In veel gevallen staat de aparte wasmachine groep niet op de aardlek.quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:20 schreef minimax het volgende:
graag gedaan!, maareh heb jij geen aardlek in je huis?
Lekker dan, een koelkast moet je rechtop vervoeren, bij een wasmachine maakt het niet zoveel uit..quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:20 schreef Poncho het volgende:
[..]
Ik kreeg hier al op mijn flikker dat ik de wasmachine niet rechtop vervoerd heb.
Dankzij dat kon ik godverdomme ook nog eens dat kloteding in mijn eentje vanuit de auto naar de voordeur slepen. Voor de trap omhoog heb ik toen maar iemand om hulp gevraagd.
dat zou iig verklaren waarom hij bijna ge-electrocuteerd werdquote:Op donderdag 18 januari 2007 11:21 schreef Lucille het volgende:
[..]
In veel gevallen staat de aparte wasmachine groep niet op de aardlek.
Tis potdomme geen koelkast, gewoon op zn kant flikkeren dat ding als tie dan beter in de auto past! En de volgende keer eerst ff tjekke dat bruin de fase is, blauw de nul en groen/geel de aardequote:Op donderdag 18 januari 2007 11:20 schreef Poncho het volgende:
[..]
Ik kreeg hier al op mijn flikker dat ik de wasmachine niet rechtop vervoerd heb.
Dankzij dat kon ik godverdomme ook nog eens dat kloteding in mijn eentje vanuit de auto naar de voordeur slepen. Voor de trap omhoog heb ik toen maar iemand om hulp gevraagd.
Zie je wel! Dat zei ik ook al, maar mevrouw geloofde me niet.quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:22 schreef minimax het volgende:
[..]
Lekker dan, een koelkast moet je rechtop vervoeren, bij een wasmachine maakt het niet zoveel uit..
Poncho is een zij.quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:22 schreef minimax het volgende:
[..]
dat zou iig verklaren waarom hij bijna ge-electrocuteerd werd
dank u voor deze mooie woorden.. het valt me iig mee dat je vindt met dt schrijft, ga zo door!quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:19 schreef Poncho het volgende:
[..]
Zo hey barbie, kom jij even mooi terug met een mooie reply. Zo, daar heb ik toch echt niets van terug zeg. Een C in plaats van een K. Wat ben jij toch echt gewoon de koning der spelling.
Als je het niet erg vindt, ga ik je even negeren nu.
Een aardlekschakelaar. Die schakelt alle elektriciteit af op het moment dat er door een defect of een stommiteit stroom loopt door de aarddraden.quote:
Dennis Muller.quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:24 schreef Poncho het volgende:
Ik voel me echt zo die dude op tv met dat lange haar in dat klusprogramma.
Wat tegenwoordig wel verplicht isquote:Op donderdag 18 januari 2007 11:21 schreef Lucille het volgende:
[..]
In veel gevallen staat de aparte wasmachine groep niet op de aardlek.
Ik zal het zeker gaan onthouden. Blond hé.quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Tis potdomme geen koelkast, gewoon op zn kant flikkeren dat ding als tie dan beter in de auto past! En de volgende keer eerst ff tjekke dat bruin de fase is, blauw de nul en groen/geel de aarde![]()
Er sloeg wel op een gegeven moment al het licht uit. toen ik dus de stekker omdraaide en die in het stopcontact deed.quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Een aardlekschakelaar. Die schakelt alle elektriciteit af op het moment dat er door een defect of een stommiteit stroom loopt door de aarddraden.
Nee, ws heeft de wasmachine in een badkamer gestaan en met een trekschakelaar verbonden op het lichtnet. Daar mag nooit (Of bijna nooit, dat weet ik niet) een stekker van de wasmachine in een wcd.quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:26 schreef RemcoDelft het volgende:
De stekker omdraaien?? *proest*
Anyway, een stekker wordt niet zonder reden afgeknipt... dan is-ie kapot! Je hebt een kat in de zak gekocht.
Die ja! Alleen dan met langer haar, geen bril en grotere tieten.quote:
Nee babe, nog steeds. Beiden te lui om dat ding op te ruimen.quote:
Stop maar Guys, de machine doet....quote:
Ik begrijp nu ook waarom ze gisteren tegenover me ging zitten, mijn handen vastpakte en lief tegen me zei: 'Sorry, maar jij bent echt het lompste wezen dat er ook maar op deze aarde rond loopt, dus alsjeblieft beloof me dat je met je klauwtjes van de wasmachine afblijft. Ik moet namelijk ook nog wassen en ik wil niet weer naar vrienden moeten, omdat jij de wasmachine wederom gesloopt hebt. Verder vind ik je nog wel lief enzo'.quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:34 schreef rickybee het volgende:
[..]
Stop maar Guys, de machine doet....
Ik zou me niet meer aan electriciteit in het algemeen wagen.
220 op je donder kan fataal zijn.
hij schrijft dat ie een knopje weer heeft omgezet. Dan kan de ALS zijn, maar ook een automaat...... of gecombineerd....quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:20 schreef minimax het volgende:
graag gedaan!, maareh heb jij geen aardlek in je huis?
Gewoon laten staan danquote:Op donderdag 18 januari 2007 11:31 schreef Poncho het volgende:
[..]
Nee babe, nog steeds. Beiden te lui om dat ding op te ruimen.
Er moet een boekenkast komen te staan, maar ik moet die nog kopen.quote:
quote:Op donderdag 18 januari 2007 10:51 schreef Poncho het volgende:
.... Ik doe dat en heel het ligt knalt uit....
Een wasmachine zit op een eigen groep, als dus het licht uitgaat, dan is er een tweede groep uit. Maar aannemelijker is het dat de ALS dus uitgeschakeld is.quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:36 schreef gateway het volgende:
[..]
hij schrijft dat ie een knopje weer heeft omgezet. Dan kan de ALS zijn, maar ook een automaat...... of gecombineerd....
Godver, ik weet niet wat het is, maar ik schrijf de hele dag al licht als 'ligt'. Belachelijk gewoon.quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:39 schreef Marsepein het volgende:
[..]
[..]
Een wasmachine zit op een eigen groep, als dus het licht uitgaat, dan is er een tweede groep uit. Maar aannemelijker is het dat de ALS dus uitgeschakeld is.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |