Ja, tot je een of andere joker tegenkomt.quote:Op maandag 22 januari 2007 14:37 schreef milfoid het volgende:
[..]
Nou dr staat al een camera waarmee ze je kunnen zien als je je sleutel tegen het poortje houdt. Als nu het stukkie software even omschrijven dat ze de bijbehorende foto laat zien ben je klaar toch? Net zo goed als n vingerafdruk.
niksquote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:23 schreef Damzkieee het volgende:
Wat gebeurt er als je een snee in je vinger hebt? Vraag ik me serieus al een tijd af. Net als bij irisscannen als je een klap op je oog hebt gehad
Als je genoeg kleintjes hebt, als je bijvoorbeeld met plaatstaal werkt, dan doet ie het niet meer.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:23 schreef Damzkieee het volgende:
Wat gebeurt er als je een snee in je vinger hebt? Vraag ik me serieus al een tijd af. Net als bij irisscannen als je een klap op je oog hebt gehad
Als je em nog openkrijgtquote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:25 schreef PeZu het volgende:
[..]
niks
eem vinger afrduk scanner meet bepaalde punten en als er meer dan zoveel % overenkomt klopt het
en een kalp op je oog? ik weenie hoor maar je oog/iris zelf zal daardoor niet veranderen
één van de goedkopere toch? offfffff je gaat ernaast bij de meent dat is goedkoper, maar dan kan je niet douchen :Squote:Op zaterdag 3 februari 2007 11:40 schreef Florian_ het volgende:
ik heb me daar ook ingeschreven deze week
25 euri in de maand is best veel trouwens
Als je vinger dr af valt word het lastiger trouwensquote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:23 schreef Damzkieee het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |