is coolguy de gebeten hond. O en dat is ook niet persoonljk hoor, dat is puur hoe je reageert op het forum. Dat dat even duidelijk is. En bier drink ik niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |