je bent een topper, ik ga ook nog wel ff buurtenquote:Op woensdag 17 januari 2007 14:39 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Ik heb nog mijn neef gevraagd .. die moet ff checken of hij kan ..
Ik heb zijn vriendin gevraagd .. die moet nadenken of ze wil ... laten ze vandaag nog horen.
Ik probeer mijn broertje nog te bereiken .. hopelijk lukt dat vandaag ook nog!
Ik bel ook mijn oudste broer nog wel ffWie weet ..
Ik ga nu nog twee boffers vragen die de vorige keer ook mee waren maar schat mijn kansen klein in.
1 Jasper/Rudy - Betaald
2 Ashrin - Maat Rudy - Betaald
3 Vriend 3 zwager Jedi - Betaald
4 Postman - BoF - Betaald
5 Vriend 2 zwager Jedi - Betaald
6 Sickert - BoF - Betaald
7 Veer - Vriendin Sickert - Betaald
9 Ziggy - Maat Rudy - Betaald
10 Gert Jan - Maat Rudy
11 Ruben - Maat Rudy
12 Egg-Bird - BoF
13 Jedi - BoF - Betaald
14 Voske - BoF - Betaald
15 Zwager Jedi - Betaald
16 Vriend zwager Jedi - Betaald
17 Lies - BoF - Betaald
18 Relaxteb - BoF - Betaald
19 Vondutch1 - BoF - Betaald
20 Broer Lies - Betaald
21 Brian - Een vriend van Lies
22 Roland - Broer van Lies
Airsoften, wil je mee?quote:Op woensdag 17 januari 2007 14:55 schreef Silver_Shark het volgende:
waarvoor is het??
Hoe ga je dat verkopen aan je ouders?quote:Op woensdag 17 januari 2007 15:42 schreef Silver_Shark het volgende:
hoeveel kost dat airsoft... is zeker 18+
nee 16+... kosten zijn 59euro... zou leuk zijn als je meeging...quote:Op woensdag 17 januari 2007 15:42 schreef Silver_Shark het volgende:
hoeveel kost dat airsoft... is zeker 18+
Airsoften?quote:Op woensdag 17 januari 2007 15:48 schreef BugWorks het volgende:
Server vullen, nog 3 spelers nodig. Meer is fijner![]()
JE BENT EEN HELD! Ik ga nu naar de bank!quote:Op woensdag 17 januari 2007 16:10 schreef BattleLies het volgende:
1 Jasper/Rudy - Betaald
2 Ashrin - Maat Rudy - Betaald
3 Vriend 3 zwager Jedi - Betaald
4 Postman - BoF - Betaald
5 Vriend 2 zwager Jedi - Betaald
6 Sickert - BoF - Betaald
7 Veer - Vriendin Sickert - Betaald
9 Ziggy - Maat Rudy - Betaald
10 Gert Jan - Maat Rudy
11 Ruben - Maat Rudy
12 Egg-Bird - BoF
13 Jedi - BoF - Betaald
14 Voske - BoF - Betaald
15 Zwager Jedi - Betaald
16 Vriend zwager Jedi - Betaald
17 Lies - BoF - Betaald
18 Relaxteb - BoF - Betaald
19 Vondutch1 - BoF - Betaald
20 Broer Lies - Betaald
21 Brian - Een vriend van Lies
22 Roland - Broer van Lies
23 Ruud - Neef Lies
24 Karlijn - Vriendin van Neef Lies
25 Dr. Bravo - BoF
26 Martijn - Broer van Dr. Bravo
GEREGELD ZOU IK ZO ZEGGEN
doe datquote:Op woensdag 17 januari 2007 09:23 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
kev + bacardi =![]()
zal'ie blij mee zijn met zon aanbod![]()
ik zal eerst eens serieus in kaart gaan brengen wat het plan is
Ik heb je twee mailtjes gestuurd met emailadressen waar je ff wat info over het airsoften en de gegevens voor het overmaken van de 25 euro heen moet mailen!quote:Op woensdag 17 januari 2007 16:49 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
JE BENT EEN HELD! Ik ga nu naar de bank!![]()
dat zou heel mooi zijnquote:Op woensdag 17 januari 2007 18:08 schreef Viro het volgende:
Hoeveel is er nog nodig om de BoF server komende 3 maanden te behouden ???
Ik kan 90 euro missen, en voor de andere keren dat ik ben vergeten te betalen![]()
Nu het uit is met me vriendin hou ik a lot of money over![]()
oooh ! Heb ik daarvoor al mijn beltegoed lopen verbellen om mensen te regelen!!!!quote:Op woensdag 17 januari 2007 20:06 schreef RudyCarell het volgende:
Lees ik net dat het minimum aantal deelnemers 20 is...
![]()
Ja het staat tenminste op de site, maar ik dacht echt 25... Waarom weet ik ook niet... Iig ik heb nu 25 personen voorschot gedaan, rest wordt verrekend op dag zelf.quote:Op woensdag 17 januari 2007 20:09 schreef BattleLies het volgende:
[..]
oooh ! Heb ik daarvoor al mijn beltegoed lopen verbellen om mensen te regelen!!!!![]()
We zitten dus sowieso safe! Mooi!
quote:Op woensdag 17 januari 2007 17:08 schreef Sickert het volgende:
[..]
doe dat
anders maak ik gewoon een leuk prijsje en als het niet veel is mag je zelf wat leuks bedenken
Pm me maar als je zover bent
hehe top zegquote:Op woensdag 17 januari 2007 21:01 schreef Sickert het volgende:
zo moeilijk is het niet hoor mutsie
dat deksel is niet meer dan het zelfde idee als bij een raam
een lijst met zoals je zelf al zegt ''plintjes'' (glaslatten)
hoeveel van die bakjes wil je hebben? en moet het glas zijn of plexiglas?
opzich is het nietzoveel werk..
als ik ze voor je moet gaan maken moet ik maten weten en welke houtsoort je het liefst wil hebben
20quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:14 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
hehe top zeg![]()
ik ga er eens over denken wat voor een materialen en een prijscalculatie maken. zo ff snel denk ik aan 20 lijsten van 100x70 cm ofzo. maarja dit ga ik dus eerst ff bekijken. een beetje knappe lijst kost toch al 50 euro ps......... zal eens ff gaan denken hoe ik het graag zou zien.....
ik hoop niet dat je aan een order van 4 A5 lijstjes zat te denken...![]()
-edit-
en het is geen kistje het, dat klinkt zo lugubergewoon een lijstje
![]()
-edit-
owja, 100x70 is denk ik iets te groot, hoe het eerst op 70x50
Nieuwe unlocks bij de top tier (guns waarschijnlijk dus)! Urban Titan modequote:Battlefield 2142: Infantry Storm
The PAC (Pan Asian Coalition) has secretly moved into northern and central Europe, using abandoned urban areas to establish new strongholds. Intense close-quarters warfare awaits the EU forces when they mobilize troops for a full-force assault to claim back their land. The Battlefield 2142: Northern Strike™ Booster Pack brings all-out infantry-focused battles into new snow-covered battlegrounds across Europe.
Three new maps provide the setting for the Booster Pack. High up in the Alps the EU uses launch pods to launch an assault on a PAC Titan docking harbour on the map Port Bavaria. Bridge at Remagen, the scene for one of WWII’s major battles, is once again the setting for intense battles as both sides fight to secure the bridge. Finally, night has fallen when the EU launches their assault on the city in the Liberation of Leipzig..
Battlefield 2142: Infantry Storm offers an asymmetrical vehicle set-up with one new vehicle available to each army. The heavy IFV Goliath is a massive, slow-moving firing platform available to the EU, the attacking side, only. It is used to provide cover, as well as health and ammunition, to nearby infantrymen. The fast-moving hovering light IFV Speeder, available to the defending PAC only, is an efficient vehicle killer when staffed by a well coordinated pilot/gunner team.
With ten new unlocks, also available in the core game, and ten new awards, Battlefield 2142: Infantry Storm offers unprecedented persistence for a Booster Pack and makes the Battlefield 2142 experience deeper than ever before.
The epic Titan mode introduced in Battlefield 2142 is available on two maps, and for the first time in an urban setting. All maps also feature Conquest mode with a tweaked Conquest Assault set-up, in which the attacking army (the EU) now has to conquer all control points before taking the enemy’s main base. Welcome to the future of war!
Key Features
* Fast–paced, infantry-focused gameplay boosts the intensity of the all-out war experience.
* Three new maps set in Europe, where snow-covered post-apocalyptic cities and a ridge in the Alps become the new battlegrounds.
* Two brand-new vehicles designed to support infantry combat available in an asymmetrical set-up, with the hovering light IFV Speeder available to the PAC and the massive heavy IFV Goliath available to the EU.
* Increased persistence. Ten new rewards and ten new unlock items at the top of the unlocks trees, available also on core game maps, take persistence to new levels. Unlock credits earned in the booster pack can also be used in the core game.
* Epic Titan mode available on two maps, and for the first time in a urban setting, for more intense Titan gameplay.
* Tweaked Conquest-assault gameplay (Assault Lines game mode) on all three maps creates more choke points and more heated battles.
* New use of pods gives infantry additional ways of moving across the maps quickly
* Requires Battlefield 2142 PC to play.
** Internet connection required
Product Specifications
Publisher: Electronic Arts
Developer: Digital Illusions (Dice)
Ship Date: Spring 2007
Category: Multiplayer First-Person Shooter
Het is waar wat ze zeggen over vrouwen/dames, ze houden heel veel van je maar het meeste houden ze van je geldquote:Op woensdag 17 januari 2007 20:38 schreef IJsmuts het volgende:
@ viro, 90 euro's gelaptdan maak ik dit weekend ook ff 15 over
![]()
Liefde is...quote:Op woensdag 17 januari 2007 22:29 schreef Viro het volgende:
[..]
Het is waar wat ze zeggen over vrouwen/dames, ze houden heel veel van je maar het meeste houden ze van je geld![]()
Ik begrijp het heel goed, ik ben zelf zelden thuis en te druk met me werk, maar dat blijft niet zo. Als alles goed gaat zou ik tegen de tijd dat de nieuwe server periode in gaat weer meer tijd moeten hebben.quote:Op woensdag 17 januari 2007 23:17 schreef Mr_Baus het volgende:
Goed, maar alles ff leuk en aardig maar vooral realistisch... Gaan mensen zich dan ook nog bezig houden met de server vullen of blijft hij weer 3 maanden leegstaan? Niet lullig bedoeld hoor, maar om de server bevolkt te krijgen vraagt toch enige inzet.
Hij kan op de meest gewilde settings gezet worden maar daar ben je dr nog niet mee.. Er zijn echt minstens een man of 5 nodig die elke keer de kickoff willen en kunnen geven.
quote:Op woensdag 17 januari 2007 23:17 schreef Mr_Baus het volgende:
Goed, maar alles ff leuk en aardig maar vooral realistisch... Gaan mensen zich dan ook nog bezig houden met de server vullen of blijft hij weer 3 maanden leegstaan? Niet lullig bedoeld hoor, maar om de server bevolkt te krijgen vraagt toch enige inzet.
Hij kan op de meest gewilde settings gezet worden maar daar ben je dr nog niet mee.. Er zijn echt minstens een man of 5 nodig die elke keer de kickoff willen en kunnen geven.
bausje jij hebt te veel geleerd tijdens mijn lessen fieldfuckenquote:Op woensdag 17 januari 2007 23:19 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Liefde is...
kicken op je partners status![]()
Morgenavond een fieldfuckje op de server, in een poging om hem vol te krijgen.. doen we via X-fire de rest wel oproepen.. Ik ben waarschijnlijk vanaf Maart alleen nog maar in de weekenden beschikbaar omdat de kans er dik in zit dat ik weer bij Defensie ga werken. Mocht dat niet het geval zijn wil ik best wel de server proberen te vullen, maar ik voel er nix meer voor om een uur lang bezig te zijn om 12 man voor een half uurtje op de server te krijgen.. Maar met Sumera als admin en eventueel nog iemand anders die veel aanwezig kan zijn om admin uit te hangen zal de leegstroom best wel mee kunnen vallen..quote:Op woensdag 17 januari 2007 23:55 schreef Viro het volgende:
[..]
[..]
bausje jij hebt te veel geleerd tijdens mijn lessen fieldfucken![]()
![]()
BTW vanaf volgende week begin ik met school, dus einde stage nadertMaar dat betekent dat ik dus meer tijd heb om de server te vullen ook al ben ik niet aanwezig
En hoef ik niet meer quality time (wat ik het meeste ga missen)
te besteeden aan me ex
![]()
Sumera is van de weinge admins die dagelijks online is of volgens mij de enigequote:Op donderdag 18 januari 2007 00:14 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Morgenavond een fieldfuckje op de server, in een poging om hem vol te krijgen.. doen we via X-fire de rest wel oproepen.. Ik ben waarschijnlijk vanaf Maart alleen nog maar in de weekenden beschikbaar omdat de kans er dik in zit dat ik weer bij Defensie ga werken. Mocht dat niet het geval zijn wil ik best wel de server proberen te vullen, maar ik voel er nix meer voor om een uur lang bezig te zijn om 12 man voor een half uurtje op de server te krijgen.. Maar met Sumera als admin en eventueel nog iemand anders die veel aanwezig kan zijn om admin uit te hangen zal de leegstroom best wel mee kunnen vallen..
Met wat inzet kan de server best wel weer een grandioos leven ingeblazen worden.. Kickoff hoeft geen probleem te zijn, zolang iedereen met genoeg intern geheugen even wil als idle zijnde wil joinen dan komt de rest vanzelf.. Als de server dan goed beheert wordt (admin) en op populaire settings staat dan hebben we in no time weer een aantal vaste bezoekers en is het weer knallen geblazen
populair is alleen infantry only 24/7 karkand.quote:Op donderdag 18 januari 2007 08:22 schreef Viro het volgende:
[..]
Sumera is van de weinge admins die dagelijks online is of volgens mij de enigeEr zou iemand anders idd aangewezen worden als admin. Of misschien dat rudy weer admin wil worden
* viro kijkt rudy heel lief aan
Of anders wil ik wel admin worden als niemand daar bezwaar tegen heeft. Ik heb vanaf 26 januari genoeg tijd. Dan ben ik online op xfire en niet afk.
Zoals je eerder zei : gewoon de server zetten op wat het meeste populair is bij BF2 spelers
Oh ja @ all :
Niet geschoten is altijd misquote:Op donderdag 18 januari 2007 10:21 schreef staticdata het volgende:
[..]
populair is alleen infantry only 24/7 karkand.
maar dat jullie het nog willen proberen. zal lastig wordne om mensen weg te trekken bij andere servers.
dat is meer dan een jaar geleden toen was bf2 nog immer populairquote:Op donderdag 18 januari 2007 10:27 schreef Viro het volgende:
[..]
Niet geschoten is altijd mis![]()
Maar het is ons al een keer gelukttoen we overstapten op een andere gamehot (of hoe je het noemen mag), duurde maar 2 weken daarna zat de server weer vol.
Oh ja road to jalalabad, sharqi, mashtuur zijn toch ook wel populair als inf only maar niet zoveel als karkand
En nu niet meer?quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:15 schreef staticdata het volgende:
[..]
dat is meer dan een jaar geleden toen was bf2 nog immer populair
idd, er wordt niet meer gespeeld zoals vroeger. zo ga ik bijvoorbeeld echt niet meer leren om te vliegen oid. als ik speel in de weekenden speel ik altijd 24/7 karkand. lekker heftig knallen. karkand is een populaire map en is ideaal om een paar rondjes te doen.quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:20 schreef FJD het volgende:
Mijn zegen heb jeMoet je alleen de anderen nog meekrijgen
![]()
Vroegah was ik tegen maar toen speelde ik t spel nog vakerNu speel ik t af en toe en dan is Karkand gaaf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |