http://www.gva.be/nieuws/(...)2-BFF7-7761C7E23DF0}quote:Brits containerschip gezonken in Kanaal
In het Kanaal is een Brits containerschip gezonken. De 26 bemanningsleden van het schip drijven in reddingsboten rond op de ruwe zee. Dat meldt de Britse televisiezender donderdag.
De 62.000 ton wegende MS Napoli had een gevaarlijke vracht aan boord, aldus de BBC. Het zonk op ongeveer 65 kilometer van de kust voor Cornwall in het uiterste zuidwesten van Groot-Brittannië. De bemanning verliet het vaartuig nadat bleek dat het schip water maakte.
Het 275 meter lange schip is eigendom van de Mediterranean Shipping Company. Helikopters van de Britse Royal Navy en van de Franse kustwacht en sleepboten nemen aan de reddingsactie deel. Ze krijgen te maken met metershoge golven.
En dan nog doorwerkenquote:Op donderdag 18 januari 2007 14:17 schreef Againzender het volgende:
Net telefoon van mijn collega: er is nog steeds geen stroom op kantoor, en het dak komt stukje bij beetje naar beneden
Dat lijkt me nu pas echt een kutbaan, die mensen reddenquote:Op donderdag 18 januari 2007 14:28 schreef dopa het volgende:
[..]
http://www.gva.be/nieuws/(...)2-BFF7-7761C7E23DF0}
tja, ze hebben nu weer stroom, dus nu moeten ze alles weer opstarten. Grootste deel van het kantoor is al naar huis (en ik geef ze groot gelijk)quote:
Serieusquote:Op donderdag 18 januari 2007 14:31 schreef THCees het volgende:
detentie-boot is losgeslagen oh oh
Ja ik kreeg het ook mee via de scanner !!quote:Op donderdag 18 januari 2007 14:31 schreef THCees het volgende:
Ik hoorde hetquote:Op donderdag 18 januari 2007 14:31 schreef THCees het volgende:
Ga em redden dan dan!!quote:Op donderdag 18 januari 2007 14:31 schreef Againzender het volgende:
Hm, bij metrostation Heemstedestraat ligt een scooter bij het water, men vermoedt dat de bestuurder in het water ligt.
Dat is om de hoek hier.....
en maak ook een fotoquote:
jezusquote:Op donderdag 18 januari 2007 14:31 schreef THCees het volgende:
En van Tweakers:quote:Op donderdag 18 januari 2007 14:26 schreef FJD het volgende:
Volgende FOK! slachtoffer
Het Grote BoF BF2 Topic: Waar ijsmuts ook weer terug is.
Fietser
quote:Maar helaas 2 keer op de grond met fiets en al neer gekwakt, zit nu met heerlijke schaafwond op me knie![]()
Ook was de Erasmus brug afgesloten voor fietsers dus ik moest ook een stukje omfietsen (door de maastunnel)
Je hebt een zwembadquote:Op donderdag 18 januari 2007 14:32 schreef Death_Angel_89 het volgende:
achtertuin die blank staat...
http://i42.photobucket.com/albums/e303/PukkiEpica/IMG_1569.jpg
World Port Center... M'n eerste gok zou zijn dat het met die olieleiding te maken heeft.quote:Op donderdag 18 januari 2007 14:32 schreef MrJones het volgende:
Iemand een idee wat die Grip 2 situatie in Rotterdam is? (WPC, en schijnt ook schade aan Montevideo te zijn)
quote:Op donderdag 18 januari 2007 14:31 schreef THCees het volgende:
dat laat ik aan de hulpdiensten over, want door het water dat er ligt is het al gauw zo'n 300m lopen, en mijn zoontje ligt rustig te slapen, en die laat ik niet achter natuurlijkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |