En al verslaafd eraan.quote:[Duderinnetje(Forum Admin) - donderdag 18 januari 2007 @ 03:21
quote:Op woensdag 17 januari 2007 18:12 schreef klipper het volgende:
[..]
Gameboy? is dat nog steeds in dan?
Tegenwoordig is het toch allemaal de DS of minimaal de Gameboy Advance!!!
De psp weet de markt nog niet echt te veroveren.
Een DS is het inderdaad.
Gameboy Advance heb ik ook
Hoezo? Sinds wanneer? Ik merk totaal niet dat er bij het tikken van de letters om een zin neer te zetten het aantal aanslagen per zin opeens drastisch naar beneden gegaan zou kunnen zijn, mede doordat ik naast mij een schaakklok heb staan waarbij de te gebruiken tijd voor het produceren van een zin bijgehouden word.quote:Op donderdag 18 januari 2007 22:25 schreef MMach het volgende:
Solingjan, droom ik dat nu of is je schrijfstijl ineens veranderd?Kortere zinnen enzo? Alleszins beter leesbaar
![]()
Bij ons zijn er nog eens 2 ruiten uit de broeikas gewaaid (vorige week ook al één, dus de kas was al "open", en nu doordat de wind overdruk kon opbouwen in de broeikas nog 2 ruiten eruit geklapt)quote:Op vrijdag 19 januari 2007 09:08 schreef sanger het volgende:
En nog schade bij de K&W'ers???
Wij hebben totaal geen last gehad, maar bij ons is het vrij rustig met de wind.
Eigenlijk vrijwel niks, beetje struikjes in de tuin enzo maar verderquote:Op vrijdag 19 januari 2007 09:08 schreef sanger het volgende:
En nog schade bij de K&W'ers???
Wij hebben totaal geen last gehad, maar bij ons is het vrij rustig met de wind.
Het ging er idd best wel erg aan toe ja, het dak van de rabobank begon al los te laten. En ik kon tuinmeubilair ruimen. Tis wel een wonder dat de schutting bij de buren is blijven staan, want die ging behoorlijk heen en weer.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 18:38 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Eigenlijk vrijwel niks, beetje struikjes in de tuin enzo maar verder![]()
Ook die 2 +/- 80 jaar oude eiken hebben zich kranig geweerd !; en het ging hier in het oosten er best wel erg onstuimig aan toe![]()
Is een betere titel ja. Dus veranderd!quote:Op zaterdag 20 januari 2007 23:47 schreef DuchessX het volgende:
Kan iemand de topictitel veranderen? Normalroom.com: Kijken hoe mensen in andere landen wonen
'leven' moet zijn 'wonen'.
Thanks
Thanksquote:Op zaterdag 20 januari 2007 23:51 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Is een betere titel ja. Dus veranderd!
Het was niet mijn tuinmeubilairquote:Op zaterdag 20 januari 2007 23:48 schreef Marsepein het volgende:
Zeg Taxibabe, no offense, maar als je hoort dat er storm komt, dan haal je tuinmeubilair toch binnen?
Ik snap dat nooit, het meeste tuinmeubilair waait bij kracht 5 al om. Laat staan wat er met windkracht 9 a 10 gebeurd.
Onze picknicktafel van te-veel-kilo's staat er nog wel, niet binnengehaald![]()
Ik schreef ook niet dat het jouw meubilair wasquote:Op zondag 21 januari 2007 01:43 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Het was niet mijn tuinmeubilair, maar van de andere buren die bij mij in de tuin waren gewaaid ... heb ze ff geholpen met opruimen.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |