Zegt Maikuuul!quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:21 schreef Maikuuul het volgende:
Nederland verpauperd !
1x ?quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:21 schreef Maikuuul het volgende:
Het is 1x slecht weer en iedereen gaat huilen en milfs verkrachten
Nederland verpauperd !
quote:Op donderdag 18 januari 2007 16:34 schreef StarGazer het volgende:
[..]
tegenwoordig 11 maanden herfst lijkt het wel
Ik kon dit bijna niet meer na vertellenquote:Op donderdag 18 januari 2007 19:51 schreef Scorp[AM] het volgende:
man man man dit stelt allemaal niks voor
lees eenm ECHT stormverhaal hier
De Gletsjer!
Stormfront is lekker bezigquote:
he m8, hoe vaak wil je ons nou nog vergassen met je avontuurtje? Sorry hoor maar zelf met de groots mogelijke inlevingsvermogen kan ik geen enkele "hel" vinden in je verhaal.quote:
whehehequote:Op donderdag 18 januari 2007 20:25 schreef PumpingsoaB het volgende:
Dak van de garage eraf, schutting op de auto
dude, dat kan nergens.quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:34 schreef wokje het volgende:
Iemand een idee hoe het zit met het verkeer op de afsluitdijk? Kun je daar nog fatsoenlijk rijden?
Ja, met ouderwetse glij partijen op de snelweg enzo.quote:Op donderdag 18 januari 2007 21:26 schreef Martijn_77 het volgende:
waarom kan het niet gewoon fatsoenlijk winter zijn
Gelukkig dat je nog thuis kon komenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 00:59 schreef FallenAngel666 het volgende:
Ik kom net thuis aan. Vanuit Barendrecht heb ik er 7,5 uur over gedaan om thuis aan te komen (Goes)
Gekantelde kut vrachtwagens (A29).
Inderdaadquote:Op vrijdag 19 januari 2007 01:02 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Gelukkig dat je nog thuis kon komenJe moet er toch niet aan denken dat je nuchter een nacht op een station door moet brengen ?
![]()
Nergens last vanquote:Op donderdag 18 januari 2007 10:18 schreef jovink het volgende:
WAT EEN KUT WEER
Weeralarm?quote:Op maandag 5 maart 2007 13:08 schreef Bura het volgende:
Wéér een weeralarm? Leuk dat ik er nu achter kom @_@ . Kan zo 11 km naar huis op de fiets... 11 km :/
Maar ja, even wat kracht zetten is ook goed voor me natuurlijkKrijg ik mn beweging voor vandaag ook weer
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |