Hmmm ja ik kan ze wel laten mergen maar ze zijn niet helemaal hetzelfde. Die "spookverhalen" zijn eigen ervaringen en die "enge verhalen" niet.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:20 schreef Normalneo het volgende:
als opmerking wilde ik plaatsen dat enge verhalen en spookverhalen II wel erg op elkaar -lijken- of zit ik er-naast?
Misschien een andere titel voor "enge verhalen" zodat ze wat minder op elkaar lijken?quote:Op woensdag 14 februari 2007 07:39 schreef Normalneo het volgende:
pff gewoon lekker zo laten danals het niet hetzelfde is..
dacht dat er in enge verhalen ook "eigen verhalen" werden verteld..
ik stoor me er verder niet aan
misschien moet je ff overleg plegen met de TS in dat geval?quote:Op woensdag 14 februari 2007 07:44 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Misschien een andere titel voor "enge verhalen" zodat ze wat minder op elkaar lijken?
Broodje aap verhalen?quote:Op woensdag 14 februari 2007 07:44 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Misschien een andere titel voor "enge verhalen" zodat ze wat minder op elkaar lijken?
Eens kijken of me iets te binnen schiet.
nou UncleScorp, nu moet je niet zo vervelend spreken over deze users.quote:Op woensdag 14 februari 2007 11:50 schreef UncleScorp het volgende:
Djeezes wat is het probleem toch van mensen die blijkbaar elk Truth-topic belachelijk moeten maken ???
Respecteer toch es andermans mening/visie en als je het belachelijk vindt ga je toch ergens anders posten ?
Continu zitten posten in topics die je zelf belachelijk vindt, zegt meer over jezelf dan over het topic.
quote:
Ik ben geen homo, ok?quote:
quote:
Joh, het maakt mij niks uit, al zou je het met paarden doen.quote:Op woensdag 14 februari 2007 13:21 schreef Daniel.J het volgende:
[..]
Ik ben geen homo, ok?
Ik wil met meisjes neuken.
behalve efebofiliequote:Op woensdag 14 februari 2007 13:34 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Joh, het maakt mij niks uit, al zou je het met paarden doen.
Iedereen is geaccepteerd hier.![]()
Moest nog zoeken wat het betekendequote:
En daar ging de tolerantiequote:Op woensdag 14 februari 2007 13:43 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Moest nog zoeken wat het betekende
"Efebofilie is de seksuele voorkeur van een volwassene voor pubers."
Zolang mensen maar niet op Fok gaan efebolopen.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |