ach, dan kan hij meteen in bad terwijl hij naar het werk rijdtquote:Op donderdag 18 januari 2007 11:42 schreef jitzzzze het volgende:
Ja, en hij komt er iedere weer mee naar kantoor
Ja, en als hij naar huis gaatquote:Op donderdag 18 januari 2007 11:45 schreef Wombcat het volgende:
[..]
ach, dan kan hij meteen in bad terwijl hij naar het werk rijdt
Mja. Gelukkig is mijn haar vrij kortquote:Op donderdag 18 januari 2007 11:19 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat wordt geheid een just-out-of-bed-look.
quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:56 schreef Wombcat het volgende:
[..]
krijgt 'ie vast de prijs voor schoonste werknemer
quote:Op donderdag 18 januari 2007 12:43 schreef Lakitu het volgende:
Ik ben omgewaaid..:')
Ja, laggen was dat hé?quote:Op donderdag 18 januari 2007 14:14 schreef Geerd het volgende:
Ach ik vond wel laggen toen ik met de motor weer naar huis ging allemaal gasten die omvielen en in de sloot terecht kwamen.
ge-wel-dig
waar je huis staat nog niet?quote:Op donderdag 18 januari 2007 14:18 schreef EvilWasp het volgende:
Best kut eigenlijk. Een groot stuk land tegenover mijn huis en een groot stuk land rechts van mijn huis is al ondergelopen.
Maar hopen dat het snel gaat minderen
is dat nu wat ze met "over de schutting gooien bedoelen?"quote:Op donderdag 18 januari 2007 14:31 schreef Vladimiiiiir het volgende:
Ik zag net tuinstoelen van de buurman over zn schutting heengaan! en voorderest is zo;n beetje alles omgevallen in mn tuin wat maar omver kan. Hopen dat t huis wel blijft staan enzo
![]()
Rightquote:Op donderdag 18 januari 2007 14:33 schreef jovink het volgende:
ik heb solicitatie om half 5 hoop dat her zonnetje er dan ff doorkomt.
Ik was vroeg uit, maar mijn school werd ook eerder gesloten hoorde ik net.quote:Op donderdag 18 januari 2007 14:38 schreef Skazminko het volgende:
Whehe, mijn school werd om 13.10 gesloten vanwege het weer, anders zat ik tot 16.30 op school.
Ja lekker zweten, fijn! Helemaal ingepakt de regen en de keihard wind, fijn! Leuk!quote:Op donderdag 18 januari 2007 14:51 schreef Nuna het volgende:
Ik hoop dat het straks nog harder gaat waaien en regenen, dan kan ik namelijk fijn tegen wind én regen naar de uni fietsen!Hoera.
hier om 12.05 alquote:Op donderdag 18 januari 2007 14:38 schreef Skazminko het volgende:
Whehe, mijn school werd om 13.10 gesloten vanwege het weer, anders zat ik tot 16.30 op school.
als de wind zo hard is, mag je wel oppassen dat je niet achteruit fietstquote:Op donderdag 18 januari 2007 14:51 schreef Nuna het volgende:
Ik hoop dat het straks nog harder gaat waaien en regenen, dan kan ik namelijk fijn tegen wind én regen naar de uni fietsen!Hoera.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |