mn collega liet net wel een windje, maar dat stonk meer dan dat het waaidequote:Op donderdag 18 januari 2007 11:22 schreef BattleLies het volgende:
waaien jullie ook al bijna weg????
Ik sta uit stadhuis van gemeente rijswijk op 8 hoog te kijken naar buiten met andere collega's naar beneden of er mensen omver worden geblazen, wat werken ambtenaren toch hardquote:Op donderdag 18 januari 2007 11:22 schreef BattleLies het volgende:
waaien jullie ook al bijna weg????
Tell him matequote:Op donderdag 18 januari 2007 11:21 schreef -chiel- het volgende:
[..]
En nu niet meer?
Bron x-fire
TODAY'S TOP GAMES GAME MINUTES PLAYED
World of Warcraft 28,205,568
Counter-Strike Source 9,192,713
Call of Duty 2 Multiplayer 7,487,863
Battlefield 2 3,338,301
Guild Wars 2,529,948
Counter-Strike 1.6 2,136,518
Silkroad Online 1,996,604
Battlefield 2142 1,801,193
Wolfenstein: Enemy Territory 1,723,790
Warcraft III - The Frozen Throne 1,444,423
Het komt nog wel voor dat de BoF server vol wil raken, oke hoogste aantal spelers op BoF server was de afeglopen weken toch wel 22quote:
dank uquote:Op donderdag 18 januari 2007 11:38 schreef FJD het volgende:
Aantal gespeelde minuten zegt niets over aantal spelers. Als het spel ouder wordt blijven de die hards over en die zullen gemiddelde genomen meer minuten spelen. Dubbel probleem voor ons is dat dat ook de serieuzere spelers zijn. Spelers die bij ons dus aan het verkeerde adres zijn
Je hebt gelijk.quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:38 schreef FJD het volgende:
Aantal gespeelde minuten zegt niets over aantal spelers. Als het spel ouder wordt blijven de die hards over en die zullen gemiddelde genomen meer minuten spelen. Dubbel probleem voor ons is dat dat ook de serieuzere spelers zijn. Spelers die bij ons dus aan het verkeerde adres zijn
Gamespy is ook niet echt betrouwbaar : 8786 BF2 spelers, nou dacht het niet het zijn er veel meerquote:Op donderdag 18 januari 2007 11:54 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Je hebt gelijk.
Hier bij gamespy zijn de cijfertjes weer heel anders
8786 spelers online om een uur of 12!quote:Op donderdag 18 januari 2007 12:05 schreef Viro het volgende:
[..]
Gamespy is ook niet echt betrouwbaar : 8786 BF2 spelers, nou dacht het niet het zijn er veel meer
hehequote:Op woensdag 17 januari 2007 22:11 schreef Sickert het volgende:
[..]
20
ik dacht idd aan een stuk of 4 5
voor 50 euro ps kan ik ze nooit maken en zeker niet van dat materiaal
voor een stuk of 4 kan ik nog aan glas komen 20 daarintegen
dus ben ik al veel kwijt aan kosten van het materiaal (4 kan ik wel maken van afval...)
maar 20 niet![]()
quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:24 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
mn collega liet net wel een windje, maar dat stonk meer dan dat het waaide![]()
quote:Op donderdag 18 januari 2007 12:35 schreef IJsmuts het volgende:
gezellig ouderwets he, die slechte grappen van me![]()
quote:
Zie je, ik kan ook slechte grappen maken.quote:
3. Battlefield 2: 5175 servers, 9721 playersquote:Op donderdag 18 januari 2007 12:20 schreef -chiel- het volgende:
[..]
8786 spelers online om een uur of 12!
Nu al 9100!
idd, me broertje vond het in het begin ook leuk om MP te spelen maar hij vond het zelfs te buggy. toen had hij ook geen zin meer om BF2142 te spelen en nog steeds niet.quote:Op donderdag 18 januari 2007 13:06 schreef staticdata het volgende:
de helft kocht hem voor 20 euro maar niemand die hem speelt
Ik vind idd de setting van BF2 wel wat leuker, qua realiteit... Maar de wapens zijn echt wel vet! RAILGUN!quote:Op donderdag 18 januari 2007 13:11 schreef FJD het volgende:
Als ze gewoon t systeem van 2142 over de setting en map van BF2 hadden gemikt dan was het echt cool geweest. 2142 is naar mijn mening te traag en de wapens zijn niet boeiend genoeg.
Das waar ook! Dat kan bij 2142 wel... Of met een Beacon kan je je members altijd op een strategisch punt droppen...quote:Op donderdag 18 januari 2007 13:17 schreef FJD het volgende:
Tja je bent een van de weinige de vindt dat de speelervaring beter isWat mij betreft is BF2 beter maar dan wel I/O Karkand, lekker veel rennen door de kleine straatjes, veel actie
en ze zouden dat spawnen bij SL er weer in moeten zetten. Echt belachelijk.
Je ziet nu steeds meer naamsquads ook, wat erg fijn is... Een titan-defend, titan-attack, en groundsilo squads... Maar dat is misschien dat ik maar op 1 server speel waar hele goede spelers zitten, wel een Duitse server maar ok... En natuurlijk FF offquote:Teamplay, tja, je wordt bijna gedwongen om in een team te zitten waardoor de indruk van teamplay al snel ontstaat. Ook zijn sommige awards alleen maar te winnen door SL te zijn (bv. zoveel spawns bij je) en dat geeft wel de suggestie van teamplay maar uiteindelijk was mijn ervaring dat iedereen toch maar een beetje voor zichzelf liep![]()
Dat dan weer wel, maar bij BF2 is het elke keer weer feest! Moet er zelfs nog 2 installen...quote:Van die patches is natuurlijk ook wel logisch he. Als je iets bouwt op een engine waar al zoveel bugs uitgehaald zijn (600mb aan bugs minus twee maps) dan worden je patches vanzelf kleiner :p
Bedoel meer dat als je dood bent dat je niet meer van squad kunt wisselen. Ben je dood, wil je naar een squad die dicht bij de actie is, kan dat niet. Ik speel het spel niet om een teringeind te lopen, ik wil knallenquote:Op donderdag 18 januari 2007 13:38 schreef RudyCarell het volgende:
Das waar ook! Dat kan bij 2142 wel... Of met een Beacon kan je je members altijd op een strategisch punt droppen...
Ben benieuwd. Ik kom daar wel een keertje kijken als ik weer thuis ben en gamequote:Je ziet nu steeds meer naamsquads ook, wat erg fijn is... Een titan-defend, titan-attack, en groundsilo squads... Maar dat is misschien dat ik maar op 1 server speel waar hele goede spelers zitten, wel een Duitse server maar ok... En natuurlijk FF off
Is er alweer een nieuwe na de laatste? Wel achterlijk dat iedereen toen de full moest downenquote:Dat dan weer wel, maar bij BF2 is het elke keer weer feest! Moet er zelfs nog 2 installen...
maar zullen we de server dan ook op IO 24/7 Karkand zetten? ander blijft'ie toch leeg staan.....quote:Op donderdag 18 januari 2007 13:38 schreef RudyCarell het volgende:
Morgen vrij, zal ik weer eens gaan adminnen misschien? Ik kijk wel ff... Want wat er nu gebeurt is erger, steeds die lege server...
Nee dat kan gelukkig nog steeds niet, ik ben denk een van de weinige die dat als "cheat" zag...quote:Bedoel meer dat als je dood bent dat je niet meer van squad kunt wisselen. Ben je dood, wil je naar een squad die dicht bij de actie is, kan dat niet. Ik speel het spel niet om een teringeind te lopen, ik wil knallen
Doen ik! Pas ik ook ff de servernaam aan... Remind me though!quote:Op donderdag 18 januari 2007 13:42 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
maar zullen we de server dan ook op IO 24/7 Karkand zetten? ander blijft'ie toch leeg staan.....
en de servernaam veranderen naar Band of Fokkers IO 24/7 Karkandquote:
Dat zuigt. Sterkte.quote:Op donderdag 18 januari 2007 14:24 schreef Silver_Shark het volgende:
Kut wind...... van fiets af geflikkers en met me heup tegen een verkeersbord gesotermieterd heup nu zwaargekneus
bent het met foxie eens over deze naamquote:Op donderdag 18 januari 2007 14:25 schreef Silver_Shark het volgende:
en de naam van de server moet zo:
24/7 karkand Inf Band of fokkers
ik niet... Band Of Fokkers Urban Infantry Only 24/7quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:13 schreef staticdata het volgende:
[..]
bent het met foxie eens over deze naam
alle popie jopie servers beginnen met 24/7 daar wordt veel op gezocht.quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:20 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
ik niet... Band Of Fokkers Urban Infantry Only 24/7
quote:Op donderdag 18 januari 2007 14:25 schreef Silver_Shark het volgende:
en de naam van de server moet zo:
24/7 karkand Inf Band of fokkers
Je gebruikt toch filter? Dan maakt het toch niet uit waar je 24/7 zet?quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:26 schreef staticdata het volgende:
[..]
alle popie jopie servers beginnen met 24/7 daar wordt veel op gezocht.
ik zoek zelf altijd op naam......quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:31 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Je gebruikt toch filter? Dan maakt het toch niet uit waar je 24/7 zet?
Band Of Fokkers 24/7 Karkand Infantry Only
wat jij wiltquote:Op donderdag 18 januari 2007 15:31 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Je gebruikt toch filter? Dan maakt het toch niet uit waar je 24/7 zet?
Band Of Fokkers 24/7 Karkand Infantry Only
Mij maakt het niet uit, mij gaat het meer om dat er geen IO staat maar infantry only... En BoF staat aan het begin omdat dat onze naam is... Maar ik speel al een tijd niet meer... En IO sowieso niet dus zeggen jullie het eigenlijk maar...quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:33 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ik zoek zelf altijd op naam......
waarom perse BoF eerst als de mensen die geregeld spelen aangeven dat 24/7 als eerste het beste is![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |