abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46116149
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 01:07 schreef Sloggi het volgende:
Hoe speelde Sprockel?
Da's op zich natuurlijk ook het supervage... Dat je 'm oproept is al achterlijk maar waarom laat je 'm dan de hele wedstrijd op de bank zitten... als je 'm dan zo graag een punt wil maken richting pers en publiek moet je 'm ook laten spelen... Van Basten, ik zal hem wel nooit begrijpen...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_46117196
Volgens mij had Erwin van de Looi dat ook toen Ajax de match tegen Portugal boycotte. Een Vitesse-verdediger opgeroepen, ook verrassend. Maar niet gespeeld.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  donderdag 8 februari 2007 @ 23:38:40 #228
162483 Haaglander
Zoo ik iets ben ....
pi_46125827
Wat een bizarre opmerkingen over Van Basten van mijn landgenoten. We hebben het over een bondscoach die 24 x heeft gewonnen, 9 x gelijk gespeeld en slechts 2x verloren. Nooit heeft een bondscoach van Oranje beter gedaan.
Lekkeâh bèdehand. Nâh je zin?
pi_46125920
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 23:38 schreef Haaglander het volgende:
Wat een bizarre opmerkingen over Van Basten van mijn landgenoten. We hebben het over een bondscoach die 24 x heeft gewonnen, 9 x gelijk gespeeld en slechts 2x verloren. Nooit heeft een bondscoach van Oranje beter gedaan.
kan wel zijn maar ik blijf het een onbeschofte, tactisch zwakke zak hooi vinden...

En die resultaten, ok, maar op het moment supreme in Duitsland gingen we door tactisch falen vroeg naar huis
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_46126217
quote:
Volgens mij is er 1 Nederlandse coach die een prijs heeft gepakt en zijn er meerdere coaches die verder zijn gekomen op eindrondes. Dus "beter gedaan" is de grootste onzin die je kan blaten.......

Marco van Basten krijgt als coach een elftal niet aan het voetballen. En al helemaal niet zoals "hij dat voor ogen heeft". Dan ben je dus niet geschikt voor de functie die je hebt en zou het je sieren op te stappen. Maar daar heb ik geen hoop meer op.

Was het maar augustus 2008, dan zijn we (hopelijk) verlost van Marco. En Nigel, en Denny, en alle andere middelmatige troep........
pi_46130246
Een troost: de slechtste prestatie werd geleverd door Jaap van der Leck, van de 29 wedstrijden werd maar liefst 21× verloren, maar soms best leuk gevoetbald!
janneman
pi_46130260
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 08:40 schreef horstjan het volgende:
Een troost: de slechtste prestatie werd geleverd door Jaap van der Leck, van de 29 wedstrijden werd maar liefst 21× verloren, maar soms best leuk gevoetbald!
en dat willen we zien toch?

vrijdag 9 februari 2007 @ 09:28:49 #233
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_46130835
Oranje wint met 4-1 van Rusland en Robar loopt weer helemaal achter Marco van Basten aan.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_46131290
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 09:28 schreef M0NTANA het volgende:
Oranje wint met 4-1 van Rusland en Robar loopt weer helemaal achter Marco van Basten aan.
No way, van mij mag hij nog steeds zo snel mogelijk weg.
Ik vond alleen het tekstje wel grappig in het kader van deze topicreeks waar nogal eens discussie wordt gevoerd over resultaat tegenover kwaliteit van het voetbal.

Ik bedoel, 27 x spelen, 21 x verliezen, maar wel af en toe mooi voetbal laten zien
Jah, wat is dat af en toe mooi voetballen dan nog waard?

En ik wil ook echt graag goed voetbal zien, maar ik weiger om Nederland niet meer te steunen vanwege een bondscoach die langzamerhand over de hele wereld met een schuin oog bekeken wordt.
pi_46131418
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 09:28 schreef M0NTANA het volgende:
Trouwens, wie na deze wedstrijd opeens weer MvB een goede bondscoach vindt heeft of de wedstrijd op teletekst gevolgd of de uitslag in de krant zien staan.
pi_46134674
Het wordt tijd dat Marco zijn selectie en opstelling eens bepaald aan de hand van voetbalkwaliteiten ipv kontneukkwaliteiten.

Denny Landzaat... Die staat bij Wigan zelfs 6 van de 10 keer niet in de basis.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  vrijdag 9 februari 2007 @ 12:06:51 #237
70256 Baklap
it's true,I ate your flag
pi_46134769
muggezifters.
Look who's here everyone! It's Zoidberg, the lovable tramp!
pi_46135667
quote:
Tegen mindere landen ja.

Met Van Basten en zijn keuze's zul je aan het einde van de rit geen prijs hebben.
En dat is toch de doelstelling.
  vrijdag 9 februari 2007 @ 12:50:51 #239
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_46136061
quote:
Tegen toplanden is het niet zo geweldig hoor, 2 keer gewonnen, 2 keer gelijk en 2 keer verloren
pi_46150204
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 12:04 schreef EnGCatjuh het volgende:
Het wordt tijd dat Marco zijn selectie en opstelling eens bepaald aan de hand van voetbalkwaliteiten ipv kontneukkwaliteiten.

Denny Landzaat... Die staat bij Wigan zelfs 6 van de 10 keer niet in de basis.
Volgens Dick Jol komt dat omdat Wigan geen voetbal speelt waar een technisch verfijnde middenvelder als Landzaat in past.

Maar ik snap ook niet dat Landzaat zo'n vaste kracht is. Bij de selectie kan ik wel mee leven, maar basis? Hij lijkt net zo'n abonnement te hebben als enkele spelers onder Advocaat, hetgeen toen verfoeid werd.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_46244482
Vanavond om 20.25 op NED3 bij Holland Sport, interview door Wilfried de Jong en Mathijs van Nieuwkerk.
  maandag 12 februari 2007 @ 18:03:31 #242
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_46244954
Die hebben teveel respect, zijn alleen kritisch met een knipoog.
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_46245012
quote:
Op maandag 12 februari 2007 18:03 schreef M0NTANA het volgende:
Kluivert werd ook hard aangepakt
  maandag 12 februari 2007 @ 18:05:58 #244
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_46245023
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 19:31 schreef methodmich het volgende:

[..]

Volgens Dick Jol komt dat omdat Wigan geen voetbal speelt waar een technisch verfijnde middenvelder als Landzaat in past.

Maar ik snap ook niet dat Landzaat zo'n vaste kracht is. Bij de selectie kan ik wel mee leven, maar basis? Hij lijkt net zo'n abonnement te hebben als enkele spelers onder Advocaat, hetgeen toen verfoeid werd.
Martin Jol, ik maak de fout zelf ook wel eens
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  maandag 12 februari 2007 @ 18:06:54 #245
160733 FritsBom
De Vakantieman
pi_46245044
moet onstslagen worden
moet worden ontslagen
moet onstslagen worden
moet worden ontslagen
moet onstslagen worden
moet worden ontslagen
moet onstslagen worden
moet worden ontslagen
moet onstslagen worden
moet worden ontslagen
moet onstslagen worden
moet worden ontslagen

Ik vind moet worden ontslagen toch mooier!
It's a cold caffeine in a nicotine cloud. Now the touch of your fingers, lingers burning in my memory. I've been 86ed from your scheme in a melodramatic nocturnal scene: a refugee from a disconcerted affair.
  maandag 12 februari 2007 @ 18:12:01 #246
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_46245191
quote:
Op maandag 12 februari 2007 18:05 schreef VoreG het volgende:

[..]

Kluivert werd ook hard aangepakt
Ja, Patrick Kluivert is een hele makkelijke prooi, niemand zit ermee als die wordt neergehaald.
pi_46245372
Ik verwacht wat dat betreft weinig van Van Nieuwkerk, maar wellicht dat De Jong kritisch zal zijn. Tis toch een Feyenoorder
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
  maandag 12 februari 2007 @ 18:19:02 #248
3694 Bep
Ik steun mijn Marco
pi_46245408
quote:
Op maandag 12 februari 2007 18:06 schreef FritsBom het volgende:
moet onstslagen worden
moet worden ontslagen
moet onstslagen worden
moet worden ontslagen
moet onstslagen worden
moet worden ontslagen
moet onstslagen worden
moet worden ontslagen
moet onstslagen worden
moet worden ontslagen
moet onstslagen worden
moet worden ontslagen

Ik vind moet worden ontslagen toch mooier!
Hij blijft gewoon
pi_46245533
quote:
Op maandag 12 februari 2007 18:19 schreef Bep het volgende:

[..]

Hij blijft gewoon

zelfs de coach van de F-jes van de locale Voetbalclub is nog beter dan Marco van basten
als ik er lekkere ruk aangeeft. Dan spuit ik zo een volwassen vent van zijn scooter.
-geen browserverneukende links in je sig graag-
pi_46245912
quote:
Op maandag 12 februari 2007 18:03 schreef M0NTANA het volgende:
.

De Jong is notabene een Feyenoorder. Die zal echt wel kritisch zijn hoor. Jank toch niet zo vooraf joh.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')