Is een betere titel ja. Dus veranderd!quote:Op zaterdag 20 januari 2007 23:47 schreef DuchessX het volgende:
Kan iemand de topictitel veranderen? Normalroom.com: Kijken hoe mensen in andere landen wonen
'leven' moet zijn 'wonen'.
Thanks
Thanksquote:Op zaterdag 20 januari 2007 23:51 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Is een betere titel ja. Dus veranderd!
Het was niet mijn tuinmeubilairquote:Op zaterdag 20 januari 2007 23:48 schreef Marsepein het volgende:
Zeg Taxibabe, no offense, maar als je hoort dat er storm komt, dan haal je tuinmeubilair toch binnen?
Ik snap dat nooit, het meeste tuinmeubilair waait bij kracht 5 al om. Laat staan wat er met windkracht 9 a 10 gebeurd.
Onze picknicktafel van te-veel-kilo's staat er nog wel, niet binnengehaald![]()
Ik schreef ook niet dat het jouw meubilair wasquote:Op zondag 21 januari 2007 01:43 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Het was niet mijn tuinmeubilair, maar van de andere buren die bij mij in de tuin waren gewaaid ... heb ze ff geholpen met opruimen.
![]()
Dat weet je hequote:... en nog een flink aantal dingen geloof ik...
En dat terwijl het woordje je hier toch echt weer op Taxibabe slaat hoor.quote:Marsepein(Moderator / FOK! voor Fok) - zaterdag 20 januari 2007 @ 23:48
Zeg Taxibabe, no offense, maar als je hoort dat er storm komt, dan haal je tuinmeubilair toch binnen?
Ik snap dat nooit, het meeste tuinmeubilair waait bij kracht 5 al om. Laat staan wat er met windkracht 9 a 10 gebeurd.
Onze picknicktafel van te-veel-kilo's staat er nog wel, niet binnengehaald
quote:Op zondag 21 januari 2007 09:24 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Ik schreef ook niet dat het jouw meubilair was![]()
Ja, dat je is in zijn algemeenheid.quote:Op zondag 21 januari 2007 12:00 schreef klipper het volgende:
[..]
En dat terwijl het woordje je hier toch echt weer op Taxibabe slaat hoor.
[..]
![]()
)
Nee sorry niet naar gekekenquote:Op zondag 21 januari 2007 23:07 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Ja, dat je is in zijn algemeenheid.![]()
Heb je ook op de Posticon gelet ( [afbeelding] )
Het was een post met een knipoog![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |