Da's op zich natuurlijk ook het supervage... Dat je 'm oproept is al achterlijk maar waarom laat je 'm dan de hele wedstrijd op de bank zitten... als je 'm dan zo graag een punt wil maken richting pers en publiek moet je 'm ook laten spelen... Van Basten, ik zal hem wel nooit begrijpen...quote:Op donderdag 8 februari 2007 01:07 schreef Sloggi het volgende:
Hoe speelde Sprockel?
kan wel zijn maar ik blijf het een onbeschofte, tactisch zwakke zak hooi vinden...quote:Op donderdag 8 februari 2007 23:38 schreef Haaglander het volgende:
Wat een bizarre opmerkingen over Van Basten van mijn landgenoten. We hebben het over een bondscoach die 24 x heeft gewonnen, 9 x gelijk gespeeld en slechts 2x verloren. Nooit heeft een bondscoach van Oranje beter gedaan.
Volgens mij is er 1 Nederlandse coach die een prijs heeft gepakt en zijn er meerdere coaches die verder zijn gekomen op eindrondes. Dus "beter gedaan" is de grootste onzin die je kan blaten.......quote:Op donderdag 8 februari 2007 23:38 schreef Haaglander het volgende:
Wat een bizarre opmerkingen over Van Basten van mijn landgenoten. We hebben het over een bondscoach die 24 x heeft gewonnen, 9 x gelijk gespeeld en slechts 2x verloren. Nooit heeft een bondscoach van Oranje beter gedaan.
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 08:40 schreef horstjan het volgende:
Een troost: de slechtste prestatie werd geleverd door Jaap van der Leck, van de 29 wedstrijden werd maar liefst 21× verloren, maar soms best leuk gevoetbald!
No way, van mij mag hij nog steeds zo snel mogelijk weg.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 09:28 schreef M0NTANA het volgende:
Oranje wint met 4-1 van Rusland en Robar loopt weer helemaal achter Marco van Basten aan.![]()
Trouwens, wie na deze wedstrijd opeens weer MvB een goede bondscoach vindt heeft of de wedstrijd op teletekst gevolgd of de uitslag in de krant zien staan.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 09:28 schreef M0NTANA het volgende:
Oranje wint met 4-1 van Rusland en Robar loopt weer helemaal achter Marco van Basten aan.![]()
Tegen mindere landen ja.quote:Op donderdag 8 februari 2007 23:38 schreef Haaglander het volgende:
Tegen toplanden is het niet zo geweldig hoor, 2 keer gewonnen, 2 keer gelijk en 2 keer verlorenquote:Op donderdag 8 februari 2007 23:38 schreef Haaglander het volgende:
Volgens Dick Jol komt dat omdat Wigan geen voetbal speelt waar een technisch verfijnde middenvelder als Landzaat in past.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:04 schreef EnGCatjuh het volgende:
Het wordt tijd dat Marco zijn selectie en opstelling eens bepaald aan de hand van voetbalkwaliteiten ipv kontneukkwaliteiten.
Denny Landzaat... Die staat bij Wigan zelfs 6 van de 10 keer niet in de basis.
Kluivert werd ook hard aangepaktquote:Op maandag 12 februari 2007 18:03 schreef M0NTANA het volgende:
Die hebben teveel respect, zijn alleen kritisch met een knipoog.
Martin Jol, ik maak de fout zelf ook wel eensquote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:31 schreef methodmich het volgende:
[..]
Volgens Dick Jol komt dat omdat Wigan geen voetbal speelt waar een technisch verfijnde middenvelder als Landzaat in past.
Maar ik snap ook niet dat Landzaat zo'n vaste kracht is. Bij de selectie kan ik wel mee leven, maar basis? Hij lijkt net zo'n abonnement te hebben als enkele spelers onder Advocaat, hetgeen toen verfoeid werd.
Ja, Patrick Kluivert is een hele makkelijke prooi, niemand zit ermee als die wordt neergehaald.quote:
Hij blijft gewoonquote:Op maandag 12 februari 2007 18:06 schreef FritsBom het volgende:
moet onstslagen worden
moet worden ontslagen
moet onstslagen worden
moet worden ontslagen
moet onstslagen worden
moet worden ontslagen
moet onstslagen worden
moet worden ontslagen
moet onstslagen worden
moet worden ontslagen
moet onstslagen worden
moet worden ontslagen
Ik vind moet worden ontslagen toch mooier!
quote:
quote:Op maandag 12 februari 2007 18:03 schreef M0NTANA het volgende:
Die hebben teveel respect, zijn alleen kritisch met een knipoog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |