waar?quote:Op donderdag 18 januari 2007 09:47 schreef Againzender het volgende:
Meldingen stormschade in Amsterdam en omgeving druppelen gelijk al binnen.
ja, ik zie ze al binnenkomen idd.. en dat nog voor het begint..quote:Op donderdag 18 januari 2007 09:47 schreef Againzender het volgende:
Meldingen stormschade in Amsterdam en omgeving druppelen gelijk al binnen.
Dat zijn dan ook wel gezellige plaatsen om de dag door te brengenquote:Op donderdag 18 januari 2007 09:47 schreef FJD het volgende:
Oosterschelde zit al dik op 9bftmet een beetje geluk halen die de 10bft nog wel.
Brouwershavengat 2 heeft windstoten van 11bft, Cadzand ook.
Europlatform zit tegen de 12bft aan, Luchteiland Goeree ook.
whehe.. je kunt niet eens schuilenquote:Op donderdag 18 januari 2007 09:49 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Dat zijn dan ook wel gezellige plaatsen om de dag door te brengen.
[afbeelding]
succes.. de wind neemt razendsnel toe.quote:Op donderdag 18 januari 2007 09:50 schreef Isdatzo het volgende:
hier in valkenswaard (omg. eindhoven) waait 't nu ook flink
en Isdatzo is _NU_ op weg naar Den Helder
vanavond meld ik me wel weer.. zo niet ben ik dus dood, en dan mogen julie m'n account ritueel verbranden ed of aan de weergoden offeren whatever..
![]()
![]()
![]()
![]()
Whoa.quote:Op donderdag 18 januari 2007 09:49 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
[afbeelding]
Klopt.. maar het is ietsje warmer dan dat dus..quote:Op donderdag 18 januari 2007 09:51 schreef IkWilbert het volgende:
Wat ik me net zat te bedenken... als het nou vroor buiten dan hadden we een mooi pak sneeuw gehad![]()
Whehequote:Op donderdag 18 januari 2007 09:49 schreef PizzaSalami het volgende:
[afbeelding]
Er van uit gaande dat de storm had kunnen ontstaan als het zo koud was gewordenquote:Op donderdag 18 januari 2007 09:51 schreef IkWilbert het volgende:
Wat ik me net zat te bedenken... als het nou vroor buiten dan hadden we een mooi pak sneeuw gehad![]()
welk vliegveld? Schiphol gaat straks vrijwel helemaal dicht. Ik zou dus eerst op internet kijken naar de vertrektijden alvorens je vertrekt.quote:Op donderdag 18 januari 2007 09:52 schreef charon het volgende:
Nou, ik rij dan zo maar eens vast naar het vliegveld, alwaar ik om 15:00 hoop te vertrekken..
ja, maar je moet natuurlijk wel eerst op Schiphol komen, en dat kan ook even duren met dit weer. Dan kan je beter vast op de luchthaven zijn, en daar erachter komen dat je vier uur moet wachten, dan dat je straks zit te stressen in de file of een gestrande trein.quote:Op donderdag 18 januari 2007 09:53 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
welk vliegveld? Schiphol gaat straks vrijwel helemaal dicht. Ik zou dus eerst op internet kijken naar de vertrektijden alvorens je vertrekt.
Lijkt wel of meer mensen denken dat hun vliegtuig niet vliegtquote:Op donderdag 18 januari 2007 09:54 schreef indahnesia.com het volgende:
Website Schiphol wil niet echt geloof ik
www.schiphol.nl
Düsseldorfquote:Op donderdag 18 januari 2007 09:53 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
welk vliegveld? Schiphol gaat straks vrijwel helemaal dicht. Ik zou dus eerst op internet kijken naar de vertrektijden alvorens je vertrekt.
4 ujur wachten? Ik denk dat dat wel iets langer kan worden, als een vliegveld vrijwel dicht gaat voor een uur of 5. (duur van de windkracht 10)quote:Op donderdag 18 januari 2007 09:56 schreef Againzender het volgende:
[..]
ja, maar je moet natuurlijk wel eerst op Schiphol komen, en dat kan ook even duren met dit weer. Dan kan je beter vast op de luchthaven zijn, en daar erachter komen dat je vier uur moet wachten, dan dat je straks zit te stressen in de file of een gestrande trein.
De windstoten in Amsterdam zijn nu echt heel fors, ik zal eens gaan kijken wat de vliegtuigen doen nu.
Da's gekquote:Op donderdag 18 januari 2007 09:57 schreef FJD het volgende:
[..]
Lijkt wel of meer mensen denken dat hun vliegtuig niet vliegt
Nou, ik ga toch wel even kijken eerstquote:Op donderdag 18 januari 2007 09:57 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Aah, okay, andere kant op.
windkracht 10 is het probleem niet, dat zijn die windvlagen.quote:Op donderdag 18 januari 2007 09:57 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
4 ujur wachten? Ik denk dat dat wel iets langer kan worden, als een vliegveld vrijwel dicht gaat voor een uur of 5. (duur van de windkracht 10)
Normaal hoor ik de treinen Eindhoven-Weert / Eindhoven-Venlo, maar het waait te hard, dus weet ik niet of ze nog rijden.quote:Op donderdag 18 januari 2007 09:57 schreef Againzender het volgende:
Treinen Sloterdijk-Schiphol rijden in ieder geval nog, zie er net weer eentje voorbij komen
ik ben benieuwd in ieder gevalquote:Op donderdag 18 januari 2007 09:59 schreef Againzender het volgende:
[..]
windkracht 10 is het probleem niet, dat zijn die windvlagen.
en vier uur is inderdaad wat optimistisch van mij
wel ruimte zat om te vliegerenquote:Op donderdag 18 januari 2007 09:50 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
whehe.. je kunt niet eens schuilen
Dan ben ik altijd benieuwd wat voor een steiger dat isquote:09:58:40 18-01-07 23 G BRAN PRIO 2 8635 STORMSCHADE HENDRIK (info: steiger drijgt om te vallen) SCHAARSTRAAT 21 ZAANDIJK
701180958400104999 0104999 BRW Zaanstreek-Waterland ( Monitorcode )
701180958400104529 0104529 BRW Zaanstreek ( Monitorcode )
701180958400104265 0104265 BRW Zaandijk ( Kazernecommandant )
701180958400104260 0104260 BRW Zaandijk ( Blusgroep )
Staat er nog niet eens een kracht 9quote:Op donderdag 18 januari 2007 10:01 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Dan ben ik altijd benieuwd wat voor een steiger dat is![]()
Met deze wind heb je 1m2 ruimte nodig. Je gooit je vlieger op en raakt voorlopig de grond niet meerquote:
En vooral dreigt met een lange ijquote:Op donderdag 18 januari 2007 10:01 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Google Earth? Of is het adres van waar de melding binnenkomt?quote:Op donderdag 18 januari 2007 10:01 schreef indahnesia.com het volgende:
hehe...quote:10:02:25 18-01-07 19 I BRAN WEERALARM: in de loop van de ochtend verwachten wij in onze regio Zeer zware windstoten, de windstoten kunnen verraderlijk zijn, grote schade mogelijk
701181002250800101 0800101 BRW Gelderland N-O ( Regionale Officieren )
Ik denk niet dat yvonne vandaag gaat stappen hoorquote:Op donderdag 18 januari 2007 10:02 schreef Jarno het volgende:
Hoe laat kunnen we het meeste spektakel verwachten in omgeving Dordrecht?
ach ja, in de haast hequote:Op donderdag 18 januari 2007 10:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
En vooral dreigt met een lange ij.
Zou kunnen, maar daar heb ik geen zin inquote:Op donderdag 18 januari 2007 10:03 schreef FJD het volgende:
[..]
Google Earth? Of is het adres van waar de melding binnenkomt?
Mwah, windstil wil ik het niet noemenquote:Op donderdag 18 januari 2007 09:57 schreef Vegitto het volgende:
Hier in Goes zojuist keiharde windstoten en plensbuien, nu ineens windstil, en regen is er ook niet meer.
Dan zit je gewoon ff in het oog van de orkaanquote:Op donderdag 18 januari 2007 10:06 schreef Vava het volgende:
[..]
Mwah, windstil wil ik het niet noemenmaar wel opvallend ja, ineens veel rustiger. Zal wel niet zo blijven vermoed ik zo
![]()
de meest gebruikelijke vliegers worden uit elkaar gerukt en dwarrelen weer naar de grondquote:Op donderdag 18 januari 2007 10:02 schreef FJD het volgende:
[..]
Met deze wind heb je 1m2 ruimte nodig. Je gooit je vlieger op en raakt voorlopig de grond niet meer
Oh welk een verschrikking, er ligt een tak op het voetpad!quote:Op donderdag 18 januari 2007 09:14 schreef Estate het volgende:
[..]
Wat zei je![]()
09:06:48 18-01-07 PRIO 2 HV Weersoverlast (Overlast door: tak,boven,voetpad) HENRI DUNANTLAAN APEL 38840 - Brandweer Apeldoorn -
Definieer gebruikelijkquote:Op donderdag 18 januari 2007 10:08 schreef addie het volgende:
de meest gebruikelijke vliegers worden uit elkaar gerukt en dwarrelen weer naar de grond
Hoe groot istie? 1m2? Alles daarboven is eigenlijk onhoudbaar zonder een anker (of bierbuik).quote:Ik heb er één tot windkracht 10.. zou net kunnen
was 66 jaar geleden alzoquote:Op donderdag 18 januari 2007 10:13 schreef Jor_Dii het volgende:
Dat Duits klinkt ook meteen een stuk gevaarlijker eh
1m2 iddquote:Op donderdag 18 januari 2007 10:11 schreef FJD het volgende:
[..]
Definieer gebruikelijk![]()
Er wordt geregeld gevlogen tot 8bft en dan is er niets aan de hand. Heb t zelf ook wel eens gedaan. Sowieso hoeft de vlieger maar een kg of 200 aan te kunnen. Alles daarboven zorgt ervoor dat je stuurlijnen breken
[..]
Hoe groot istie? 1m2? Alles daarboven is eigenlijk onhoudbaar zonder een anker (of bierbuik).
quote:
Wind is hier ook weer terug nu, behoorlijk hard ook!quote:Op donderdag 18 januari 2007 10:08 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dan zit je gewoon ff in het oog van de orkaan
Wind neem hier (Oss) nu ook aardig toe, maargoed ik zit lekker binnen
Best veel inderdaad.. maar het wordt nog meerquote:Op donderdag 18 januari 2007 10:17 schreef DemonRage het volgende:
Om 9:50u al een drukverschil van 14 hPa tussen Terschelling en Maastricht.
Koop eens een 2m2quote:Op donderdag 18 januari 2007 10:16 schreef addie het volgende:
1m2 iddMaar met mijn 66 kilo ga ik sowieso wel mee denk ik
In de middag pas zijn hoogtepuntquote:Op donderdag 18 januari 2007 10:22 schreef SoupNazi het volgende:
Hoe zit het met die wind verdeeld over vandaag? Neemt de wind over de dag toe of is het nu al op zijn sterkst?
quote:Op donderdag 18 januari 2007 10:22 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
In de middag pas zijn hoogtepunt![]()
Ach anders was er gewoon een topic in GC geweestquote:Op donderdag 18 januari 2007 10:24 schreef Falco het volgende:
Even een opmerking tussendoor: tof dat dit forum er isBest interessant om dit te volgen
om 12u was het niet?quote:Op donderdag 18 januari 2007 10:22 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
In de middag pas zijn hoogtepunt![]()
De eerste? Ik denk het nietquote:Op donderdag 18 januari 2007 10:26 schreef kahaarin het volgende:
In Eindhoven wijk Vlokhoven de eerste fietser op zijn plaat, stond wel uit zich zelf weer op en reed verder.![]()
gelukkig maar anders moest je nog naar buiten om te helpenquote:Op donderdag 18 januari 2007 10:26 schreef kahaarin het volgende:
In Eindhoven wijk Vlokhoven de eerste fietser op zijn plaat, stond wel uit zich zelf weer op en reed verder.![]()
whehe.. wie gaat er dan ook fietsen.. er staan toch al gevaarlijke rukwinden inmiddels.quote:Op donderdag 18 januari 2007 10:25 schreef Qwea het volgende:
[..]
om 12u was het niet?
En tegen 21 a 22 u begon het flink af te nemen dacht ik
Ik zie mezelf al vliegenquote:Op donderdag 18 januari 2007 10:22 schreef FJD het volgende:
[..]
Koop eens een 2m2Die kun je met 66kg tot aan een 6bft vliegen. Zit veel meer kracht in en ook een beetje lift. Stukken leuker dan een 1m2
Zelf was ik eens een dagje op t strand toen t wel lekker doorreed. Uiteindelijk zag ik een Belg op de dijk staan met een windmeter, bleek er een dik 7bft te staan... Sta je daar met je 3m2 in je handen. Wel boven de 85km/u gereden
Met 8bft is het eigenlijk niet meer leuk, de vlagen zijn dan zo groot dat het te gevaarlijk wordt en je niet meer lekker kunt rijden
Wind zakt overigens toch niet in zie ik nu
quote:Op donderdag 18 januari 2007 10:27 schreef Bastard het volgende:
Hier... vanu... KSSSHHHTT.. Haarlem...KSSSSSHHHTT..
Waait het dak van een gebouw tegenover mij eraf![]()
quote:Op donderdag 18 januari 2007 10:28 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
gelukkig maar anders moest je nog naar buiten om te helpen
gelukkig maar anders moest je nog naar buiten om hem uit te lachen en om hem te fotograferen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |