Vitesse - Ajax, waarschijnlijk ook de eerste (en dus enige) keer dat hij hem in actie heeft gezien.quote:Op woensdag 7 februari 2007 09:08 schreef Terrorbita het volgende:
Ik vraag me af wanneer Van Basten deze jonge bekeken heeft.
Jammer voor San Marco.quote:Leonardo zakt voor naturalisatietoets
Leonardo Vìtor Santiago is gezakt voor twee van de vier onderdelen op zijn naturalisatietoets. De watervlugge aanvaller, die ook over een Nederlands paspoort wil beschikken, hoopt over een halfjaar weer een nieuwe poging te kunnen ondernemen.
Bondscoach Marco van Basten betitelde de kleine aanvaller vrij recentelijk nog als een uiterst getalenteerde voetballer. "Wij zijn blij met elke goede voetballer extra, dus ook met Leonardo," aldus de oefenmeester op een persconferentie.
Leonardo wil over ruim een halfjaar weer een nieuwe poging wagen in de hoop een tweede nationaliteit te bemachtigen. Een keuze tussen Nederland en Brazilië heeft Leonardo nog niet gemaakt. "Die keuze schuif ik nog voor me uit," sprak Leonardo tegenover Sportweek.
Ach, dan selecteert hij toch gewoon Hoogendorp, als die het straks goed doet tegen Ajax.quote:
Of zomerquote:Op woensdag 7 februari 2007 11:28 schreef Zwoerd het volgende:
Toch apart dat Heubach, Wielaert of Engelaar nog niet zijn opgeroepen
Ik denk dat van Basten bij FC Twente eerder in de categorie Sergio Zijler kijkt (nog jong én ex-Ajax)quote:Op woensdag 7 februari 2007 11:28 schreef Zwoerd het volgende:
quote:Op woensdag 7 februari 2007 11:36 schreef egoTRON het volgende:
[..]
Ik denk dat van Basten bij FC Twente eerder in de categorie Sergio Zijler kijkt (nog jong én ex-Ajax)![]()
Net zo nederlands-elftal-onwaardig als Sprockel.quote:Op woensdag 7 februari 2007 11:28 schreef Zwoerd het volgende:
Dit vind ik wel een rake opmerking.quote:Op woensdag 7 februari 2007 08:15 schreef the_legend_killer het volgende:
Sprockel moet de wedstrijd van zijn leven spelen om zo te vechten voor de geloofwaardigheid van Van Basten
De KNVB blundert wel vaker.quote:Op woensdag 7 februari 2007 13:13 schreef Yi-Long het volgende:
De KNVB heeft gewoon gigantisch geblunderd door een populistische beslissing te maken en Van Basten te kiezen als Bondscoach.
Van Basten kan gewoon niet goed met mensen omgaan, en tactisch heeft hij ook nog zeer weinig laten zien als trainer. Des te eerder die vent de eer aan zichzelf houdt en gewoon weer lekker gaat lopen golfen, des te beter. Robbie Witsche (!) en Van het Schip(!) kunnen vast wel een baantje vinden bij een leuke club in de amateur hoofdklasse...
Ik hoop echt dat ze vanavond gigantisch op hun bek gaan. Tenzij ze heel goed spelen natuurlijk. Maar dat is nog maar zeer zelden voorgekomen...
quote:Op woensdag 7 februari 2007 13:13 schreef Yi-Long het volgende:
Ik hoop echt dat ze vanavond gigantisch op hun bek gaan. Tenzij ze heel goed spelen natuurlijk. Maar dat is nog maar zeer zelden voorgekomen...
Helaas moeten we eerst het EK missen, of daar in de eerste ronde er uit vliegen. Inderdaad.quote:Op woensdag 7 februari 2007 14:57 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]!!! Dan is alles koek en ei? Wanneer ze goed spelen en winnen? Ondanks dat mensen als Sprockel meedoen? Het is het een of het ander.
Alsof Van Basten op basis van een vriendschappelijke wedstrijd wordt ontslagen.
nee, natuurlijk is dan niet alles koek en ei... maar als het team echt gewoon heel goed en aanvallend weet te spelen, dan ben ik niet zo koppig dat ik dan niet wil dat ze terecht winnen. Ik ben altijd voor de partij die het leukste voetbal laat zien en de overwinning verdient.quote:Op woensdag 7 februari 2007 14:57 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]!!! Dan is alles koek en ei? Wanneer ze goed spelen en winnen? Ondanks dat mensen als Sprockel meedoen? Het is het een of het ander.
Alsof Van Basten op basis van een vriendschappelijke wedstrijd wordt ontslagen.
Ik heb serieus nog nooit van die kerel gehoord.quote:
Inderdaad, het zoveelste bewijs dat het maar een onrespectvolle kloothommel is.. eerst allerlei spelers met een grote staat van dienst tot op het bot beledigen, dan Van Gaal aanvallen terwijl die gewoon voor 90% gelijk heeft en nu weer Hiddink...quote:Op woensdag 7 februari 2007 14:48 schreef Eb het volgende:
Het wordt steeds lastiger om Van Basten serieus te nemen.
Tijdens de persconferentie werd hem gevraagd of hij vooraf overleg had gevoerd met Hiddik.
Zegt-ie:
'Nee, die zat in de rechtbank.'
Bassie mag de schoenen van Guus nog niet poetsen!
Ik hoop dat Guus hem eens een flink pak op zijn donder geeft vanavond.
Bij zijn aanstelling riep ie nog iedereen op een vertrouwde positie neer te zetten... en tijdens en na het WK is echt iedere logica zoek... ik walg echt van die gozer...quote:Op woensdag 7 februari 2007 18:44 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Ik heb serieus nog nooit van die kerel gehoord.![]()
Ik las in de krant dat kuijt weer op links gaat spelen en vd Vaart weer op rechts.![]()
quote:Op woensdag 7 februari 2007 20:05 schreef egoTRON het volgende:
De opstelling:
Stekelenburg
Jaliens - Mathijssen - Bouma - van Bronckhorst
Landzaat - De Jong -Seedorf
van der Vaart- Vennegoor - Kuyt
![]()
hup rusland
Ik had het van mezelf ook nooit verwacht maar ik hoop het vanavond echt... dit is gewoon niet leuk meer... de grootste kutbondscoach die we ooit hebben gehad... Advocaat kan wel laf zijn maar die had wel logica... dit slaat echt helemaal nergens meer op... hij schoffeert spelers en trainers, hij blundert tactisch en hij leert niet van zijn fouten....quote:Op woensdag 7 februari 2007 20:12 schreef Longmen het volgende:
[..]
![]()
Maar hup tegenstander natuurlijk nooit....
Ze zijn denk ik 3 keer over de middenlijn geweest.quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:11 schreef MaxPower het volgende:
Ik heb niet gekeken, maar hoe dramatisch is Rusland als je met 4-1 van dit Oranje verliest?
Ja idd, die ramde hij lekker in de kruising, Stekelenburg vloog wel mooi hehequote:Op donderdag 8 februari 2007 00:24 schreef Radegast het volgende:
Mooie goal van de Russen, dat wel.
Meest indrukwekkende bankzitter die we ooit gehad hebben! Het zou een compleet andere wedstrijd zijn geweest als die gozer niet zou zijn opgeroepenquote:Op donderdag 8 februari 2007 01:07 schreef Sloggi het volgende:
Hoe speelde Sprockel?
Heerlijk wedstrijd, moet alleen zeggen dat ons guussie wel wat moet bijspijkeren in zijn team...voor de rest, ben helemaal mee eens met louise van gaal commentaar......quote:Op donderdag 8 februari 2007 02:54 schreef VoreG het volgende:
Er hebben zich 10, wacht ik herhaal het even 10!!!!!! spelers zich afgemeld. Waaronder veel basisspelers. Niet zo heel raar dat het spel niet geweldig was, je mist namelijk je beste spelers.
En jij de Nederlandse taalquote:Op donderdag 8 februari 2007 03:07 schreef Deshima het volgende:
[..]
Heerlijk wedstrijd, moet alleen zeggen dat ons guussie wel wat moet bijspijkeren in zijn team...voor de rest, ben helemaal mee eens met louise van gaal commentaar......
cruifquote:
Ik heb er eens op gegoogeled, en het valt me tegen hoeveel mensen dat zo fout schrijvenquote:
zucht...quote:Op donderdag 8 februari 2007 03:44 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Ik heb er eens op gegoogeled, en het valt me tegen hoeveel mensen dat zo fout schrijven![]()
die van Sneijder mocht er ook wezen.quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:24 schreef Radegast het volgende:
Mooie goal van de Russen, dat wel.
Vergeet niet dat een flink deel vaste spelers geblesseerd is... Sprockel kan dus straks gewoon weer de wachtkamer in.quote:Op woensdag 7 februari 2007 20:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik had het van mezelf ook nooit verwacht maar ik hoop het vanavond echt... dit is gewoon niet leuk meer... de grootste kutbondscoach die we ooit hebben gehad... Advocaat kan wel laf zijn maar die had wel logica... dit slaat echt helemaal nergens meer op... hij schoffeert spelers en trainers, hij blundert tactisch en hij leert niet van zijn fouten....
Had je in '88 moeten zeggen dit.quote:Op donderdag 8 februari 2007 08:32 schreef Longmen het volgende:
Desalniettemin zie ik hem ook graag vertrekken. EK worden we natuurijk nooit met Marco.![]()
Tja de voetballer Marco....quote:Op donderdag 8 februari 2007 09:23 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Had je in '88 moeten zeggen dit.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |